پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

سریال راز بقا: بهرام افشاری مامور مخفی می شود!!

5/5

سریال راز بقا: بهرام افشاری مامور مخفی می شود

ویدیو: سکانس کمدی و بسیار بامزه قسمت چهارم سریال راز بقا: رحیم (بهرام افشاری) مامور مخفی مبارزه با مواد مخدر می شود!!

سریال راز بقا: بهرام افشاری مامور مخفی می شود

سریال راز بقا: بهرام افشاری مامور مخفی می شود

سکانس های طنز راز بقا : سکانس کمدی و بسیار بامزه قسمت چهارم سریال راز بقا: رحیم (بهرام افشاری) مامور مخفی مبارزه با مواد مخدر می شود!!

 

راز بقا، نام جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی سعید آقاخانی است که از روز 1 فروردین 1401 آغاز به پخش کرده است. راز بقا یک سریال به تمام معنا طنز/کمدی می باشد که بسیار خوش ساخت و دلچسب می باشد و سراسر شما را به خنده وا می دارد!

در سریال راز بقا بهرام افشاری , سعید آقاخانی ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , علیرضا زمانی نسب، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، ریحانه حسینی، علی اخوان، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی قهرمان بوکس به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان این سریال آمده است که بزرگ ترین کشف بشریت در راه است!

لازم به ذکر است که این سریال سراسر کمدی و طنز ساعت 08:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود. توصیه اکید داریم که تماشای راز بقا را از دست ندید. چرا که از لحظه نخست تا پایان شما را می خنداند!

 

 

در قسمت چهارم سریال راز بقا که مورخ 15 فروردین 1401 پخش شد، شاهد یک سکانس طنز بسیار جالب بودیم! داستان از این قرار است که رحیم پس از فرار کردن از چنگ قاچاقچی ها، بین راه سوار یک نیسان آبی می شود و در آن جا بین چند کارگر زحمتکش خود را به عنوان مامور مخفی که در حال مبارزه با قاچاقچی های مواد مخدر است، معرفی می کند!

 

در ادامه شما می توانید این ویدیو را که برگرفته از پیج اینستاگرام کول دانلود می باشد، تماشا کنید! پیشنهاد می کنیم که حتما به پیج ما بپیوندید تا در جریان آخرین اخبار فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی قرار بگیرید.

 

 

دانلود سریال راز بقا

> دانلود سریال راز بقا

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟