پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 12 قورباغه

4/5

آنچه در قسمت 12 از سریال قورباغه هومن سیدی گذشت, خلاصه داستان قسمت دوازدهم قورباغه + لینک دانلود همه قسمت های قورباغه موضوع و خلاصه داستان قسمت 12 قورباغه

در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان قورباغه قسمت 12 به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

موضوع و خلاصه داستان قسمت 12 قورباغه

 

قسمت 12 از سریال قورباغه از ساعت 20:00 روز 18 اسپند ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی, جنایی تولید شده است و با محدودیت و رده بندی سنی +18 دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت 12 قورباغه به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

 

اپیزود ۱۲ قورباغه طبق انتظار از آن جایی آغاز شد که لیلا به ملاقات شمس آبادی رفته است. وی که با انگشت قطع شده و پانسمان شده دچار رنج و درد فراوانی ست. باز هم طبق حدسیاتی که از قسمت پیشین می توان داشت، این دو به ظاهر عاشق یکدیگر شده اند. البته در ادامه این طور استنباط می شود که این تنها لیلا است که عاشق اوست ولی شمس آبادی بسیار از او متنفر است.

چرا که وی دلیل همه مصیبت هایش را لیلا می داند و در واقع از وقتی که او وارد زندگیش شده است، زن و بچه اش را از دست داده است و از آن مهم تر به او قول کمک داده بود که با توانایی هیپنوتیزمی که برادرش دارد، می تواند رضایت شاکی و اولیا دم را گرفته و از زندان آزاد شود ولی قضیه کاملا برعکس می شود. نه تنها مشکلات شمس آبادی حل نمی شود، بلکه انگشتش را از دست داده و از همه مهم تر دو قتل دیگر نیز به گردنش می افتد.

بدین ترتیب مشخص می شود که قضیه آشنایی این دو به مدت ها پیش بازمی گردد و مشخصا از وقتی که وی هنوز همسر و پسرش را داشته است و زندگی عادی خود را طی می کند‌. پس از این هاست که لیلا حقیقت ماجرا را به شمس آبادی می گوید. این که نوری قدرت هیپنوتیزم نداشته و با یک مخدر این کار را انجام می دهد. در نهایت به وی این قول را می دهد که مقداری از آن مواد را برایش بیاورد تا بتواند از زندان آزاد شود. چیزی که احتمالا در قسمت بعدی باید شاهد آن باشیم.

ادامه داستان منحصرا به گذشته ها و زمان آشنایی لیلا با شمس آبادی می پردازد. در جایی که شمس آبادی با همسر و فرزتد و پرستار فرزندش در یک رستوران هستند. لیلا ظاهرا برای نخستین بار وی را در رستوران می بینید و عاشق وی می شود. در ادامه او را تعقیب کرده و در نهایا در یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی با او از نزدیک رودررو می شود. در همین حال ولی قفسه اجناس بر روی پسر می افتد و وی بیهوش می شود. وقتی که به بیمارستان می روند، سروکله همسر شمس آبادی پیدا می شود و به این ترتیب نخستین رودررویی وی و لیلا نیز رقم می خورد. همسر وی که یک نقاش یا عکاس است، زمانی که گالری برای نمایش و فروش آثارش ترتیب داده است، با حضور لیلا در آن جا مواجه می شود که در پی خرید، آثار وی است که با حساسیت و رفتار تند وی ادامه پیدا می کند. در کل این قسمت، بسط و روایت کارکتر لیلا بود که تا چه حد شخصیت پیچیده و عجیبی دارد.

در سکانس هاس بعدی، حقایق دیگری از داستان مشخص می شود و در واقع انگیزه اصلی نزدیک شدن لیلا به امیرعلی شمس آبادی‌. پیش از این ها لیلا عاشق مرد دیگری بوده ست که خانه قدیمیشان که تنها داراییشان نیز است قرار بوده است که بنا به دلایلی تخریب یا از آن ها گرفته شود. وی لیلا را به سمت امیرعلی فرستاده تا بتواند با فریب و اغفال وی اجازه و امضای حفظ این خانه را کسب کند. شمس آبادی که قضیه را متوجه می شود، لیلا را از خود دور می کند.

از آن سو، لیلا که پس از دست رد شنیدن از نامزدش، از او رانده و از سوی دیگر، امیرعلی را هم از دست داده است، با کینه ای که از همسر امیرعلی نیز پیدا کرده است، در یک شب بارانی زن و فرزند شمس آبادی را با ماشین زیر گرفته. هر دو در دم کشته شده و به این ترتیب کلاف سردرگم قورباغه، بازگشایی می شود. لیلا در روز خاکسپاری نیز به دیدار شمس آبادی می رود و این گونه بیان می کند که کسی که فرزند و همسرش را کشته است، نامزد خود لیلا است! در نهایت شمس آبادی نیز با ضربات چکش به صورت نامزد لیلا، وی را می کشد و به زندان می افتد.

جهت ادامه داستان می بایست که به تماشای قسمت 13 قورباغه بنشینیم. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با ما از طریق بخش کامنت در میان بگذارید.

خلاصه سایر قسمت ها: موضوع سریال قورباغه

 

 

 

 

 

 

 

جهت دانلود سریال قورباغه روی بنر زیر کلیک کنید:

دانلود سریال قورباغه

> دانلود سریال قورباغه

4/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟