پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

رتبه بندی بهترین سریال های در حال پخش 1400

5/5

رقابت سریال قورباغه و می خواهم زنده بمانم در صدر جدول با با ملکه گدایان، گیسو و سیاوش بهترین سریال 1400

در بین سریال های در حال پخش این روزهای شبکه نمایش خانگی «قورباغه» توانسته است که بیشترین نمره و امتیاز را در  سایت imdb به دست بیارد و از این نظر پیشگام باشد. در این پست به بررسی این رده بندی خواهیم پرداخت.

بهترین سریال 1400

بهترین سریال 1400

به گزارش کول دانلود و به نقل از صبح سینما در بین سریال های در حال پخش این روزهای شبکه نمایش خانگی «قورباغه» توانسته است که بیشترین نمره و امتیاز را در  سایت imdb به دست بیارد و از این نظر پیشگام باشد. در این پست به بررسی این رده بندی خواهیم پرداخت.

«قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی با امتیاز ۸/۱ بالاترین رتبه را در میان آثار در حال پخش نمایش خانگی و آثار پخش شده در سال 99 کسب کرده است. رتبه بعدی در اختیار هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی با امتیاز ۶.۹ است و «می خواهم زنده بمانم»به کارگردانی شهرام شاه حسینی با امتیاز ۶/۲ سومین رتبه را در میان سریال های سال 99 و دومین رتبه را در میان سریال های در حال پخش دارد
.
همچنین سریال «قورباغه» با امتیار ۸.۱ در کنار سریال شهرزاد بالاترین امتیاز را در میان تمامی سریال های پخش شده نمایش خانگی دارند.

 

 

از طریق لینک های زیر می توانید به دانلود این سریال ها بپردازید.

 

دانلود سریال گیسو

دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال ملکه گدایان

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

دانلود سریال خوب بد جلف

دانلود سریال سیاوش

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. حسبن امیدبخش
    حسبن امیدبخش

    سلام بر اساس کارشناسی فرم محتوا بازی کارکردانی سریال قورباغه هومن سیدی یک سر کردن بالاتر یود جه عوام جه خاص میخواهم زنده بمانم یک فیمفارسی متوسط در حد کارکردانی های مثل ایرج قادری سبک کارهای او که مشخص هست که اخر تیراز اسم مروحم ایراج قادری دکر میشه ملکه کدیان فرم تمیز تر از سریال های قبل کاکردان یک فیلم کامل عوام بسند با بازی های اغراق شده در حد سریال ها یا فیلم های هند بالیود کبسو حتا قابل نقد هم نبست کبی از سریال های فوق سطحی ترکیه که حتا وقت کداشتن برای سریال کیسو توهین کامل به مخاطب جدی تر سینما یا سریال هست سریال سیاوش کاریکتور از فیلم های مثل مغز های کوجک رنک زده با بازی بیسار مبتدی که خیلی کارکردان سعی کرده نزدیک به کارهای محمد کات یا هومن سیدی بشه که ساختار سریال به کلی ضعف ایراد فروان داره و در اخر ابتدال رامبد جوان که شک دارم مردم معملوی این سریال رو دنبال ککند شک دارم که یک سندرم محترم هم سریال مردم معملولی رو بعد از قسمت اول دنبال کنه فقط یک سوال دارم جکونه رامبد جوان که فیلم بسیار خاص زیبا نکار که داستان متاوفوت از سینما امروز رو ساخت با بازی خوب همسر رامبد جوان نکار جوهریان این سریال رو ساخته که از فیلمو یا شما خواهش میکنم از ارشیور خارج کنید این ابتدال فرهنکی رو از وبسایت رسمی کانون هودران استقلال موفق باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟