پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت دوم سریال گیسو

آنچه در قسمت دوم از سریال گیسو گذشت , خلاصه داستان قسمت دوم فصل 2 عاشقانه + لینک دانلود همه قسمت های گیسو

داستان و موضوع قسمت دوم سریال گیسو

در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان گیسو قسمت 2 به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

داستان و موضوع قسمت دوم سریال گیسو

قسمت 2 سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه) به کارگردانی منوچهر هادی از ساعت 20:00 روز 20 اسپندماه 99 در وبسایت کول دانلود پخش شد. شما می توانید چهارشنبه هر هفته به تماشای این سریال زیبا و جذاب که در ژانر عاشقانه، اجتماعی تولید شده است، بنشینید.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت دوم گیسو به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

اپیزود دوم سریال گیسو در جایی آغاز می شود که سهیل در حال تهیه تاج گل برای مزار ریحانه است و پگاه نیز در منزل خود، وظیفه نگهداری از دنا را بر عهده دارد تا به مراسم خاکسپاری بروند. در همین حال ولی پگاه که از قبل قرار ملاقات و معارفه ای را با مسوولین بهزیستی جهت دیدار از خودش و سهیل را تدارک دیده بود تا صلاحیت وی برای به سرپرستی گرفتن کودک را بررسی کنند.

در همین حال که پگاه با سهیل تماس می گیرید تا وی به این قرار ملاقات برسد، طبق معمول، مشاجره ای کوتاه بین این دو پیش می آید. سهیل می گوید که نمی تواند در این اوضاع که باید کمک و یاری دهنده رضا در مراسم تدفین همسرش باشد، به محل مورد نظر برسد. در نهایت مددجویان بهزیستی از راه رسیده و در حالی که با غیبت سهیل مواجه می شوند، خانه را ترک کرده و ادامه این ملاقات را به روزی دیگر موکول می کنند.

در همین حال که از سمتی پیمان در حال تهیه بلیت و برگشتن از امریکا است، مراسم خاکسپاری برگزار می شود. مادر و پدر درسا نیز که در این مراسم حاضر شده اند از مکان و وضعیت درسا اظهار بی اطلاعی می کنند و سعی می کنند که از پگاه پرس و جو کنند. ولی مهم ترین اتفاقی که در در این مراسم رخ می دهد حضور مامورین پلیس مفاسد اقتصادی است که با ارایه حکم جلب، محسن شکیبا را با خود می برند. ظاهرا وی با پرونده های فسادآمیز بسیاری دچار این گرفتاری و بازداشت شده است. پرونده وی به قدری سنگین است که با قرار وثیقه هم نمی توان باعث آزادی موقت وی شود و همچنین رد پای جاج یونس نیز به طور کمرنگ دیده می شود. به همین جهت است که مامور رسیدگی به این پرونده، دستور ممنوع خروجی یونس شکیبا از تهران را نیز صادر می کند.

در ادامه مراسم و در خانه شکیبا نیز اتفاقات بسیاری می افتد، خانمی که دقیقا مشخص نیست که چه کسی است با ایجاد جو منفی و دامن زدن به پرونده فسادآمیز خانواده شکیبا، باعث ایجاد تشنج در محل می شود. پگاه سعی می کند که محترمانه وی را از مراسم اخراج کند. همچتین پگاه یک بار دیگر به سمت سهیل می رود تا او را ترغیب به انجام خواسته اش کند. به نظر می رسد که پگاه با وجود همه نارضایتی ها همچنان به سهیل علاقه دارد ولی شاید آن را به دلیل غرور ابراز نمی کند!

در سکانس های بعدی، زمانی که سهیل و پگاه برای ادامه صحبت هایشان به داخل ماشین رفته بودند، فردی شرور با تهدید و خشونت سعی به آسیب رساندن به وی می کند. فردی که ادعا می کند پگاه فرزندش را در زمان بارداری همسرش، سقط کرده است. مشاجرات این ها به درگیری و برخورد تند سهیل همراه می شود و سپس به کلانتری می روند. فرد ضارب در نهایت بازداشت شده و سهیل پگاه نیز کلانتری را ترک می کنند.

مهم ترین سکانس این قسمت در فرودگاه رخ می دهد. در جایی که همه به پیشواز درسا و پیمان آمده اند ولی با صحنه عجیبی روبرو می شوند. بعد از مدت ها بی خبری از سرنوشت درسا، و در حالی که پدر و مادرش کماکان در انتظار او هستند، پیمان از گیت وروردی، در حالی به سمت رضا و سهیل می آید که یک خانم نیز وی را همراهی می کند و او کسی نیست جز لوسی که همسر جدید و ایتالیایی پیمان نیز می باشد. در نهایت مشخص می شود که در جریان مهاجرت این دو به امریکا، درسا با فریب، پیمان، اموال او را مال خود کرده و پس از طلاق از او، با فرد دیگری ازدواج می کند. البته این چیزی است که پیمان بازگو می کند و شاید در قسمت های بعدی حقایق دیگری عنوان شود.

برای پی بردن به جزیبات بیشتر باید به تماشای قسمت سوم گیسو بنشینیم. شما را دعوت به تماشای این قسمت از گیسو می کنیم.

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال گیسو

> دانلود سریال گیسو

> دانلود فصل دوم عاشقانه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟