پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بیوگرافی و عکس های لی جه ووک 1

نام و نام خانوادگی : لی جه ووک , Lee Jae Wook

تاریخ تولد : 10 مه 1998

محل تولد : سئول، کره جنوبی

حرفه : بازیگر و مدل

قد : 187 سانتی متر

اینستاگرام : jxxvvxxk


  • معرفی :

لی جه ووک متولد 10 مه 1998 بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او حرفهٔ بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی خاطرات الحمرا آغاز کرد و به خاطر ایفای نقش در سریال سرچ: دبلیو دبلیو دبلیو (2019) به شهرت رسید. پس از آن در نخستین فیلم خود به نام نبرد جنگساری (2019) ایفای نقش کرد و در مجموعه‌ های تلویزیونی تو فوق‌ العاده‌ ای (2019) و وقتی هوا خوبه (2020) حضور پیدا کرد. او اولین نقش اصلی خود را در مجموعه تلویزیونی Do Do Sol Sol La La Sol (2020) انجام داد و شهرت او به خاطر ایفای نقش در سریال فانتزی کیمیای روح (2022) افزایش پیدا کرد.

 

اینستاگرام کول دانلود

 

  • بیوگرافی  :

لی جه ووک در سئول به دنیا آمد و بزرگ شد. خانواده اش متشکل از مادر، پدر و یک خواهر بزرگتر است. اولین بار در سال 2018 از طریق درام تلویزیونی “خاطرات الحمرا” شروع به کار کرد.

او در سال 2019 پس از بازی در «جستجو: WWW» توجه عموم را به خود جلب کرد و سپس با ایفای نقش بک کیونگ در درام «تو فوق العاده» به شهرت رسید. با ظاهر بالغ و قد بلندش، در ابتدا بسیاری از بینندگان او را در اواخر دهه 20 یا اوایل دهه 30 اشتباه گرفتند. او نقدهای مثبتی دریافت کرد زیرا می‌ توانست شخصیت‌ های مختلفی را در محدوده سنی مختلف به تصویر بکشد (نوجوانان در «تو فوق‌العاده»؛ دهه بیست در «خاطرات الحمرا»؛ و اوایل دهه سی در «جستجو: WWW»).اولین تستی که پس از ثبت نام در دانشگاه انجام داد «خاطرات الحمرا» بود. پس از گذراندن آزمون، وی توسط VAST Entertainment، آژانسی که هیون بین را مدیریت می‌کرد، شناسایی شد.

سرگرمی او آشپزی، اسکی و شنا است. لی جه ووک بیان کرد که خانواده‌ اش همچنان هر وقت او را در تلویزیون می‌ بینند و مورد توجه عموم قرار می‌گیرند، در شگفتی هستند. قهرمان دوران کودکی او سرآشپز باک جونگ وون بود. او در واقع برای نقش هارو تست شده بود، اما کارگردان فکر می کرد که او برای ایفای نقش باک کیونگ مناسب تر است. لی جاووک و بازیگر همکار «توی فوق‌ العاده» کیم یونگ‌ دایی برای دومین بار از طریق درام «When the Weather is Fine» به عنوان نقش‌ های مکمل در همان پروژه انتخاب شدند. او گفت که از دوران راهنمایی کارهای پاره وقت مختلفی انجام داده است. در طول فصل جوایز 2019-2020، او چندین نامزدی بهترین بازیگر جدید را برای بازی در «تو فوق العاده» دریافت کرد.

او زمستان را به تابستان , ساحل را به کوه , زبان انگبیسی را به ریاضی , قهوه را به چای و سوجو را به آبجو ترجیح می دهد. ژانر فیلم مورد علاقه او عاشقانه است. او از بازیگر ارشد لی سونجه به عنوان بازیگری یاد کرد که بیشتر از همه می‌خواهد با او بازی کند. او عاشق پوشیدن لباس های مد خیابانی و تمرین است. رنگ مورد علاقه اش مشکی , غذای مورد علاقه اش فست فود و خواننده مورد علاقه او آی یو و حیوان مورد علاقه اش سگ است.

تیپ ایده آل او کسی است که مثبت اندیش و خوشبین باشد. ابرقدرتی که او دوست دارد از آن برخوردار باشد، یک مغز نابغه است. او بیرون رفتن را به خانه بودن ترجیح می دهد و روز تعطیل خود را با تماشای تلویزیون می گذراند. همچنین دوست دارد به عنوان یک فرد مثبت و یک بازیگر سخت کوش شناخته شود.

 

 

سریال ها :

Alchemy of Souls 2 2022

Alchemy of Souls 1 2022

Kiss Sixth Sense 2022

Move to Heaven 2021

True Beauty 2020

Do Do Sol Sol La La Sol 2020

I’ll Go to You When the Weather Is Nice 2020

Extraordinary You 2019

Search: WWW 2019

Memories of the Alhambra 2018

 

فیلم ها :

2019 The Battle of Jangsari

 

تصاویر


بیوگرافی و عکس های لی جه ووک 2

بیوگرافی و عکس های لی جه ووک 3

بیوگرافی و عکس های لی جه ووک 4

بیوگرافی و عکس های لی جه ووک 5

دانلود سریال کیمیای روح فصل 1

دانلود سریال کیمیای روح فصل 2

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4768 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟