پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود نسخه قاچاق فیلم خانه پدری

3/5

دانلود نسخه قاچاق فیلم خانه پدری در کانال های تلگرامی، دانلود فیلم خانه پدری نسخه لورفته و پرده ای

فیلم خانه پدری

جدیدترین اثری که سر ار بازار قاچاق در آورده است، فیلم خانه پدری می باشد. در حالی که آخرین خبری که درباره این فیلم منتشر شده بود حاکی از پایان اکران فیلم در روز 4شنبه 13 آذر ...

جدیدترین اثری که سر ار بازار قاچاق در آورده است، فیلم خانه پدری می باشد. در حالی که آخرین خبری که درباره این فیلم منتشر شده بود حاکی از پایان اکران فیلم در روز 4شنبه 13 آذر به دلیل جلوگیری از پیشامد مشکلات جدید و تبعات آن عنوان شده بود، یکی دو روزی است که بحث از پخش نسخه قاچاق این فیلم در برخی کانال های تلگرامی و وبسایت های غیرمجاز می باشد.

فیلم خانه پدری

 

خانه پدر پرحاشیه ترین فیلم ایرانی

خانه پدری فیلمی بود که 3بار روی پرده رفت به این معنی که 2بار توقیف و 2ار رفع توقیف شد و با این حساب و رکوردهای ثبت شده جز پرحاشیه ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران بوده است.

خانه پدری نخستین بار در روزهای 4 و 5 دی 93 به صورت محدود در گروه هنر و تجربه آغاز به اکران کرد ولی خیلی زود به وسیله اهرم های فشار از پرده پایین کشیده شد.

به این ترتیب 5 سال در توقیف ماند و نهایت در 1 آبان 98 بود که دوباره با رفع توقیفی بهه روی پرده رفت ولی تنها 5 روز بعد برای بار دوم توقیف شد. سرانجام در 22 آبان 98 معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی رفع توقیف دوباره فیلم خانه پدری را ابراز کرد و گفت: همینک نامه دادستانی تهران پیرامون رفع توقیف این فیلم به دست ما رسید. به این ترتیب فیلم کیانوش عیاری برای بار سوم روانه سینماها شد.

ولی این بار سوم اکران نیز زیاد پرتدوام نبود چرا که فردا (13 آذر 98) اکران این فیلم به پایان راه می رسد. همینک فروش «خانه پدری» در آستانه دو میلیارد تومان قرار دارد و احتمالا «خانه پدری» به دلیل جلوگیری از حواشی تصمیم به اکران محدود این فیلم گرفته است.

اکنون ولی در حالی که حتی اکران فیلم به پایان نرسیده است خبر از انتشار نسخه قاچاق و غیرقانی فیلم در میان است.

عکس های فیلم خانه پدری

دلیل این توقیف ها چه بود؟

دلیل این توقیف ها از سویی باید در داستان فیلم و از سوی دیگر تاب و تحمل کسانی که در این زمینه دخیل هستند جستجو کرد. جدای از این که فیلم سکانس هایی حاوی خشونت زیاد داشته باشد یا نه، فیلم خانه پدری راوی یک آسیب اجتماعی بسیار جدی و خطرناک نیز است. داستان درباره دخترکشی به وسیله پدر ها و برادرهای خانه و قتل های ناموسی که ۷۰ سال قبل رخ داده ولی به گواه اخبار همین چند سال اخیر این ماجراها و این قتل ها هنوز که هنوز است گریبان گیر جامعه هستند.

داستان سریالی بی پایان فیلم های قاچاق

روند قاچاق فیلم ها به گونه ای ادامه دار و پشت سر هم بوده که کمتر کسی از این به بعد فکر می کنه که فیلم معروفی به ویژه اگر فاصله اکران تا پخش نمایش خانگی آن طولانی نشود سر از بازار قاچاق در نیاورد. به گفته بسیاری انگار دست های پشت پرده ای وجود دارد که این روند رو تضمین می کند. این سناریو برای بسیاری از فیلم های تراز اول و مشهور سینمای ایران رخ داد. فیلم های نسبتا قدیمی همچو: فروشنده، ابد و یک روز، گشت ارشاد 2 و همچنین فیلم های جدید تر مانند: تگزاس 2، مارموز، شبی که ماه کامل شد ، رحمان 1400 ، متری شیش و نیم . آخرین فیلم های که این مساله را تجربه کرده بودند نیز سرخ پوست و فصل فراموشی فریبا می باشند.

با توجه به این اتفاقات و تجربه های قبلی این طور به نظر می رسد که هیچ مکانیزمی برای جلوگیری از این روند وجود ندارد. چرا که هر بار نسخه های قاچاقی فیلم های پخش می شود، دو سه روزی اخبار اعتراضی درباره آن نیز منتشر می شود، مسوولین قول برخورد قانونی و سخت گیری های شدید تر می دهند ولی دوباره همین اتفاق رخ می دهد.

 

عکس فیلم خانه پدری

 

درباره فیلم خانه پدری

فیلم داستان خانواده‌ای است که ۹۰ سال قبل دخترشان را به خاطر مسایل ناموسی می‌کشند و جسدش را در زیرزمین چال و پنهان می‌کنند. حضور سنگین‌ این جنایت، سرنوشت خانواده را تا چند نسل تحت تاثیر قرار می‌دهد که‌ در خانه‌ای نوسازی شده بر قتلگاه زندگی می‌کنند. قصه‌ای تمثیلی که از جهل و تعصب و سنت پنهان کردن نتایج جهالت و‌تبعاتش در این دیار حکایت دارد.

همچنین مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، نازنین فراهانی، مینا ساداتی و معصومه بافنده در این فیلم کیانوش عیاری به ایفای نقش پرداخته اند.

نسخه قاچاق فیلم خانه پدری

از ابتدای سال ۹۸، تاکنون ده فیلم از سینمای ایران پیش از انتشار در شبکه نمایش خانگی، قاچاق شد./ در کمتر از ۲۴ ساعت، ۳ فیلم در فضای مجازی منتشر شد.

.

دانلود فیلم خانه پدری

(کول دانلود همواره حامی و پشتیبان محصولات نمایش خانگی و حق رایت و کپی برداری آن ها می باشد)

3/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5471 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟