پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

فیلم ‌های مهم جشنواره فجر 99 و دورخیز برای کسب جوایز

فیلم ‌های مهم جشنواره فجر 99

در چند روز گذشته از میان 62 فیلم ارایه شده از سوی سازندگان به دبیرخانه جشنواره و اعلام لیست نهایی 16 فیلمی که برای حضور در جشنواره انتخاب شده اند، اینک می توان تشخیص داد که رقابت اصلی بین کدام فیلم ها می باشد. با ما در ادامه این نوشتار همراه باشید تا به بررسی مهم ترین و پرشانس ترین فیلم های امسال بپردازیم.

کدام فیلم ‌ها شانس بیشتری در رقابت جشنواره فجر دارند؟

فیلم ‌های مهم جشنواره فجر 99

 

به گزارش کول دانلود در چند روز گذشته از میان 62 فیلم ارایه شده از سوی سازندگان به دبیرخانه جشنواره و اعلام لیست نهایی 16 فیلمی که برای حضور در جشنواره انتخاب شده اند، اینک می توان تشخیص داد که رقابت اصلی بین کدام فیلم ها می باشد.

در همین راستا، 12 فیلمی که بخت بیشتری برای دریافت جوایز و سیمرغ های جشنواره فیلم فجر 99 را دارند به شرح زیر می باشند:

 

بی همه چیز
فیلمی به کارگردانی محسن قرایی که با حضور بازیگران نسل‌های مختلف سینمای ایران ساخته شده و داستان اجتماعی تازه‌ای را به تصویر می‌کشد. «بدون همه چیز» از مهمترین فیلم های جشنواره امسال است.

ابلق
یک فیلم مورد انتظار از پرافتخارترین فیلمساز زن در دهه اخیر؛ با بازی بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا. به نظر می‌رسد آبیار این بار هم برکارنامه بازیگرانش تاثیری شگرف خواهد گذاشت.

قاتل و وحشی / البته این فیلم تا این لحظه توقیف شده!
تنها یک عکس از «قاتل و وحشی» منتشر شده اما همان تصویر و پرتره متفاوت و عاصی لیلا حاتمی با سر تراشیده و شمشیر به دست، می‌تواند نشانه‌ای از یک فیلم حیرت آور و پرتنش از حمید نعمت الله باشد.

خط فرضی
فیلمی به کارگردانی فرنوش صمدی و بازی سحر دولتشاهی و پژمان جمشیدی که حضور موفق آن در فستیوال‌های بین المللی، نوید ظهور یک استعداد تازه را در سینمای ایران می‌دهد.

روشن
به نظر می‌رسد روح الله حجازی در این فیلم هم به سراغ دغدغه اجتماعی حساس رفته است. طبق شنیده‌ها رضا عطاران نقش کاملا جدی و متفاوتی دارد.

شیشلیک
از تولیدات بحث برانگیز سال ۹۹ و اولین فیلم کمدی محمدحسین مهدویان که رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ژاله صامتی بازیگران اصلی‌اش هستند.

گیج گاه
یک درام اجتماعی به کارگردانی عادل تبریزی که در دهه ۷۰ روایت می‌شود. گریم و ظاهر متفاوت حامد بهداد از نکات توجه برانگیز فیلم است.

طلا خون
«طلا خون» ابراهیم شیبانی با بازی شهاب حسینی، روایتگر قصه‌ای جنجالی درباره یکی از قاتل‌های سریالی و معروف دهه ۸۰ است که نقش آن را یک چهره جدید ایفا می‌کند.

تی تی
یک فیلم اجتماعی به کارگردانی آیدا پناهنده با بازی الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا، که تصویر تابوشکنانه از یک زن را ارائه می‌دهد.

زالاوا
نخستین فیلم ارسلان امیری با بازی نوید پورفرج و هدی زین‌العابدین، که یک ماجرای واقعی و ترسناک را در یک روستا روایت می‌کند.

صحنه زنی / این فیلم نیز ظاهرا توقیف شده
فیلمی با قصه‌ای ملتهب به کارگردانی علیرضا صمدی که باید منتظر یک بهرام افشاری و مجید صالحی متفاوت دیگر در سینما باشیم.

روز ششم
فیلمی معمایی به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل که ساخت تله فیلم‌ها و سریال‌های موفق را در کارنامه خود دارد.

 

نتایج سیمرغ جشنواره فیلم فجر 99

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟