پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود رمان تاریخ عشق ترجمه ترانه علیدوستی

4.6/5

دانلود رمان تاریخ عشق نیکول کراوس با ترجمه ترانه علیدوستی
رمان تاریخ عشق ترانه علیدوستی

دانلود رمان تاریخ عشق

رمان تاریخ عشق ترانه علیدوستی

دانلود رمان تاریخ عشقبا ترجمه ترانه علیدوستی

دانلود کتاب رمان تاریخ عشقنیکول کراوس

این کتاب به قلم نیکول کراوس نویسنده آمریکایی در سال ۲۰۰۵ منتشر شده است و در سال ۲۰۰۶ در زمره نامزدهای نهایی جایزه ادبی اورنج بوده و در سال ۲۰۰۸ جایزه ادبی ویلیام سارویان را به دست آورده است.

داستان این رمان به رابطه نویسنده‌ای ناموفق وآواره جنگ جهانی دوم و دخترجوانی که سرپرستی مادر بیوه و عزادار خود را برعهده دارد می‌پردازد.

ناشر این کتاب درباره داستان آن بیان داشته است: لیور گورسکی هر روز غروب روی شوفاژ می‌کوبد تا همسایه طبقه پایینش بداند که او هنوز زنده است. اما وضع همیشه به این قرار نبود. وقتی در جوانی در روستایشان در لهستان بود عاشق شد و کتاب نوشت. شصت سال بعد و درست آن طرف دنیا آلمای چهارده ساله که اسمش را از روس شخصیت کتاب گورسکی گذاشته بودند دست به یک ماجراجویی می‌زند تا نویسنده کتابی که اسمش از آن آمده بود را پیدا کند و خانواده خود را هم نجات دهد.

نیکول کرواس به گفته ناشر نسخه پارسی این کتاب، میراث دار سبک برخی از شناخته‌شده‌ ترین نویسندگان قرن بیستم است، با زیبایی این دو داستان را در هم می‌تند و پایانی شگفت انگیز برایشان رقم می‌زند.

این رمان در ۲۶۴ صفحه از سوی نشر مرکز منتشر شده است.

ترانه علیدوستی پیش از این نیز ترجمه‌ای از مجموعه داستان «رویای مادرم» نوشته آلیس مونرو را از سوی این ناشر منتشر کرده بود.

بخشی از متن کتاب تاریخ عشق:

آخرسر فقط وسایلت از تو می مانند. شاید برای همین من هرگز نتوانسته ام چیزی را دور بریزم. شاید به این خاطر جهان را تلنبار می کردم: در این امید که وقتی مُردم، جمع تمام چیزهایم نشانه ی زندگی بزرگتری از آنچه داشتم باشد. این مرد، وقتی هنوز جوان بود، شبی تصمیم گرفت به میهمانی برود.

آن جا دختری را دید که با هم از دوره ی دبیرستان همکلاسی بودند، دختری که او همیشه کمی عاشقش بود، با وجود این که حتم داشت او از حضورش هم خبر ندارد. زیباترین نامی را داشت که او به عمرش شنیده بود: آلما. وقتی مرد را دید که کنار در ایستاده چشمانش برق زد، جلو آمد تا با او صحبت کند. باورش سخت بود …

بچه که بودم نوشتن را دوست داشتم. تنها کاری بود که می خواستم در زندگی ام بکنم. آدمهای خیالی می ساختم و دفترچه هایم را با داستان هایشان پر می کردم. داستان پسری را نوشتم که وقتی بزرگ شد از بس پشمالو شد مردم می خواستند برای پوستش شکارش کنند. باید لای درخت ها پنهان می شد، که عاشق پرنده ای شد که خیال می کرد او یک گوریل دویست کیلویی است.

داستان دوقلوهای به هم چسبیده ای را نوشتم که یکی شان عاشق من بود. صحنه های معاشقه اش به نظرم بسیار بدیع بودند. با این حال. بزرگ تر که شدم تصمیم گرفتم یک نویسنده ی واقعی بشوم. سعی کردم درباره ی چیزهای واقعی بنویسم …

لینک های دانلود رمان تاریخ عشق

از دو سرور

دانلود از سرور اپرا

به زودی

دانلود از سرور آپلوبوی

به زودی

جهت آگاهی از آپلود فایل ها به تلگرام ما بپیوندید

4.6/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

دیدگاه ها

( 4 )

  1. رضوان
    رضوان

    pdf کتاب رو کی میذارید؟

  2. Modaser
    Modaser
    سلام. کتاب ترجمه شده تاریخ عشق توسط خانم عایدوستی را رایگان بذارید ممنون

  3. Modaser
    Modaser
    سلام از این سایت هیچ معلومات دانلود نمیشه ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟