پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود سریال آقازاده

3.5/5

دانلود کامل سریال ایرانی آقازاده بهرنگ توفیقی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی نسخه بلوری 4k پوستر سریال آقازاده

+خرید پکیج 29 قسمت با 60% تخفیف

خلاصه داستان: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال:"این قصه با خون تموم میشه..." می باشد.

دانلود کامل سریال آقازاده

پوستر سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده کامل همه قسمت ها

دانلود سریال ایرانی «آقازاده» بهرنگ توفیقی

Legall download Aghazade 2020 iranian Series

 

سریال آقازاده – aghazade Serial

سال ساخت: 1398 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود

شمار بخش ها: 29 | تهیه کننده و نویسنده : حامد عنقا | کارگردان :

 

اسامی بازیگران آقازاده

,  ,  , , , سینا مهراد ,  ,  ,  , , ثریا قاسمی , مهدی کوشکی, کاوه خداشناس, سعید داخ, مسعود فروتن, سامیه لک, روزبه معینی, احسان امانی, اکبر رحمتی, مجید اسماعیلی

خلاصه داستان آقازاده:

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال:”این قصه با خون تموم میشه…” می باشد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

6 تیر 99

دانلود سریال آقازاده

اگر از علاقمندان سریال آقازاده هستید احتمال زیاد از سریال گناه فرشته نیز خوشتان خواهد آمد. این سریال با همان تیم سازنده و حتی بازیگران ساخته شده است:

دانلود سریال گناه فرشته


 

لینک های قانونی سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون

 .

خرید پکیج همه 29 قسمت با 60% تخفیف



 

قسمت 29 سریال آقازاده


قسمت 28 سریال آقازاده


قسمت 27 سریال آقازاده


قسمت 26 سریال آقازاده


قسمت 25 سریال آقازاده


دانلود قسمت 24 سریال آقازاده


دانلود قسمت 23 سریال آقازاده


دانلود قسمت 22 سریال آقازاده


دانلود قسمت 21 سریال آقازاده


دانلود قسمت 20 سریال آقازاده


دانلود قسمت 19 سریال آقازاده


دانلود قسمت 18 سریال آقازاده


دانلود قسمت 17 سریال آقازاده


دانلود قسمت 16 سریال آقازاده


دانلود قسمت 15 سریال آقازاده


دانلود قسمت 14 سریال آقازاده


دانلود قسمت 13 سریال آقازاده


دانلود قسمت 12 سریال آقازاده


دانلود قسمت 11 سریال آقازاده


دانلود قسمت نهم و دهم سریال آقازاده

* توجه: در واقع قسمت 9 و 10 آقازاده در یک فایل ارایه شد


دانلود قسمت هشتم سریال آقازاده


دانلود قسمت هفتم سریال آقازاده


دانلود قسمت ششم سریال آقازاده


دانلود قسمت پنجم سریال آقازاده


دانلود قسمت چهارم سریال آقازاده


دانلود قسمت سوم سریال آقازاده


دانلود قسمت دوم سریال آقازاده


دانلود قسمت اول سریال آقازاده


> نکته: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: 1- ایمیل support@salamcinama.ir و 2- واتس اپ و تلگرام: 09357896697 و 3- شماره تلفن: 02166066143 (در ساعات اداری)

سریال آقازاده

ویدیوهای رایگان: نخستین ویدیو از پشت صحنه سریال آقازادهنخستین تیزر سریال آقازاده

آقازاده مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید. پخش این سریال از شبکه نمایش خانگی انجام می‌شود. حامد عنقا که برای نخستین بار و در دهه 80 یک سریال را مدیوم شبکه نمایش خانگی تولید کرده بود (وی طراح و نویسنده سریال قلب یخی بود) این بار با سریالی دگرگونه نسبت به سریال های تلویزیونی اخیرش به شبکه نمایش خانگی برمی گردد. حامد عنقا درباره این سریال: «ما «آقازاده» را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد. حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه «آقازاده» را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل اجتماعی به فکر بیندازیم.

همکاری علی زند وکیلی

علی زندوکیلی برای «آقازاده» خواند. خواننده محبوب موسیقی پاپ سنتی قطعاتی را برای سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» آماده کرد. به گزارش روابط عمومی این سریال، او که پیش از این با اجرای ترانه تیتراژ سریال «بر سر دوراهی» در نوروز سال گذشته نخستین همکاری اش را با حامد عنقا رقم زده بود، در سریال تازه او نیز قطعاتی را اجرا کرده است. / دانلود آهنگ های سریال آقازاده علی زندوکیلی

3.5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 64 )

  1. سلام به راحتی ببین و داتلود کن

  2. افشین
    افشین

    نمی‌فهمم چ مرضی است ک توی تک ها می‌نویسید دانلود رایگان بعد ک وارد میشیم تازه هزینه ها رو رو میکنید خب بنویس توی کلید واژه ها خرید و پولی ،

  3. مسعود
    مسعود

    سلام چطوری میشه همه قسمتها رو یکجا دانلود کرد؟

  4. سریال خوبی بود ولی آخرش خوب تموم نشد

  5. کاربر
    کاربر

    سلام ،شماره حسابی از عوامل سازنده ی این سریال دارید تا من مبلغی رو به حسابشون واریزکنم؟خیلی ضروریه.ممنون میشم.

  6. aaaaa
    aaaaa

    سریال خوبی بود ولی آخرش خوب تموم نشد ما فقط منتظر بودیم خوشبختی عاقا حامد رو ببینیم بعدشم همش فکر میکردم راضیه نمرده سریال باید فصل دوم داشته باشه حامد باید انتقام بگیره

  7. سارا
    سارا

    سریال بسیار خوب و عالیه. حتما از کول دانلود تماشا کنید

  8. Ali ziaei
    Ali ziaei

    سلام من رمز پیش فروش پیدا نکردم میتوانید راهنمایی کنید

  9. بانو
    بانو

    سلام ببخشید قسمت 26حامد چه کسیو میکشه

  10. محسن اعطایی
    محسن اعطایی

    سلام
    چرا قیمتها بالا رفته، به خاطر دلار یا متریال؟؟؟

    شاید هم میخوان از تخم مرغ عقب نمونن

    • درود. قیمت dvd پس از یکی دو سال افزایش یافت و سپس این قیمت ها هم دستخوش تغییر شدن.‌در هر صورت تصمیم مالک اثر و دارنده کپی رایت عناوین بوده و نه ما.

  11. Farsam
    Farsam

    سلام
    کلا چند قسمت داره؟

  12. مهرداد
    مهرداد

    اینکه نظر من باید اول به تآیید مدیریت برسه بعد نمایش داده بشه خودش جای سئوال داره .یعنی فقط نظرات موافق وتایید و تمجید از شما نمایش داده میشود.

    • باز هم دارید اشتباه می کنید. همه سایت ها این قانون رو دارن. اگر کاربری بیاد فحاشی کنه و از الفاظ ناشایست استفاده کنه به اسم سایت ما تمام میشه! بدیهیه که باید در این میان سازوکاری باشه. من از روز اول مطلقا هیچ کامنتی را پاک نکردم، به دلیل روح آزادی و دموکرات منشی که داریم. به جز اونایی که حاوی الفاط رکیک بودند که حتی اونارو هم کامنت رو پاک نمی کنیم بلکه به جای اون الفاظ ناشایست از کاراکتر “x” استفاده کردیم. وگرنه شما هر کامنتی که دوست دارید بذارید هر انتقادی هر حرف تندی تا مادامی که به کسی توهین نشه و با متانت و ادب سخن بگید بی تردید تایید میشه. همانند کامنت پیشینتون که تایید شد.

  13. مهرداد
    مهرداد

    واقعاء باعث تآسفه که همه فیلمسازان الویتشون پول هستش پنجاه درصد سریال فلش بک تکراری هستش فقط برای اینکه تعداد قسمتها زیاد بشه پولشو از مردم بگیرید شرکت شماهم دنبال خالی کردن جیب ماست با نرم افزار ناقص یک قست را سه بار پرداخت میکنیم کسی هم جوابگو نیست .

    • خیر این طور نیست. اگر درباره قسمت 23 منظورتونه باید گفت که فلش بک به گذشته بود ولی تکراری نبود. خیلی از قسمت های اولیه هم فلش بک به گذشته بود‌. ولی آیا تکراری بودند؟ روایت زوایای مختلف و نادیده ای که در گذشته رخ داده (ولی دیده نشده)، جهت بسط داستان، فرق می کنه با تکرار کردن (مثال: در جریان قتل سارا، فقط دیده میشه که سارا با کسی صحبت می کنه تا اسناد مخفیانه فسادآمیز امیر بحری را به او بدهد. ولی آیا مشخص است که چه کسی بوده؟ آیا میشد همون زمان اینو نشون داد؟ خب بعد رابطه خواهری تینا و سارا هم فاش میشد. در قسمت 23 نشون داده میشه که اون فرد تینا بوده ولی شما به اشتباه برداشت می کنید که این تکراری بوده. در صورتی که اصلا این چنین نبوده است) ضمنا اگه یادتون باشه در شهریور ماه ، قسمت نه و ده آقازاده هر دو در یک هفته و همزمان و با همان قیمت یک قسمت پخش شد!! پس نمیشه چنین ادعایی داشت. چون کاربر دیگری هم اشتباه شما رو داشت و فکر می کرد اون فلش بک ها تکراری بودند عرض می کنم. ما شخصا تایم‌ خالص قسمت بیست و سه رو با حذف تیتراژهای پایانی و آغازین و آنچه گذشت و آنچه خواهید دید، محاسبه کردیم. چهل و شش دقیقه میشه.‌ قابل قبول نیست برای یک سریال؟ چهل و یک دقیقه بین تیتراژ آغازین و پایانیه. پنج دقیقه هم بین آنچه گذشت و تیتراژ آغازین ( بازم اشتباه نکنید: اون 5 دقیقه سکانس های خداحافظی پدر سارا و ترک کردن خونه تینا و مکالمات تینا و بهرامی بود که کاملا جدید بودن و چون که پیش از تیتراژ آغازین بودند به معنی تکراری بودنشون نیست!!)

  14. داج
    داج

    سلام
    من قسمت ۲۳ رو خریدم ولی اجرا نمیشه نه در موبایل نه تلویزیون نه لب تاپ، با کیفیت ۷۲۰. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید.

    • درود. حجم فایل رو با چیزی که روی سایت هست چک کنید تا مطمین بشید که فایل رو کامل دانلود کردید. چنانچه با این وجود باز هم مشکل دارید، ایراد از پلیرتونه که در باکس پایین پست، |باکس راهنمای دانلود” اونجا پلیرهای قوی رو معرفی کردیم و می تونید دانلود کنید

  15. واقعا عالیه این سریال

  16. سانسوری داره؟

  17. پژمان
    پژمان

    سلام قسمت 18 را به صورت فایل Zip دانلود کردم، رمز می خواد، لطفاٌ بفرمائید رمزش چیه

  18. جزء فیلم ایرانیایه خوبه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟