پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عجیب ولی واقعی: هاکان شوکور ستاره فوتبال ترکیه به مسافرکشی با اوبر روی آورده است!

هاکان شوکور زندگی در غربت را با رانندگی تاکسی می گذراند

هاکان شوکور و مسافرکشی تاکسی

هاکان شوکور استوره فوتبال ترکیه به خاطر انتقادهایش از رییس جمهور (رجب طیب اردوغان) ، وادار به ترک کشورش شد و اکنون در آمریکا با رانندگی در اوبر (تاکسی اینترنتی) زندگی می‌گذراند.

او پس از فوتبال وارد دنیای سیاست شد و توانست در سال ۲۰۱۱ میلادی از مسیر عضویت در حزب حاکم ترکیه یعنی حزب عدالت و توسعه در انتخابات شرکت کند و وارد پارلمان این کشور شود. اما روزهای خوش زندگی او دیری نپایید.

در پی وقوع کودتای نافرجام در این کشور، هاکان شوکور به دلیل نزدیکی به فتح‌الله گولن، روحانی منتقد حکومت اردوغان به برنامه‌ریزی برای انجام کودتا و «عضویت در یک گروه تروریستی مسلح» متهم شد.

این اتهامات زندگی او را دگرگون کرد. دارایی‌های او توسط حکومت مسدود شد و حتی اعضای خانواده‌اش از حمله طرفداران اردوغان در امان نماندند. هاکان شوکور در مصاحبه با روزنامۀ آلمانی «ولت‌ام سونتاگ» می‌گوید: «با سنگ به مغازۀ همسرم حمله کردند و حتی فرزندانم در خیابان مورد آزار قرار گرفتند. خودم هم پس از هر اظهارنظری تهدید می‎شدم.»

هاکان شوکور ۴۸ ساله به امید یافتن ثبات و امنیت، به ایالات متحده آمریکا رفت و امیدوار بود بتواند در کالیفرنیا، کار جدیدی در پیش بگیرد و کافه‌ای را راه اندازی کند. او در ابتدای سال ۲۰۱۹ به شوخی به نیویورک تایمز گفت: «امیدوار بودم بتوانیم در ترکیه زندگی خوبی داشته باشم و حتی به وزارت فکر می‌کردم، اما اکنون در آمریکا قهوه می‌فروشم.» اما مشکلات او پایان نیافت.

او به «ولت‌ام سونتاگ» می‌گوید: «غریبه‌هایی به کافه من می‌آمدند و موسیقی دمبوره می‌نواختند.» این موسیقی از سوی حزب حاکم عدالت و توسعه به عنوان موسیقی واقعی ترکها توصیف شده است. به این ترتیب هاکان شوکور مجبور می‎شود کافه خود را نیز تعطیل کند و به انجام کارهای دیگری از جمله رانندگی برای اوبر روی بیاورد.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟