پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 13 قورباغه

آنچه در قسمت 13 از سریال قورباغه هومن سیدی گذشت, خلاصه داستان قسمت سیزدهم قورباغه + لینک دانلود همه قسمت های قورباغه موضوع و خلاصه داستان قسمت 13 قورباغه

در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان قورباغه قسمت 13 به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

موضوع و خلاصه داستان قسمت 13 قورباغه

قسمت 13 از سریال قورباغه از ساعت 20:00 روز 25 اسپند ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی, جنایی تولید شده است و با محدودیت و رده بندی سنی +18 دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت 13 قورباغه به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

 

اپیزود 13 قورباغه از جایی آغاز می شود که در حالی که شمس آیادی در  زندان در حال دوش گرفتن است، وکیل وی به دیدارش می رود تا حقایقی را به نظر او برساند. وی در جریان تحقیقات اخیرش و با توجه به دوربین های مداربسته متوجه این مساله می شود که در جریان قتل همسر و فرزند شمس آبادی، فواد پشت رل نبوده است، بلکه این لیلا بوده است که قاتل این دو بوده.

به این ترتیب وقتی که شمس آبادی متوجه قاتل واقعی همسر و فرزندش می شود، معادلات عوض شده و به دنبال پیدا کردن لیلا می افتد. در همین حال واقعه ای در ویلای نوری، آرامی نسبی آن ها را بهم زده و داستان را به کل عوض می کند. شخصی که از مخبرین باسابقه و قدیمی نوری است، فورا به نزد او می آید تا خبر مهمی را بازگو کند. مامورین آگاهی، جسد سوخته سروش را پیدا و شناسایی کرده اند. در همبن حال نوری پس از متوجه شدن این قضیه که اجساس خطر کرده است به عنوان اولین نفر به رامین مضنون شده و سراغ وقت او می رود.

پس از کش و قوس های فراوان در حضور لیلا (وی پس از دیدار با شمس آبادی قرار شد که به ویلا بیاید تا با گرفتن مقداری مواد نقس شیطان به او کمک کند تا از زندان آزاد شود) هر سه به این نتیجه می رسند که باید هر چه سریع تر و قبل از این که پلیس ها از راه برسند، کشور را ترک کنند. مساله مهمی که در این میان پیش می آید چگونگی خارج کردن ذخایر یک تنی مواد است. چیزی که به نظر محال می آید ولی نوری حتی برای آن نیز طرح و نقشه دارد. می توان حدس زذ که در این 12 سال نوری شبکه عظیم و گسترده ای را به راه کرده است.

در همین حال که هر سه در حال همفکری در این رابطه هستند، لیلا ابراز می کند که به وسیله کشتی مخصوصی که در انزلی دارند، کافیه که خود را به آن جا رسانده و سپس به خانه خود در روسیه بروند. نوری حتی در روسیه، خانه مجلل و بزرگی را نیز خریداری کرده است. در این میان رامین موظف به این می شود که یک خاور پیدا کند برای جابجایی مواد. چیزی که عجیب به نظر می رسد که چگونه نوری با این همه شوکت و ثروت این وظیفه را به رامین مهول می کند. رامین به سراغ فرانک می رود و از او کمک می گیرد ولی در عین حال نیز نقشه های خود را برای دور زدن نوری و مال خود کردن مواد را نیز ابراز می کند.

نوری می داند که هیچ فرصت اضافه ای ندارد، بدون فوت وقت و در کمترین زمان ممکن، مواد را بار زده و با نقشه ای پیچیده، طرح انتقال و کوچ خود و افرادش را آغاز می کند. چند ساعت پس از عزیمت به انزلی و در زمانی که در یک اتوبان هستند، افراد جلوی ماشین نوری با خبر می شوند که ایست بازرسی در جاده است و به این ترتیب نوری را باخبر می کنند. در این بین یکی از افراد معتمد نوری که قبلا با او هماهنگ است در بین راه ریپورت یکی از ماشین سنگین های حامل را به پلیس های بین راهی می دهد تا مامورها مشغول تفتیش آن ماشین شوند و به این ترتیب ماشین دوم بتواند با خیال راحت از سد پلیس ها رد شود.

افسری که با درجه سرگردی، ارشد مامورین بود به خود ماشین نوری شک می کند و گمان می کند که در ماشین وی مواد مخدر جاساز شده است. گرچه او شک می کند که این یک پوشش برای دور زدن ایست بازرسی بوده است ولی در نهایت نمی تواند چیزی از نوری پیدا کند و با این که به وی از قبل دستبند زده بود ولی در نهایت وی را آزاد می کند!

جهت ادامه داستان می بایست که به تماشای قسمت 14 قورباغه بنشینیم. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با ما از طریق بخش کامنت در میان بگذارید.

خلاصه سایر قسمت ها: موضوع سریال قورباغه

 

 

 

 

جهت دانلود سریال قورباغه روی بنر زیر کلیک کنید:

دانلود سریال قورباغه

> دانلود سریال قورباغه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟