پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت دهم ملکه گدایان

آنچه در قسمت دهم از سریال ملکه گدایان گذشت , خلاصه داستان قسمت 10 ملکه گدایان + لینک دانلود همه قسمت های ملکه گدایان خلاصه قسمت دهم ملکه گدایان

قسمت 10 سریال جدید ملکه گدایان پخش شد. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان ملکه گدایان قسمت دهم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

خلاصه قسمت دهم ملکه گدایان

قسمت 10 سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده از ساعت 08:00 روز 20 اسپندماه 99 پخش شد. این سریال که در ژانر اجتماعی, خانوادگی تولید شده است چهارشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت دهم ملکه گدایان به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

خلاصه داستان قسمت دهم سریال ملکه گدایان

خلاصه داستان قسمت دهم ملکه گدایان

اپیزود 10 ملکه گدایان در جایی آغاز می شود که در فلش بک های گذشته که در اواخر دهه 60 رخ می دهد، خسروخان یک کودک بسیار کم سن و سال را در ازای پولی که می پردازد از شبیر تحویل گرفته و او را به فرزند خواندگی می پذیرد. به نظر می رسد این واقعه پس از فوت پسر و دختر واقعی خسروخان یعنی البرز و چشمه بوده است. آیا این کودک همان فرهاد کنونی است که با هویت همان البرز فوت شده برای او شناسنامه گرفته اند و سپس رشد کرده و البرز کنونی شیمیدان معروف شده است؟

خلاصه قسمت دهم سریال ملکه گدایان

داستان قسمت دهم سریال ملکه گدایان

در سکانس های دیگر ، آریا که هنوز عشق افرا از سرش نیفتاده و سودای رسیدن به او را دارد، با تدارکات ویژه و وسایل بازی و خوراکی برای کودکان کار، به قلعه مفت آباد می رود تا آخرین شانس خود را نیز برای باز کردن روزنه ای برای نزدیک شدن به افرا را بیازماید. ولی در همین حال است که فیلم لورفته ای که از او در شب قبل در روز تولد مادر آریا پخش شده بود به وسیله نامزد سهیل که او نیز در آن محل بود، به سمع و نظر افرا می رسد. در آن ویدیو آریا سخنان ناخوشایند و تحقیرآمیزی زده بود که به این ترتیب دیگر، افرا را برای همیشه از دست می دهد.

قسمت دهم سریال ملکه گدایان

خلاصه داستان قسمت دهم ملکه گدایان

در ادامه، افراد ملکه از راه می رسند و در حالی که کوکب با سهیل و افرا درگیری لفظی و مشاجره پیدا کرده اند، اعلام می کند که حامل خبری از ملکه هستند. به دستور ملکه از این به بعد مجددا افرا، رییس مفت آباد است. کوکب به اجبار و اکراه حلقه ای که نشان ملکه و ریاست وی بر آن جا بود را به سمت افرا پرت می کند ولی چون فاصله بین این دو زیاد بود، حلقه گم می شود. سپس البرز آن را پیدا کرده و شخصا با حالتی خاص به نشانه خواستگاری، آن را به انگشت افرا می گذارد و به این ترتیب علنا از او خواستگاری می کند.

خلاصه قسمت 10 ملکه گدایان

داستان قسمت دهم ملکه گدایان

در سکانس های بعدی، آریا در یک رستوران با البر قرار ملاقات می گذارد و در طی این دیدار سعی می کند که نظر او را جلب کند که با افرا صحبت کرده و او را نرم کند. به خیال او، فرهاد برادر افرا است و کمکش می کند در حالی که همه می دانیم که البرز عاشق و خواستگار افرا است و به وی به چشم یک رقیب و مزاحم نگاه می کند. در همین حال، شبیر که از آغاز سریال با پرس و جو های فراوان در گالری و… سعی در پیدا کردن ردی از البرز بوده است سر می رسد.

خلاصه داستان قسمت 4 ملکه گدایان

تصاویر قسمت 10 ملکه گدایان

شبیر از نابغه بودن البرز در علم شیمی خبر دارد و به علاوه این را نیز می داند که ملکه و افرادش در به در دنبال البرز هستند تا وی را مجبور به لو دادن فرمول جدیدی که در قسمت های پیشین بحثش بود، وادار کنند و در این جریان حتی ممکن است جانش در خطر بیفتد. شبیر که شاید نه برای حفظ جان او، بلکه برای استفاده خودش، سرانجام در همان رستوران به نزد البرز می آید و سعی می کند برخی قضایا را برای وی روشن کند. شبیر ضمن گفتن این سخنان، همچنین ابراز می کند که من پدر واقعی تو هستم.

تصاویر قسمت دهم ملکه گدایان

عکس های قسمت دهم ملکه گدایان

ثضیه ای که بسیار برای البرز عجیب به نظر می رسد. این که شبیر پدر واقعی او بوده است و در کودکی او را به خسرو فروخته است. در نهایت البرز صحنه را ترک کرده ولی از آن جایی که افرا نیز با او تماس گرفته و وی را از آمدن به مفت آباد به دلیل خطرهای پیش آمده منع می کند، به نزد وکیل خود رفته و از او تقاضای پناهندگی می کند!

شما چه فکری می کنید؟ حتما نظرات و فرضیه های خود را برای ما کامنت کنید!

توالی های فزاینده ملکه گدایان هر قسمت در ذهن مخاطب بیشتر از پیش نیز می شود و همچنان نمی توان پاسخ روشنی به این ابهامات داد. برای رسیدن به این دست از پرسش ها باید به ادامه داستان در قسمت 11 ملکه گدایان نشست.

 

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال ملکه گدایان

> دانلود سریال ملکه گدایان

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 2 )

  1. مائده
    مائده

    خیلی سایت خوبیه بعضی موقع ها که فیلم بعضی از قسمت های کامل ملکه گدایان و تو سایت های مختلف نمیزارن من اینجا خلاصه شو میخونم
    مچکرم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟