پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 28 سریال آقازاده

آنچه در قسمت 28 از سریال آقازاده گذشت , خلاصه داستان، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای قسمت 28 آقازاده + لینک دانلود همه قسمت های آقازاده خلاصه داستان قسمت 28 آقازاده

قسمت 28 و یکی مانده به پایانی از سریال محبوب و بسیار جذاب آقازاده از روز 12 دی ماه پخش شد. در این پست از سایت کول دانلود همراه ما باشید تا خلاصه داستان آقازاده قسمت بیست و هشتم را با هم مرور کنیم.

خلاصه قسمت 28 آقازاده

خلاصه داستان قسمت 28 آقازاده

 

قسمت 28 و یکی مانده به پایانی از سریال محبوب و بسیار جذاب آقازاده از روز 12 دی ماه پخش شد. در این اپیزود از آقازاده اتفاقات بسیاری افتاد که قصد داریم به بررسی این رویدادها به همراه عکس ها و تصاویر و اسکرین شات و ویدیوهایی از آن بپردازیم.

در این پست از سایت کول دانلود همراه ما باشید تا خلاصه داستان آقازاده قسمت بیست و هشتم را با هم مرور کنیم.

.

خلاصه داستان قسمت 28 سریال آقازاده

قسمت 28 از جایی آغاز می شود که پلیس آگاهی متوجه می شود که در صحنه قتل الکس یک گروه خونی به جز گروه خونی متعلق به حامد و الکس وجود داشته است و بنابراین پلیس ها متوجه می شوند که شخصی دیگر قاتل الکس بوده و بنابراین با اثبات بی گناهی حامد، وی از زندان آزاد شده و ابتدا به مزار راضیه و سپس به نزد مادرش می رود. در آخرین دقایقی که حامد در زندان به سر می برد، نیما اطلاعات محرمانه بسیاری را از فسادهای افراد رده بالاتر از خودش از جمله حاج حسن را در اختیار وی می گذارد. چیزی که خودش هم می داند تا چه حد می تواند برایش گران تمام بشود.

خلاصه قسمت 28 آقازاده

در این بین، زمان آزادی حامد از زندان مشخص می شود که لکه خونی که در محل وقوع جرم در هتلی که الکس در آن جا اقامت داشت متعلق به نامزد سابق و شهرستانی راضیه مقدم می باشد. بنابراین مامورین به محل زندگی او رفته و وی را دستگیر می کنند. در زمان بازداشت، وی اعتراف می کند که این اطلاعات از جمله دخیل بودن الکس در ماجرای مصیبت های راضیه که به الکس برمی گشت و همچنین محل مخفیگاه الکس را تینا در اختیار وی گذاشته بود و بدین ترتیب وی به دنبال انتقام گیری می افتد.

داستان قسمت 28 سریال آقازاده

در یکی از همین روزهاست که او به هتل الکس می رود و پس از درگیر و مشاجره با او و زمانی که الکس خیز برداشته بود تا با اسلحه به سمت او شلیک کند با چاقویی که از قبل تدارک دیده بود به پشت گردن وی ضربه ای زده و او را به هلاکت می رساند. وی به جز رد خون، اثر انگشت خود (در اثر عدم استفاده از دستکش) و حتی چهره خود را (در اثر عدم استفاده از ماسک یا نقاب) به وسیله دوربین های مدار بسته به جای گذاشته بود و بنابراین یک قتل کاملا احساسی و آماتورگونه را به جا گذاشته بود که دیر یا زود لو می رفت.

قسمت 28 سریال آقازاده

در ادامه روند پیگیری فسادهای نیما و امیر بحری و از این قسمت، حاج حسن، حامد به نزد استاد ارژنگ می رود که تابلوهای نقاشی بسیاری را با نیما در طی مزایده های فراوان و شوهای نمایشی به فروش گذاشته بود. تابلوهایی که همگی جعلی بودند. آثاری از جمله هنرمندانی چون سهراب سپهری و…

دانلود قسمت 28 سریال آقازاده

نیما که ایام زندان حسابی وی را کلافه کرده بود و دیگر تحمل این اوضاع را نداشت سرانجام لب به سخن می گشاید و اطلاعات بسیاری را فاش می کند. همزمان از حامد دو چیز می خواهد. یکی این که به شدت پیگیر پرونده و رد دنباله دار فساد های حاج حسن بشود، به این دلیل که نیما ترس بسیاری داشت که با این افشاگری ها دچار غضب وی قرار بگیرد و بنابراین از حامد تقاضای کمک می کند. حامد نیز به او این اطمینان را می دهد و می گوید که از هیچ کمکی فروگذار نخواد کرد.

دانلود قسمت 28 آقازاده

صحنه کشته شدن نیما سریال آقازاده

کشته شدن نیما سریال آقازاده

 در ادامه ولی نیما خواسته دیگرش را  بیان می کند و از حامد می خواهد که وی را به مزار پدرش یعنی مرتضا شریفی ببرد تا با او صحبت کند و به نحوی حلالیت بطلبد. اکنون نیما به شدت بابت کارهایی که در گذشته کرده بود پشیمان شده است. در این میان ولی حامد تلاش زیادی می کند تا بتواند برای نیما مرخصی کوتاه مدتی مهیا کند تا با نظارات مامورین وی را به مزار پدرش ببرند. ولی بازپرس پرونده نمی پذیرد به این دلیل که فکر می کند حاج حسن این گونه می خواد. وقتی حاج حسن متوجه این مساله می شود موافقت خود را اعلام می کند و ابراز می کند که باید این عمل صورت پذیرد.

نیما در هنگامی بلند شدن از سر مزار پدرش مورد سوقصد قرار می گیرد و با شلیک فردی از بالا در دم کشته می شود. تلاش پلیس های برا یافتن فرد ضارب ظاهرا به چایی نمی رسد و به این ترتیب یکی دیگر از مهم ترین افرادی که اطلاعات زیاد و ناگفته های بسیاری را می دانست از میان می رود و پرونده در دست تحقیق حامد سخت تر از قبل می شود.

قتل نیما بحری (امیر آقایی) سریال آقازاده

عکس قسمت 28 سریال آقازاده

مشخص نیست که آیا واقعا حاج حسن پشت همه این مسایل است. آیا او بدین وضعیت علنی از بازپرس می خواهد که با مرخضی رفتن نیما موافقت کند تا افراد خودش را اجیر کند و او را بکشند؟ یا آیا این ها همه صحنه سازی های نویسنده داستان هستند که می خواهد به عنوان نکته انحرافی ذهن و چشم مخاطب را از فرد اصلی که پشت این مسایل است و در پشت پرده به جابجایی مهره هایش و عروسک گردانی افرادش می پردازد، دور کند.

باید یک قسمت دیگر منتظر ماند تا سرانجام سریال آقازاده مشخص شود. قسمت 29 آخرین قسمت از سریال آقازاده خواهد بود.

.

.

 

 

جهت دانلود همه قسمت های این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:

دانلود سریال آقازاده

> دانلود قسمت 29 سریال آقازاده

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟