پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی سریال سقوط

نقد سریال سقوط

نگاهی به سریال عاشقانه / سیاسی سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان , نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید سقوط!

نقد سریال سقوط

نقد سریال سقوط

نگاهی به سریال عاشقانه / سیاسی سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان , نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید سقوط!

 

سقوط، نام جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان است که از روز 14 دی 1401 آغاز به پخش کرده است. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 چارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

در سریال سقوط  ,  ,  ,  ,  به ایفای نقش پرداخته اند. پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

 

 

نگاهی به پایلوت سریال«سقوط»
سقوط آزاد ریتم

 

گویا قانون نانوشته ای بین قسمت افتتاحیه برخی از سریال های نمایش خانگی وجود دارد که مدت زمان آن نزدیک 90 تا 100 دقیقه باشد. لزوما این قسمت را نمی توان پایلوت نامید چون معنای اصلی آن «قسمت آزمایشی» است؛ یعنی قسمتی که برای ارزیابی اقبال مخاطب ساخته می شود. اما روندی که برخی سریال های نمایش خانگی در ایران در بردارند خلاف این مضمون است و صرفا این تایم طولانی سپری می شود تا قسمت اول در نقطه ای تمام شود که مخاطب اقناع شود که قسمت دوم را ببیند؛ تا این جا مشکلی وجود ندارد؛ مشکل زمانی ایجاد می شود که کنش ها در قسمت اول از ریتم بیوفتد و مخاطب را برای تماشای یک قسمت طولانی دلزده کند.

ردپای حضورمحمدحسین مهدویان از همان نمای اول سریال مشاهده می شود و این می توان نشانگر این باشد که او تاثیری بیش از یک مشاور دارد. پی رنگ اصلی در قسمت اول شباهت هایی با فضای فیلم سینمایی«شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار دارد؛ با فرض آن که اثر آبیار سینمایی است و اثر سجاد پهلوان زاده مینی سریال است نمی توان از کندی روایت قسمت اول دفاع کرد؛ علی الخصوص که کارگردان سریال یک تدوینگر حرفه ای باشد. ما با انبوهی از کنش های تکرار شونده و سکانس های اضافه مواجه ایم که حذف برخی از آن ها خللی در روایت ایجاد نمی کند.

جدا از نگاه استراتژیک این مینی سریال که احتمالا از قسمت بعد پررنگ تر می شود؛ شخصیت پردازی ها ملموس به نظر نمی رسد اگر ژاکان را با عبدالحمید مقایسه کنیم؛ با تک تک جزییات تغییر حالات رفتاری شخصیت هوتن شکیبا در فیلم آبیار مواجه می شویم؛ روندی که در قسمت اول «سقوط» و بازی سجاد بابایی مشاهده نمی شود و صرفا مخاطب را با موقعیتی ویژه و غیر قابل پیش بینی مواجه می کند؛ همین امر باعث می شود تا این مواجه کمی تصنعی جلوه کند. بابایی را مخاطب پیشتر در سریال «خسوف» شناخته است؛ او بازیگر آینده داری است و می تواند به اندازه بازی کند. اتفاقی که در بازی او دیده می شود تغییر غلظت لهجه بابایی در سکانس های این سریال است؛ حتی در سکانس هایی بازی او بدون لهجه است که شاید مقبول مخاطب نباشد. الناز ملک بازیگر اصلی زن این سریال به عنوان یک بازیگر غیر چهره در قسمت اول بازی قابل قبولی دارد. یکی از دلایل کندی قسمت اول را می توان تمرکز روی این دو شخصیت و عدم وجود کاراکترهای دیگر و پیرنگ میان آن ها دانست.

باید دید «سقوط» در قسمت های آینده چگونه عمل می کند؛ آیا همچنان زیاده گو است یا با شکل گیری فضای اصلی قصه ریتم روایت برخلاف قسمت اول پیش می رود.

 

 

دانلود سریال سقوط

> دانلود سریال سقوط

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟