پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

تعداد قسمت های میدان سرخ

تعداد قسمت های میدان سرخ

میدان سرخ، نام پنجاهمین و جدیدترین سریال نمایش خانگی ست که از روز 26 شهریور 1400 آغاز به پخش کرده است. یک سریال اکشن جنایی به روایت برخی باندهای مافیایی می پردازد. میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می‌ شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌ گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌ شود، غافل از آن که پایان این بازی، خون بار خواهد بود. این سریال به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ، نویسندگی سارا سلطانی و کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان تولید و ساخته شده است.

در این میان یکی از پرسش های کاربران گرامی درباره تعداد قسمت های میدان سرخ بوده است. بدین منظور در این پست از سایت کول دانلود به بررسی تعداد قسمت های دقیق آن می پردازیم. همچنین شما می توانید در انتهای این پست نیز لینک دانلود همه قسمت های این سریال جذاب و تماشایی را در دسترس داشته باشید.

لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

 

تعداد دقیق قسمت های میدان سرخ

فصل اول میدان سرخ به طور حتم دارای 15 قسمت است. همچنین فصل دوم نیز به زودی و با وقفه ای کوتاه پخش خواهد شد. درباره زمان پخش فصل دوم این سریال به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

فصل دوم میدان سرخ کی پخش می شود؟

به گفته عوامل سازنده سریال میدان سرخ، فیلمبرداری فصل دوم این سریال به پایان رسیده و هم اکنون در حال سپری کردن تدوین می باشد. احتمالا از نوروز 1401 شاهد پخش فصل دوم خواهیم بود. / 

 

 

 

دانلود سریال میدان سرخ

> دانلود سریال میدان سرخ

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟