پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

معرفی گلچینی از بهترین فیلم ها برای تعطیلات نوروز

دانلود بهترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی کمدی، عاشقانه، طنز، اجتماعی سال 1398 و 1399 +لینک دانلود

فیلم های کمدی و طنز

همه ساله با فرا رسیدن عید نوروز باستانی و تعطیلات آغاز سال، اوقات فراغت ماها بیشتر می شود و همگی به دنبال راه ها و امکان های هرچه بهتر و مفرح تر برای پر کردن آن ها هستیم، به نحوی که هرچه بیشتر به ما خوش بگذرد. یکی از این راه ها تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه ما هستند. از طرفی در اکثر مواقع چون فیلمی که مورد علاقه خود باشه رو نتوانسته ایم پیدا کنیم دچار سرخوردگی می شویم و بابت تلف شدن وقت و هزینه امان، افسوس می خوریم.

ولی در این پست ما این امکان را فراهم کردیم که شما با توجه به روحیات و علایق خود، فیلم مورد نظرتان را انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که کلیه فیلم ها و سریال هایی که در سایت کول دانلود بارگذاری شده اند با ترافیک و حجم دانلود نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه می شوند. با ما همراه باشید در ادامه این نوشتار.

همه ساله با فرا رسیدن عید نوروز باستانی و تعطیلات آغاز سال، اوقات فراغت ماها بیشتر می شود و همگی به دنبال راه ها و امکان های هرچه بهتر و مفرح تر برای پر کردن آن ها هستیم، به نحوی که هرچه بیشتر به ما خوش بگذرد. یکی از این راه ها تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه ما هستند.  دانلود سریال های ایرانی به دلیل طولانی تر بودن می تواند بیشتر ما را مشغول کند. ولی مشکلی که در این میان است، از طرفی در اکثر مواقع چون فیلمی که مورد علاقه خود باشه رو نتوانسته ایم پیدا کنیم دچار سرخوردگی می شویم و بابت تلف شدن وقت و هزینه امان، افسوس می خوریم.

ولی در این پست ما این امکان را فراهم کردیم که شما با توجه به روحیات و علایق خود، فیلم مورد نظرتان را انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که کلیه فیلم ها و سریال هایی که در سایت کول دانلود بارگذاری شده اند با ترافیک و حجم دانلود نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه می شوند. با ما همراه باشید در ادامه این نوشتار.

 فیلم های کمدی و طنز

خنده دارترین فیلم های کمدی و طنز

خب همان جور که انتظار هم می رود، هواداران این ژانر از فیلم ها بسیار بیشتر از سایرین است و برای همین با این موضوع آغاز کردیم. اکثریت مخاطبین به دنبال راهی برای فرار از روزمرگی ها و مشکلات زندگی هستند تا حتی برای یکی دو ساعت هم که شده با دیدن یک فیلم طنز و کمدی، خنده بر لب هایشان بیاید و غصه ها و ناملایمات را فراموش کنند.

در سالی که گذشت فیلم های کمدی بسیاری پخش شد که مهم ترین آن ها به شرح مقابل است: مطرب، کلوپ همسران، رحمان 1400، زهرمار، ایکس لارج، پارادایس، تگزاس 2 ، ژن خوک و… البته این ها فقط مربوط به سال 1398 بود و در سال های گذشته نیز بسیاری دیگر از فیلم های کمدی خنده دار و زیبا را برای شما کاربران عزیز گلچین کرده ایم که از لینک زیر قابل دسترسی هستند.

آرشیو فیلم های طنز: دانلود فیلم های کمدی

.

فیلم های عاشقانه

بهترین فیلم های عاشقانه

شاید بتوان این گونه اظهار کرد که پس از فیلم های کمدی، آثار عاشقانه پرطرفدارترین ژانر را به خود داده اند. فیلم های رمانتیک با درون مایه عشق و عاشقی که به دلیل هدف قرار دادن احساسات لطیف انسانی، همیشه هواداران بسیاری دارد.

امسال نیز مانند سال های گذشته، چندین فیلم عاشقانه را شاهد بودیم که در این میان فیلم های بمب یک عاشقانه، نبات و پشت دیوار سکوت از جمله مهم ترین آن ها بوده اند و البته دو سریال بسیار زیبا و جذاب که حتما تماشای آن ها را به شما پیشنهاد اکید داریم یعنی سریال مانکن و سریال دل از این دست از آثار بوده اند. شما می توانید از لینک زیر به لینک دانلود این عناوین عاشقانه دسترسی داشته باشید.

آرشیو فیلم های عاشقانه: دانلود فیلم های عاشقانه

 

 فیلم های اجتماعی

جذاب ترین فیلم های اجتماعی

 

دسته ای دیگر از مخاطبین سینمایی بیشتر علاقمند به تماشای فیلم های اجتماعی هستند. فیلم هایی که جدی یا حتی بعضا به زبان طنز هستند و به مسایل روز و مهم که اقشار مختلف جامعه درگیر آن هستند، می پردازند. باید اعتراف کنیم که مخاطبین این ژانر روز به روز در حال افزایش هستند چرا که در این سال های اخیر فیلم های بسیار پرفروشی با این موضوع داشته ایم که مهم ترین آن ها در امسال فیلم بسیار تماشایی متر شش و نیم بود که به آمار فروش 28.5 میلیارد تومان نیز رسید و عنوان پرفروش ترین فیلم اجتماعی که تا پیش از آن با رکورد تقریبا 17 میلیاردی در اختیار فروشنده بود را تصاحب کرد.

امسال به جز متری شش و نیم، فیلم های سرخ پوست، عرق سرد، لرد، ایده اصلی، جاده قدیم، پریناز و نوراستنی از جمله تماشایی ترین و جذاب ترین ها بودند. از لینک زیر نیز آرشیو فیلم های این ژانر قابل دانلود است.

 آرشیو فیلم های اجتماعی: دانلود فیلم های اجتماعی

.

 فیلم های ایرانی جدید

جدیدترین فیلم های ایرانی

 

در لینک زیر آرشیو فیلم های ایرانی از جدیدترین به سمت قدیمی ترین های لیست شده اند. به عبارتی شما می توانید به آخرین و به روزترین فیلم های پخش شده دسترسی داشته باشید.

 آرشیو جدیدترین فیلم های ایرانی: دانلود فیلم ایرانی

.

فیلم های برتر و برگزیده سینما

 

در این آرشیو، گلچینی از بهترین و برگزیده ترین فیلم های چندین ساله سینمای ایران برای شما گلچین شده است. خاطره انگیزترین و تماشایی ترین ها، فارغ از ژانر و موضوع و تاریخ و زمان. این فیلم ها بر اساس نمره و امتیاز بالای مخاطبین لیست شده اند و به این ترتیب می تواند شاخص بسیار خوبی برا انتخاب و گزینش شما باشند.

آرشیو فیلم های برتر: دانلود بهترین فیلم ها

.

+همچنین:

.

* نکته بسیار مهم: در بالای سایت ما گزینه سرچ وجود دارد و از این طریق نیز می توانید به هر فیلمی که خواستید دسترسی داشته باشید.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟