پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود قسمت دوم فصل دوم هم گناه

دانلود سریال جدید «هم گناه قسمت چهاردهم 14» به کارگردانی مصطفا کیایی با لینک مستقیم دانلود قسمت چهاردهم سریال هم گناه

+نسخه بدون رمز قسمت دوم فصل دوم سریال هم گناه

خلاصه داستان: ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال هاست در کار پرورش گل های تزیینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر چهاردهم فریبرز که در حال حاضر ۵٨ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و ...

قسمت دوم فصل دوم هم گناه

دانلود قسمت چهاردهم سریال هم گناه

دانلود سریال هم گناه فصل دوم قسمت دوم، 19 خرداد 99 با ترافیک نیم بها کیفیت عالی HD

دانلود سریال ایرانی نمایش خانگی «هم گناه قسمت 14» ساخته مصطفا کیایی نسخه بلوری 4k

Legall , full & direct download HamGonah 2020 Episode E14 new iranian Series by Mostafa Kiyaee

 

هم گناه – Ham Gonah

سال ساخت: 1398 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود

نویسنده: محسن و علی کوچکی | تهیه کننده و کارگردان:

 

اسامی بازیگران

, , , , , , , , , , , شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, ، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق و مارال بنی آدم, علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی‌تک جاویدنژاد, ساقی حاجی‌پور

خلاصه داستان

ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال هاست در کار پرورش گل های تزیینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر چهاردهم فریبرز که در حال حاضر ۵٨ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

زمان پخش قسمت چهاردهم هم گناه

19 خرداد 99

 


لینک های دانلود قسمت دوم فصل دوم هم گناه

.

همه کیفیت ها -بها: 10,000 تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: 7,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 6,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 5,500 تومان

کیفیت 720p -بها: 5,200 تومان

کیفیت 480p -بها: 5,100 تومان

دانلود قسمت سوم فصل دوم هم گناه


> نکته 1: رمز فایل “ahjsgowhbabbaeusny” می باشد. این رمز تنها برای کسانی است که نسخه پیش خرید را دانلود کرده بودند. از این پس نیازی به رمز نیست.

> نکته 2: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: 1- ایمیل support@salamcinama.ir و 2- واتس اپ و تلگرام: 09357896697 و 3- شماره تلفن: 02166066143 (در ساعات اداری)

دانلود قسمت چهاردهم سریال هم گناه

خلاصه قسمت های اخیر: در قسمت های اخیر دیدیم که قضیه سارا و حامد به ایستگاه پایانی رسید و سارا به وی دست رد زد و از سویی ماجرای خودش با پیمان وارد فاز تازه تری شده است. پیمان پس از مشاجره لفظی اب که سارا در محل کارش یا حامد داشت وارد اتاق سارا شده و او را دلداری می دهد و سپس او را برای ناهار به رستوران دعوت می کند. در آن جا حامد که آن ها را تعقیب کرده بود از راه می رسد و به این ترتیب داستانشان تمام می شود. فرهاد که به ناچار شبانه به خانه هدیه رفته بود تا در مهمانی که با حضور خانواده هدیه بوده شرکت کند ولی قضیه لو می رود و آرمان همه چیز را متوجه می شود. در ادامه این قسمت اتفاق مهمی می افتد و رودررو شدن پیمان با نیکی می باشد که شاید بتوان آن را سوپرابز این قسمت دانست. این دو گویا در گذشته همدیگر را می شناختند.. باید در قسمت های بعدی دید که داستان این دو نفر به چه ترتیب بوده است!

در قسمت اول از فصل دوم هم گناه نیز شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. این قسمت در واقع شلوغ ترین و پرهیجان ترین اپیزود هم گناه تا این بود. در آغاز، جشن تولد فرهاد را مشاهده کردیم. همه اعضای خانواده صبوری دور هم جمع بودن و برای وی مراسم گرفته بودند. در این بین نامزد فرهاد نیز سر می رسد و از سویی دیگر هدیه نیز به وی زنگ می زند تا به وی تبریک بگوید. همچنین تاریخ عقد نیکی هم برای ماه آینده قطعی می شود. در این مراسم تولد، سارا و پیمان باز هم به یکدیگر نزدیک تر شدند و به نظر می رسد که رشته علایقی بین این دو شکل گرفته است. در پایان تولد، فرهاد به خانه هدیه می رود تا در جشنی که هدیه برایش گرفته شرکت کند که البته هدیه نیز او را حسابی غافلگیر می کند. آرمان نیز در همان شب به نزد زیبا می رود و شب را در خانه وی می گذراند. در ادامه داستان، سیما که خودکشی کرده بود باعث یک سری ماجراها بین آرمان و پدرش می شود. برادر زن فریبرز نیز یک باند حعل کننده اسکناس را به پلیس ها لو می دهد و باعث متلاشی شدن این تیم خلاف می شود!

حال باید دید که در قسمت چهاردهم از سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 14 از سریال هم گناه با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت چهاردهم این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود همه قسمت ها: دانلود سریال هم گناه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟