پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عکس های اکران خصوصی سریال زخم کاری

عکس ها و تصاویر اکران سریال زخم کاری با حضور بازیگران + فیلم و ویدیو از مراسم نظرات مردم درباره زخم کاری

روز چهارشنبه هفته پیش، عوامل و بازیگران سریال زخم کاری، در یک مراسمی که طی آن به معرفی و اکران خصوصی سریال پرداخته شد، گرد هم آمدند. در پست پیش رو به پوشش دادن این رویداد تلاش کرده ایم.

اکران سریال زخم کاری

نظرات مردم درباره زخم کاری

روز چهارشنبه هفته پیش، عوامل و بازیگران سریال زخم کاری، در یک مراسمی که طی آن به معرفی و اکران خصوصی سریال پرداخته شد، گرد هم آمدند. در پست پیش رو به پوشش دادن این رویداد تلاش کرده ایم.

 

در سریال زخم کاری، هنرپیشه های مشهوری از جمله  ,  ,  ,  , سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی ‌فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه ‌لقا باقری، مایده تهماسبی , سیاوش تهمورث , مرتضا امینی ‌تبار , سارا حاتمی , نیوشا علی ‌پور و مه‌یاس پازوکی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

سریال جدید زخم کاری که در ژانر درام، اجتماعی و به کارگردانی محمدحسین مهدویان تولید شده است؛ ساعت 08:00 روزهای آدینه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این سریال دسترسی داشته باشید.

عکس های اکران خصوصی سریال زخم کاری

عکس های اکران سریال زخم کاری

عکس های اکران خصوصی زخم کاری

عکس های اکران زخم کاری

اکران خصوصی سریال زخم کاری

 

در قسمت اول و دوم زخم کاری چه اتفاقاتی رخ داد؟ / خلاصه داستان

در قسمت اول شاهد بودیم که مالک مالکی (با بازی جواد عزتی) با کمک خان عمو (با بازی سیاوش تهمورس) به موقعیت و جایگاه شغلی بسیار خوبی می رسد ولی با وجود این شرایط وی همچنان ناراضی ست، این در حالی ست که خان عمو یا همان آقا ابراهیم به نظر می رسد که با حسن نیت و علاقه قلبی این نقش ها را به مالک داده است. بنابراین از همین جا مشخص می شود که موضوعاتی هنوز از چشم بیننده پنهان است.

مالک در یکی از پروژه های کاری موفق می شود که یک قرارداد بسیار پرسود و منفعت دار را از سمت شرکت با شرکای خارجی و مشخصا نروژی منعقد کند. ابراهیم پس از این واقعه به شدت به مالکی علاقمند شده و به او که در واقع پسر عمویش نیز است، بخشی از تشکیلات شرکتش در دوبی و کیش را اهدا می کند.
در قسمت دوم داستان کمی جنایی می شود و از همان آغاز می توان حدس زد که مالک نقشه هایی در سر دارد. البته تا حدودی می توان این گونه بیان کرد که این افکار شیطانی بیشتر از سمت سمیرا ریزآبادی (با بازی رعنا آزادی ور) که همسر مالک است، خوراک می گیرد و وی همسرش را به زیر سلطه فکری خود گرفته است. داستان به همین جا ختم نمی شود. این دو نقشه قتل خان عمو را طرح ریزی و سپس عملی می کنند و با به جیب زدن پول هایی که قرار بود، نروژی ها به شرکت بدهند، ظاهرا افکار پنهانی دیگری را نیز در سر دارند. حال باید دید که در قسمت سوم از خم کاری چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و ما شاهد چه رخدادهای دیگری خواهیم بود.

 

اکران سریال زخم کاری
اکران سریال زخم کاری با حضور بازیگرها

تصاویر اکران خصوصی سریال زخم کاری
تصاویر اکران سریال زخم کاری

 

 

 

 

 

 

 

دانلود سریال زخم کاری

> دانلود سریال زخم کاری

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟