پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

سریال گیسو چند قسمت است

3.8/5

تعداد قسمت های گیسو، آیا دو فصل دارد؟ / اطلاع رسانی دقیق در این پست تعداد قسمت های گیسوبیانیه منوچهر هادی درباره قسمت پایانی سریال گیسو!

سریال گیسو پیش از فیلمبرداری و کلید خوردن، صحبت از این بود که همانند فصل نخست در 17 قسمت پخش شود. ولی پس از چندی این گونه اعلام شد که گیسو 27 یا 28 قسمت است. تا این که همین اواخر گفته شد که ...

تعداد قسمت های گیسو

تعداد قسمت های گیسو

همان جور که قطعا علاقمندان به سریال های شبکه نمایش خانگی اطلاع دارند، نخستین قسمت سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه) از روز چهارشنبه 13 اسپندماه آغاز به پخش کرد. سریالی که همگان بیش از 3 سال در انتظار آن بودند. پس از موفقیت چشمگیر و باورنکردنی فصل اول، همین انتظار نیز می رفت. حال باید دید که آیا این موفقیت و محبوبیت در فصل دوم نیز تکرار خواهد شد یا نه؟ کاری که بسیار سخت می باشد. علایق و سلایق مخاطب مرتب تغییر می کند و پیچیده تر و سخت تر می شود.

در این بین ولی شایعات بسیاری درباره تعداد اپیزودهای سریال گیسو وجود داشته و دارد. بدین منظور در این پست از سایت کول دانلود به بررسی تعداد قسمت های دقیق آن می پردازیم. همچنین شما می توانید در انتهای این پست نیز لینک دانلود همه قسمت های این سریال جذاب و تماشایی را در دسترس داشته باشید.

 

تعداد دقیق قسمت های گیسو

درباره سریال گیسو پیش از فیلمبرداری و کلید خوردن، صحبت از این بود که همانند فصل اول عاشقانه در 17 قسمت پخش شود. ولی پس از چندی این گونه اعلام شد که گیسو 27 یا 28 قسمت است. تا این که همین اواخر گفته شد که گیسو در دو فصل 14 قسمتی پخش خواهد شد. این خبر زمانی منتشر شد که تنها چند روز تا پایان فیلمبرداری فصل 1 گیسو باقی مانده بود.

به این ترتیب پخش فصل اول گیسو که از 13 اسپندماه 99 آغاز شده تا اواخر خرداد 1400 به درازا می کشد و با توجه به این که فصل دوم گیسو هنوز فیلمبرداری نشده است و گفته می شود که از اردیبهشت ماه 1400 کلید می خورد، تا زمانی که آماده شود احتمالا وقفه ای در پخش را تجربه خواهد کرد. البته این به نظر سازندگان بستگی دارد و شاید بخواهند قسمت های 14 به بعد را همروند با تولید، منتشر کنند.

در هر حال چه درباره نحوه پخش فصل دوم و چه در صورت هر گونه تغییر در تغداد قسمت های آن، بدیهی است کول دانلود طبق رسالت و وظیفه همیشگی خود در اطلاع رسانی در همین پست، این خبر را به آگاهی کاربران گرامی خواهد رسانید.

آپدیت 17 فروردین 1400

منوچهر هادی: قطعا فصل سوم «عاشقانه» را نمی ‌سازم

انتقادات کارگردان «گیسو» از غیبت تعدادی از بازیگران «عاشقانه» در این سریال: وسط کار گیر کرده بودم و باید کار را می‌ساختم

منوچهر هادی در برنامه «منو بشناس» و در گفتگو با فرزاد فرزین درباره غیبت تعدادی از بازیگران سریال «عاشقانه» در فصل دوم این مجموعه گفت: «وقتی فصل اول موفق بوده و مورد استقبال قرار گرفته شما نمی‌توانید حتی یک بازیگر را حذف کنید و کار لطمه نخورد. ما تا قسمت چهارم داریم قصه‌های دوستانی که در این فصل در خدمتشان نیستیم را توجیه می کنیم و این به کار لطمه می زند. از این جمع فقط یکی از بازیگرها را نمی‌توانستیم داشته باشیم، بقیه را می‌توانستیم. اما مسایلی هست که ترجیح می دهم در موردش حرف نزنم»

«به عنوان مثال با خود شما (فرزاد فرزین) شخصا تماس گرفتم و بنا به دلایلی نشد همکاری کنی و جایت به شدت خالیه. تو هم خیلی هوشمندانه خداحافظی کردی. کسی که از بودن کسی حالش بد باشد مطمئن باش آن شخص نباشد هم آن طرف باز حالش بده. من از این که نبودی به شدت ناراحت شدم. تمام تلاشم را هم کردم اما خودت می‌دانی داستان چیه. شان فرزاد فرزین این هست که بیایند دنبالش با افتخار او را بیاورند. وقتی این را متوجه نمی شوند، درست نیست کارگردان اصرار کند. من هم در شرایطی بودم که باید آن کار را می‌ساختم و وسط کار گیر کرده بودم»

«در فصل سه فکر نمی کنم دیگر در خدمت دوستان باشم و قطعا نخواهم بود و ترجیح می دهم وقتم را برای کارهای دیگر بگذارم»

 

آخرین آپدیت

بر پایه آخرین شنیده ها، سریال گیسو 22 قسمت دارد!

دانلود سریال قبله عالم

همان جور که قطعا اطلاع دارید سریال گیسو پس از 22 هفته به پایان رسید. حال سریالی که قرار است جایگزین آن شود، قبله عالم نام دارد. جهت دانلود این سریال جذاب و تماشایی که با حضور انبوهی از سوپراستارهای سینمای ایران ساخته شده است بر روی این لینک کلیک کنید: دانلود سریال قبله عالم

آپدیت نهایی – متن منوچهر هادی

 

سریال هادی هفته آینده در قسمت بیست و دوم به پایان می رسد
منوچهر هادی کارگردان سریال «گیسو» نوشت: «ممنون از استقبال بی نظیر تون
ممنون از کامنت ها و نقدهای درست و گاهن غلط و نامحترمانتون
یک قسمت دیگر به پایان اجباری فصل دو می‌ رسیم و قصه به اتمام نرسیده و اگر قرار به ادامه ساخت عاشقانه باشد قطعن بنده نخواهم بود و مسولیت کل کار را چه خوب چه بد تا پایان فصل دو شخصن بعهده می گیرم.
از همه عوامل فیلم که صمیمانه در کنارم بودن تشکر میکنم
جناب کبیری و…»

.

 

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال گیسو

> دانلود سریال گیسو

دانلود فصل اول عاشقانه

3.8/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 5 )

  1. Hoda
    Hoda

    ولی فیلم نصفه تموم شد الان تهش چی میشه دقیقا

  2. فربد زاهدی
    فربد زاهدی

    باعرض سلام، متاسفانه سریال گیسو داره ب سمت و سویی میره که خیلی خطرناکه و ممکنه عوارض بدی واسه اینجوری جامعه و خانوادها داشته باشه ، ترویج بی اعتمادی بین دوستان و فامیل و خانواده، بحثهای الکی و دعواهای بین دوستان،تماشای هیچکدوم ازاینا جایز نیست برای جامعه، دراین سریال نشون میده که سه تا دوست خانوادگی بخاطره مسئله ایی روابطشون به سمت دشمنی میره، اینکه موضوعی پیش میاد که بخاطرش به صمیمی ترین دوستت شک بکنی و زیرذره بین قرارش بدی خیلی بده، راههای دزدی و فساد براحتی دراین سریال داره اموزش داده میشه، بنظره من این سریال نکات منفی خیلی زیادی داره و از همه مهمتر اینکه چرا وزارت ارشاد صداوسیما سانیورچی هاو… هیچکدوم هیچ واکنشی ازخودشون نشون ندادن،…

  3. Arvin jahangiri
    Arvin jahangiri

    سلام یعنی پس قطعیه ۲۲ قسمت دیگه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟