پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت اول ملکه گدایان

آنچه در قسمت اول از سریال ملکه گدایان گذشت , خلاصه داستان قسمت 1 ملکه گدایان + لینک دانلود همه قسمت های ملکه گدایان خلاصه داستان قسمت اول ملکه گدایان

قسمت اول از سریال جدید ملکه گدایان از ساعت 08:00 روز 17 دی ماه پخش شد. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان ملکه گدایان قسمت اول به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن در وبسایت کول دانلود بپردازیم.

خلاصه داستان قسمت اول ملکه گدایان

 

قسمت اول از سریال جدید ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده از ساعت 08:00 روز 17 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر اجتماعی, خانوادگی تولید شده است چهارشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت اول ملکه گدایان به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه همراه شوید!

.

خلاصه داستان قسمت اول ملکه گدایان

قسمت اول ملکه گدایان

داستان قسمت اول سریال ملکه گدایان در ترکیه آغاز می شود. جایی که یک دختر و پسر ایرانی (که در زمان تحصیل خود در آلمان با هم آشنا شده اند) در تدارک مراسم عروسی خود هستند. عروسی که قرار است با حضور 4 نفر برگزار شود! مادر عروس و مادر داماد، تنها میهمانان و میزبانان مراسم هستند. این دو در حالی که با مخالفت های مادر دختر در این زمینه روبرو هستند و نکات دیگری از جمله امتنا پسر جهت آمدن به ایران (احتمال می رود که مشکل قضایی داشته باشد) و … مصرانه پیگیر برگزاری این مراسم هستند.

آنچه گذشت قسمت اول ملکه گدایان

قسمت اول ملکه گدایان

به هر ترتیبی که است عروسی در یک اسکله و یک کشتی مجلل و شیک برگزار می شود. دختر (با بازی شبنم قربانی) و پسر (با بازی آرمان درویش) همه تدارکات و کارهای پیش زمینه ای لازم جهت به جا آوردن این وصلت را به کمک مادران خود انجام می دهند. ولی درست در زمانی که منتظر رسیدن پدر داماد یعنی خسرو شمس هستند، به ناگاه همه این برنامه ها بهم می ریزد.

عکس قسمت اول ملکه گدایان

تصاویر قسمت اول ملکه گدایان

درست در حین مراسم عروسی است که یک تماس مشکوک برنامه هایشان را بهم می ریزد. شخصی از پشت تلفن اظهار می کند که پدر داماد که در ایران نیز است؛ سکته کرده و اوضاع مناسبی ندارد. (البته بعدا مشخص می شوند که وی به دلیل خوردن زیاد از حد نوعی قرص خودکشی کرده است) در نتیجه مراسم عروسی بهم می ریزد. چیزی که با مخالفت عروس مواجه می شود ولی داماد اظهار می کند که در این شرایط که پدرم سکته کرده و در کما به سر می رود نمی تواند به ازدواج فکر کند.

دانلود قسمت اول ملکه گدایان

قسمت اول ملکه گدایان

سپس داماد (البرز شمس) با گرفتن بلیت هواپیما از آنکارا به مقصد تهران، عروس و مادرش را مشایعت می کند تا ترکیه را ترک کنند و خودش نیز برای انجام کاری که ظاهرا غیرقانونی نیز است (احتمالا گرفتن پاسپورت) به نزد یک باند خلافکار می رود تا کاری برایش انجام دهند. البرز در آن جا پس از انجام شدن کارش با سارا (نامزدش) تماس می گیرد تا واریزی پول را برای آن گروه انجام دهد ولی وی از پشت تلفن اظهار می کند که اصلا او را نمی شناسد. در پی عدم پرداخت دستمزد به افراد خلافکار، آن ها وی را در آن محل متروکه و در یک اتاق کوچک زندانی می کنند.

قسمت اول ملکه گدایان

عکس های قسمت اول ملکه گدایان

پس از چند ساعت البرز که قبلا در آلمان دانشجوی رشته داروسازی بوده است با ترکیباتی (احتمالا ترکیب جیوه و.. مواد قابل اشتعال و حل کننده) که در محل زندان خود پیدا می کند می تواند قفل در را آب کند و از آن جا خلاصی پیدا کند ولی در راه فرار دوباره گیر می افتد و با ضربه یک جسم سخت بیهوش می شود. از این جا به بعد دو سناریو موجود است. یک این که وی دچار فراموشی شده است و یا این که در اثر مصرف قرص یا مواد در گذشته دچار توهم شده است یا در آینده!

دانلود قسمت اول ملکه گدایان

قسمت اول ملکه گدایان

به این خاطر که در سکانس بعدی که وی در بیمارستان است و بهوش می آید با دنیای ناشناخته ای روبرو می شود. نخستین مورد، نشان دادن کارت ملی او به وسیله پزشک بیمارستان است که با وجود عکس خودش ولی نام شخصی دیگر به اسم “فرهاد بابایی” بر روی آن درج شده بود. دومین نکته وقتی بود که با وجود این که وی در زمان حال در تهران به سر می برد و آدرس خانه شخصی خودشان را هم می دانست ولی وقتی که به آن جا رفت کسی او را نمی شناخت!!

در سکانس بعدی او به بیمارستانی که پدرش (خسرو شمس) حضور دارد می رود و در حالی که پدرش در آی سی یو به سر می برد با شخصی که در سکانس های آغازین مادرش بود (خورشید خانم با بازی پانته آ بهرام) روبرو می شود ولی در عین ناباوری این خانم نیز او را نمی شناسد. رویارویی او با وکیل خانواده شمس (با بازی فرزاد فرزین) نیز از دیگر وقایع این قسمت است که در این سکانس رخ می دهد. نکته ای که در این بین وجود دارد این است که این زن و مرد اصلا فرزندی ندارند (بر طبق گفته های خورشید خانم) ولی در گذشته ها پسری به نام البرز داشته اند که ظاهرا در سن 5 سالگی و در مهد کودک در پی آتش سوزی فوت کرده است!

داستان سریال ملکه گدایان

عکس های قسمت اول ملکه گدایان

داستان به همین جا ختم نمی شود. او به محل کار نامزد سابقش یعنی سارا می رود ولی سارا هم او را نمی شناسد! و در این بین با نامزد سارا درگیر می شود. چیزی که باعث بهت البرز می شود، این که سارا نامزد داشته باشد! ولی در ادامه، شخصی دیگر به نام افرا با بازی باران کوثری، خود را نامزد البرز (فرهاد) معرفی می کند تا تردید های این فرد را بیشتر از پیش کند.

البته نظریه ای که در این جا می توان مطرح کرد این است که وی را در زمان حبس و اسارت در مخفیگاه باند خلافکار جعل پاسپورت (البته به گفته یکی از آن افراد، پس از ترک کردن محل، البرز را به کسانی دیگر سپرده اند) با قرص ها و نوعی دراگ (مواد) برای تست و آزمایش به این روز درآورده اند. با توجه به یکی از کارکترهای زن این سریال با بازی الهام شعبانی که در معرفی نقش های سریال به عنوان “دراگ تستر” از او یاد شده است، می توان این نتیجه را گرفت.  / در این جا بخوانید: معرفی شخصیت های سریال ملکه گدایان

به هر حال هنوز به گونه روشن مشخص نیست که البرز یا فرهاد داستان ملکه گدایان دچار چه اتفاقاتی شده است که با این مسایل درگیر شده است. بهتر است که به تماشای ملکه گدایان در قسمت دوم بنشینیم تا با جزییات بیشتری از داستان آشنا شویم.

راستی شما چه فکری می کنید؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

در ضمن نقد و بررسی سریال ملکه گدایان را هم حتما ببینید. در این پست هم زوایای مختلفی از داستان آنالیز شده است.

+ خلاصه داستان سایر قسمت ها:

.

.

.

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال ملکه گدایان

> دانلود سریال ملکه گدایان

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 13 )

  1. تینا
    تینا

    واقعا این سریال ارزش دیدن داره

  2. majid
    majid

    سلام یکی از دوستان بالا نظر دادن که بعداز ضربه جسم سخت دچاره فراموشی یا به زمان اینده رفته و حالا بنده لازمه بگم البرز اگه تو فیلم نگا کنی اونجا که میرسه و بقیه پول رو ازش میخوان و زنگ میرنه به نامزدش اونجا اون رو بجا نمیاره پس ربطی به ضربه سرش نداره درست از اونجه این قسمت فیلم از این رو به اون رو شد

  3. fatima
    fatima

    منکه میگم شاید کسی سارا و مادر البرز را تهدید کرده و اینکه شاید البرز ی داروی قوی ساخته برای درمان بیماری خاصی که با این کار میخوان تهدیش کنن و اونو ازش بگیرن چون به هر حال شیمی دان قوی بود

  4. ب نظر من اینا نقشه هست برای البرز یا اینکه کسی مادرش و نامزدشو تهدید کرده که اینکارو کنن

  5. شما خودتون چه احتمالی را میدین؟

  6. ناشناس
    ناشناس

    سلام. به نظر من (البرز یا فرهاد) آرمان درویش دچار مشکلی شده است.
    به نظر من بعد از ضربه به سرش انگار به زمان آینده میره…..

  7. آرش
    آرش

    آقا شما چرا ملکه گدایان با قورباغه رو اشتباه گرفتی تو توضیحات ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟