پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

سانسور جدید قسمت 15 سریال گیسو

سانسور قسمت 15 سریال گیسو

ویدیو حذفیات سریال گیسو: حذف عبارت های «عشق من» ، «خوشگله (اشاره به گلزار) » ، «این آویزونه؛ من عاشق مردای آویزونم» و «اشاره پیمان، شخصیت هومن سیدی به جام خالی»

سانسور دیالوگ های سریال گیسو

سانسور قسمت 15 سریال گیسو

در قسمت 15 سریال گیسو (عاشقانه 2) باز هم برای باری دیگر شاهد سانسورهایی این بار در دیالوگ ها بودیم! حذفیات جدید سریال گیسو:

حذف عبارت های «عشق من» ، «خوشگله (اشاره به گلزار) » ، «این آویزونه؛ من عاشق مردای آویزونم» و «اشاره پیمان، شخصیت هومن سیدی به جام خالی»

 

سریال های عاشقانه و دل منوچهر هادی جز آثاری در نمایش خانگی بودند که سانسورهایی در پوشش (غالبا بانوان) و موارد دیگر آن ها در فضای خبری جنجال ساز بود؛ حتما کاربران موارد سانسور سریال دل را به خاطر دارند. حالا گویا این دست اعمال ممیزی ها در سریال سوم هادی در نمایش خانگی نیز ادامه دارد؛ چندی پیش ویدیویی از ممیزی و سانسور لباس ساره بیات با شال در فضای مجازی دست به دست شده بود.

 

حالا نیز در قسمت جدید این سریال که به تازگی منتشر شده برخی دیالوگ ها که مخاطب پیش در تیزر این سریال با آن ها مواجه شده بود؛ دچار ممیزی شده است. مدتی است آثار برای مجوز باید به دو مرجع ارایه شوند؛ وزارت ارشاد، مرجع مجوز نسخه فیزیکی (DVD) است و ساترا مرجع مجوز نسخه دیجیتال (پخش آنلاین ودانلود) است.

موحد شادرو، تدوین گر سریال «گیسو» با انتشار سکانس کاملی که در پخش آنلاین دچار ممیزی شده است؛ درباره تفاوت ممیزی نسخه دیجیتال با نسخه DVD سخن گفت؛ اصلی ترین مواردی که در این سکانس حذف شده عبارت های «عشق من» ، «خوشگله (اشاره به گلزار) » ، «این آویزونه؛ من عاشق مردای آویزونم» و «اشاره پیمان، شخصیت هومن سیدی به جام خالی» هستند.

شادرو در این باره نوشت:

«… کلا اصلاحات (سانسور) شامل چند بخش میشه در گیسو. اول اصلاحات وزارت ارشاد هست که بیشتر شامل اتفاقات عمده میشه که الان به دلیل این که اسپویل میشه نمی‌ تونم بگم چیاست. بعدش به مرحله اصلاحات (سانسور) سازمان نظارت بر تولیدات فضای مجازی یا همون ساترا می رسیم که شامل اصلاح دیالوگ‌های خارج از عرف مثل گفتن کلمه عشقم زن و شوهر به هم و یا دعوا بر سر تصاحب شخصیت سهیل توسط شخصیت‌ های پگاه و کتی. و یا ارتباط خارج از عرف سهیل و کتی. (به قول معروف تیک زدن‌هاشون) و همچنین مواردی که شاید ذهن بیننده دچار تشخیص اشتباه بشه و مثلا خدای ناکرده نوشابه رو با نوشیدنی‌های غیر مجاز اشتباه بگیره. و بعد آرایش و پوشش خارج از عرف بانوان که شامل اصلاح (سانسور) حجاب و مو و لباس هست و همین طور اصلاح رنگ لب و خط چشم و الباقی موارد زیبا سازی شخصیت. که البته این مورد آخر در نسخه دی وی دی هم باید لحاظ بشه. اما استثنا در این سکانس در مورد رنگ لب کتی در نسخه دی وی دی چشم‌پوشی شده الحمدالله.»

 

عده ای به این نوع سانسور و این حد از رفتار محتاطانه انتقادهایی در فضای مجازی داشتند. دیدگاه شما چیست؟ حتما نظرات خود را برای ما کامنت کنید!

 

 

 

 

 

همه سکانس های سانسوری گیسو

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال گیسو

> دانلود سریال گیسو

دانلود فصل اول عاشقانه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 2 )

  1. یس
    یس

    ادمین متحرم کول دانلود یعنی هیچ راهی نیست دوباره برگرده مجوزاش دست سازمان سینمایی صدا وسیما شورشو در اورده

  2. یس
    یس

    چی بگم ایرانه دیگه ولی واقعا با این کارشون شورشو دراوردن مگه چیه با احترام ما تو دهه ۶۰ هستیم واقعا از روزی که دست ساترا وصداسیما افتاد میشد حدس زد همچین اتفاقی میوفته.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟