پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

روناک یونسی در فیلم «ماگنولیا» شبکه Gem ؟

روناک یونسی در تیتراژ فیلم مهدی مظلومی ماگنولیا شبکه Gem

هفته گذشته فیلم «ماگنولیا» از شبکه Gem TV روی آنتن رفت که در تیتراژ پایانی نام چکامه چمن ماه با عنوان طراح صحنه و لباس و نام روناک یونسی به عنوان دستیار لباس به چشم خورد.

روناک یونسی در تیتراژ فیلم مهدی مظلومی ماگنولیا شبکه Gem

هم به شبکه جم تی وی پیوست ؟

«ماگنولیا» به کارگردانی مهدی مظلومی طی هفته گذشته از شبکه Gem TV و Gem Movie پخش شد.

هفته گذشته فیلم «ماگنولیا» از شبکه Gem TV روی آنتن رفت که در تیتراژ پایانی نام چکامه چمن ماه با عنوان طراح صحنه و لباس و نام روناک یونسی به عنوان دستیار لباس به چشم خورد.

به گزارش بانی فیلم، پس از حضور بازیگرانی چون چکامه چمن ماه، رابعه اسکویی، بهارک صالح نیا و… مهدی مظلومی کارگردان سریال های «کمربندها را ببندیم»، «بدون شرح» و… که به شبکه جم پیوسته اند، نام روناک یونسی بازیگر سریال های «رستگاران»، «گل های گرمسیری» و… در تیتراژ فیلم «ماگنولیا» آن هم با عنوان دستیار طراح لباس عجیب به نظر می رسد.

به همین خاطر با وی تماس گرفتیم تا صحت و سقم ماجرا را جویا شویم که فرد دیگری که خود را از نزدیکان وی معرفی کرد، پاسخگوی تلفن شخصی او شده و ضمن تکذیب مطلب فوق از سفر یونسی خبر داد. پاسخگوی تلفن وی افزود: وی هم اکنون در سفر است و هیچ همکاری ای با شبکه جم نداشته و مورد فوق تشابه اسمی و یا اشتباه است.

قرار شد بزودی روناک یونسی در گفت و گو با بانی فیلم ماجرای حضورش در شبکه جم را تکذیب کند. در آخرین لحظاتی که روزنامه بانی فیلم زیر چاپ می رفت، روناک یونسی در تماسی با بانی فیلم گفت: من در تمام این مدت مشغول بازی در سریال «آسپرین» بودم که این مسئله در صفحات شخصی من «فضای مجازی» قابل اثبات است.

این اتفاق یک تشابه اسمی است که هیچ واقعیتی ندارد. من این مسئله را تکذیب و از طریق شبکه های مجازی و صفحات شخصی خودم با انتشار مطلبی این مساله را رسانه ای خواهم کرد. روناک یونسی از بانی فیلم بابت پیگیری این مسئله تشکر کرد.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3851 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟