پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

واکنش تند رضا صادقی به امتحانات حضوری: خجالت بکشید

واکنش تند رضا صادقی به برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم: بس کنید ، خجالت آور است! واکنش رضا صادقی به امتحانات حضوریمنتقدین این گونه اظهار می کنند که وقتی تدریس مجازی و آنلاین بوده است، نباید امتحانات حضوری باشد. چون سطح یادگیری در این شیوه کمتر بوده و دلیل دیگر این افراد این موضوع است که بچه ها در این سن قادر به رعایت کردن همه پروتکل های بهداشتی نیستند و جان آن ها در خطر می افتد. شما می توانید کلیپ مورد نظر را در ادامه از سایت کول دانلود تماشا کنید.

صحبت های اعتراضی رضا صادقی درباره امتحانات حضوری پایه 9 و 12

واکنش رضا صادقی به امتحانات حضوری

در یکی دو سال اخیر به دلیل شیوع و رشد پاندمی کرونا همگی کلاس ها در همه مقاطع به گونه آنلاین برگزار می شد و در این بین امتحانات هم به صورت آنلاین اجرا می شد ولی در مقطع نهم و دوازدهم به دلیل اهمیت این سال ها و به دلیل سرنوشت ساز بودن آن (پیش تر نیز به صورت نهایی و کشوری برگزار می شد) تصمیم به برگزاری حضوری آن شده است که با واکنش های بسیاری از جمله دانش آموزان و برخی افراد سرشناس روبرو شده است. یکی از این افراد رضا صادفی خواننده پاپ کشوری بوده که به حمایت از دانش آموزان برخاسته است.

منتقدین این گونه اظهار می کنند که وقتی تدریس مجازی و آنلاین بوده است، نباید امتحانات حضوری باشد. چون سطح یادگیری در این شیوه کمتر بوده و دلیل دیگر این افراد این موضوع است که بچه ها در این سن قادر به رعایت کردن همه پروتکل های بهداشتی نیستند و جان آن ها در خطر می افتد. شما می توانید کلیپ مورد نظر را در ادامه از سایت کول دانلود تماشا کنید.

 

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟