پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود قسمت 18 سریال آقازاده

دانلود سریال جدید «آقازاده قسمت 18 هجدهم» به کارگردانی بهرنگ توفیقی زاده با کیفیت بالا عالی و لینک مستقیم دانلود قسمت 18 سریال آقازاده

+نسخه بدون رمز قسمت 18 سریال آقازاده

خلاصه داستان: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال:"این قصه با خون تموم میشه..." می باشد.

قسمت 18 آقازاده

دانلود قسمت 18 سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده قسمت هجدهم 2 آبان 99 با ترافیک نیم بها کیفیت عالی

دانلود سریال ایرانی جدید نمایش خانگی «آقازاده قسمت 18» به کارگردانی بهرنگ توفیقی

Legall, full & direct download Aghazade Episode E18 new iranian Series by Behrang Toofighi

 

سریال آقازاده – Aghazade Serial

سال ساخت: 98 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود

نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا | کارگردان:

 

اسامی بازیگران

, , , سینا مهراد , , , , , , امین تارخ, سامیه لک, ثریا قاسمی

خلاصه داستان

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال: “این قصه با خون تموم میشه…” می باشد.

زمان پخش قسمت 18 آقازاده

2 آبان 99


لینک های دانلود قسمت 18 آقازاده با ترافیک نیم بها

.

همه کیفیت ها -بها: 10,000 تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: 7,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 6,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 5,500 تومان

کیفیت 720p -بها: 5,200 تومان

کیفیت 480p -بها: 5,100 تومان


نکته 1: رمز فایل “ilacydqjowvwcaucbl” می باشد. این رمز تنها برای کسانی است که نسخه پیش خرید را دانلود کرده بودند. از این پس نیازی به رمز نیست.

> نکته 2: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: 1- ایمیل support@salamcinama.ir و 2- واتس اپ و تلگرام: 09357896697 و 3- شماره تلفن: 02166066143 (در ساعات اداری)

دانلود قسمت 18 سریال آقازاده
خلاصه قسمت های اخیر: در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که حامد وثیقه سنگینی که برای آزادی راضیه بود را سرانجام مهیا می کند ولی درست در همین حال است که نیما، چک های دیگری از راضیه را رو می کند و به این ترتیب مبلغ وثیقه چندین برابر قبل می شود. چک هایی که بهرامی (وکیل نیما) در گذشته و با فریب دادن راضیه، از او به صورت چک های سپید امضا گرفته بوده. حامد در زندان به ملاقات راضیه می رود و ابراز می کند که هر طور شده وی را آزاد می کند. حاج رضا نیز بیکار نمی شیند و به ملاقات یکی از دوستان و همرزمان جبهه ای و قدیمی خود می رود که فرش فروشی دارد و در اوضاع مالی خوبی به سر می برد. او به آن ها کمک می کند و مبلغ این وثیقه را تقبل می کند.
در قسمت هفدهم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. در این اپیزود نیما سرانجام  تصمیم به پخش فیلم و عکس های خصوصی راضیه می کند. ویدیوهای با پوشش نامناسب وی که در پارتی های مختلف بوده و البته مربوط به گذشته هاست سر ا شبکه های ماهواره ای در آورده و جنجال بسیاری به پا می کند. در این میان مادر حامد که از طریق همسایه ها و اطرافیان متوجه این بی آبرویی می شود با راضیه دست به گریبان شده و به شدت با او مشاجره می کند. در سمت دیگر داستان بحری بزرگ که اینک وزیر دولت است فرزندش را از عواقب این اقدام آگاه می کند، همچنین بهرامی نیز به نیما می گوید که این بازی خطرناکی ست که می تواند برای او بهای بالایی از جمله 10-20 سال زندان داشته باشد، می تواند منجر به عزل دکتر از وزارت شود و بنابراین به او توضیه می کند که هرچه زودتر ایران را ترک کند. ولی نیما کله شق تر از این حرفاست و به هیچ وجه این پیشنهاد را نمی پذیرد. حامد نیز کم نمی آورد و تصمیم می گیرد که کوتاه نیاد و این بازی را تا پایان ادامه دهد، هرچند که منجر به رسوایی و بی آبرویی خانواده اش شود. پدر حامد نیز از تصمیم پسرش پشتیبانی می کند و به او گوشزد می کند که تنها راه برگشتن آبروی خانواده در این است که این پرونده را تا پایان ببرد.
حال باید دید که در قسمت 18 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت هجدهم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای جدیدترین قسمت آقازاده در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.
.

دانلود همه قسمت ها: دانلود سریال آقازاده

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟