پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت دوم ملکه گدایان

آنچه در قسمت دوم از سریال ملکه گدایان گذشت , خلاصه داستان قسمت دوم ملکه گدایان + لینک دانلود همه قسمت های ملکه گدایان خلاصه داستان قسمت دوم ملکه گدایان

قسمت دوم از سریال جدید ملکه گدایان از ساعت 08:00 روز 24 دی ماه پخش شد. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان ملکه گدایان قسمت دوم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

خلاصه داستان قسمت دوم ملکه گدایان

 

قسمت دوم از سریال جدید ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده از ساعت 08:00 روز 24 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر اجتماعی, خانوادگی تولید شده است چهارشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت دوم ملکه گدایان به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

.

قسمت دوم ملکه گدایان با صحنه ها و تصاویر دیده نشده از موقعیت بیهوشی البرز در ترکیه همراه می شود. در جایی که سروکله وکیل خانواده شمس با بازی فرزاد فرزین پیدا می شود و مشخص می شود که وی در صدر جریانات آن روز و آن چه که به البرز گذشته است، قرار داشته است. دقیقا مشخص نیست که در آن روز چه بلایی سر البرز آورده اند ولی در سکانس های بعدی، حقایقی مشخص می شود که کمک به درک حالت ابهام انگیز قسمت اول می کند.

در قسمت اول ملکه گدایان ، سریال به این جا ختم شد که همه وجود البرز را انکار می کنند. در سکانس پایانی، شاهد این بودیم که در گالری محل قرار با سارا، افرا که ادعا می کرد نامزد البرز است و پسر عمویی که ادعا می کرد نامزد سارا است، همه به هم پیچیده اند و با هم مشاجره دارند، همه ادعای مالکیت دیگری را دارند. البرز چاره را در صحبت کردن با پسر عموی سارا می بینید، اولین چیزی که می پرسد این است که آیا با بقیه همدست است یا نه؟

چون با تمام وجود درک کرده است که دارد رو دست می خورد. البرز به او می گوید که پدر سارا با پول یک آدم خیر که پدر اوست برای درمان به آلمان آماده است و مسافرت هفته گذشته سارا و مادرش به شهرستان در اصل به ترکیه و برای ازدواج با البرز بوده. در نهایت البرز، پسر عمو را راضی می کند که برای دیدن پاسپورت سارا و مادرش و اثبات حرف هایش به منزل سارا بروند. در گالری با صحبت های رد و بدل شده بین افرا و سارا و صاحب گالری مشخص می‌شود که همه با هم همدست هستند، معلوم نیست به چه قصد و نیتی.

داریوش با پیدا کردن پاسپورت، صحت حرف های البرز برایش ثابت می شود. البته از قبل نیز می شد حدس زد که این فرد از ماجرا باخبر نیست وگرنه به این سادگی حاضر نمی شد که به خانه مادر سارا جهت رودرو شدن با وی و همچنین چک کردن پاسپورت مراجعه کند. در هر حال پس از طفره رفتن سارا از پاسخ دادن و این که در آن یک هفته ای که در تهران نبوده به شهرستان رفته بوده جهت کارهای انحصار ورثه و … و همچنین مشاجراتی که بین این افراد رخ می دهد، سرانجام وی ترجیح می دهد که حقایقی را بگوید.

سارا در مقابل داریوش اعتراف می کند که این همه سال عقده بی پولی و بدبختی باعث شده که با البرز ازدواج کند و در ترکیه با بهم خوردن عروسی، شخصی به سراغش آمده و وعده داده چندین برابر پولی را که قرار بود با ازدواج با البرز بدست می‌آورد را پرداخت کند اما در عوض سارا وجود البرز را انکار کند. و بدین ترتیب معمای قستم اول ملکه گدایان حل می شود. دیالوگ هایی که بین سارا و پسر عمو یش داریوش رد و بدل می شود بسیار جالب توجه اند.

مانند دیالوگ پسر عموی سارا که می گوید: “وقتی یه مرد همه چیز شو از دست بده ولی هنوز آبرو داشته باشه باز پا میشه ولی وقتی همه چی داشته باشه اما آبرو نداشته باشه یعنی چیزی برای از دست دادن نداره”

در این هنگام افرا و البرز در کوچه مشغول بحث و جدال هستند، البرز حاضر به پذیرش این موضوع نیست و مدام تکرار این مساله که یک ماجرایی پشت این قضیه وجود دارد. در همین اثنا گشت پلیسی که سارا با آن ها تماس گرفته سر می رسد، از البرز تقاضای کارت شناسایی می کند. البرز مجبور می‌شود کارتی که باهویت فرهاد بابایی است را نشان دهد و با حمایت افرا و سارا که ادعا کردند دعوا خانوادگی بوده است به این گرفتاری پایان دهند. البرز از روی اجبار و برای پی بردن به اصل ماجرا تقاضای افرا را برای راهی شدن با او می پذیرد.

ورود البرز به همراه افرا به یک مکان دور افتاده و پرت که محل تجمع بچه های کار و بی خانمان است، از سکانس های بعدی ملکه گدایان است. اتفاقات و وضعیت این مخروبه و افراد آن، محال است که مخاطب را یاد سریال آوای باران، یکی از کارهای قبلی حسین سهیلی زاده نبندازد. بچه هایی که در عین بی پولی و بدبختی و زندگی و حال و روز آشفته مشغول رقض و آواز هستند و البرزی که در همان بدو ورود شاهد و حیرت زده اتفاقاتی است که بین آن ها می گذرد، با بهت در حال تماشای همین صحنه هاست که پسر عموی سارا از راه می رسد و از او البرز میخواهد که با هم صحبت کنند.

داریوش به البرز می گوید چرا به همراه افرا راهی اینجا شده است؟ البرز هم می گوید چون بی هویت شدم. چشم باز کردم دیدم بی خانواده شدم. می دونم که ته این ماجرا به این جا ختم میشه باید بمونم و متوجه بشم که چی شده حتی اگه تهش مردن باشد. داریوش جرات و شجاعت البرز را تحسین می کند و می گوید که عاشق سارا است و چیزی برای از دست دادن ندارم البرز ادعا می‌کند که اصلا عاشق سارا نیست و فقط بخاطر پدرش قصد ازدواج با او را داشته است و به داریوش تاکید می‌کند که همچین دختری به او هم وفا نخواهد کرد. داریوش به البرز اطمینان می دهد که تا انتهای این ماجرا کنار البرز می ماند به شرط اینکه سمت سارا و خانواده اش نرود.

داریوش به البرز خاطر نشان می ‌کند که سارا توسط شخصی با وعده پول اجیر شده که وجود البرز را انکار کنند. و به وسیله وکیلی (با بازی سولماز غنی) که بانی کارهای خیر است می تواند پیگر این ماجرا شود، زمانی را برای دیدار همدیگر مشخص می کنند.

در سکانسی شاهد صحنه های آشفته و نابسامان و دردناکی از بچه های کار هستیم. البرز می تواند طی یک فرصت پیش آمده فرار کند و به همراه داریوش خودش را به وکیلی که داریوش معرفی کرده بود برسانند، در آن جا متوجه می شوند که البرز در یک دام کلاهبرداری بزرگ افتاده است. البرز اعتراف می‌کند که در سن 15 سالگی طی یک صحنه سازی عجیب و مشکوک متهم به قتل شده و پدرش مجبور به خروج غیر قانونی البرز از کشور شده، به خاطر همین مساله امکان مراجعه به پلیس و پیگیری موضوع را ندارد. در نهایت به پیشنهاد وکیل تصمیم بر این می شود که البرز هویت جعلی فرهاد بابایی را بپذیرد و وانمود به پذیرش کند تا وکیلش فرصت این را داشته باشد که بتواند از طریق آزمایش دی ان ای پیگیر هویت البرز شود و ثابت کند که از خانواده شمس است.

سکانس پایانی ملکه گدایان در گالری می گذرد جایی که البرز و داریوش به سراغ صاحب مزون رفته اند بلکه بتوانند با پول او را وادار به حرف زدن کنند، اما ناگهان سارا و افرا سر می رسند در کمال تعجب شاهد هستیم که البرز با نزدیک شدن به افرا و زدن آمپول به گردن افرا او را نقش بر زمین می کند. آیا افرا فلج  می شود؟

به این ترتیب در قسمت دوم به بسیاری از پرسش های قسمت اول ملکه گدایان پاسخ داده شد. همچنین تا حدود بسیاری به این نکته پی بردیم که چه بر سر البرز آمده است و دلیل واکنش ها و طرز برخوردهای عجیب اطرافیان او را نیز متوجه شدیم. به این شکل که یک شخص که پشت همه این جریان ها است (از جمله وکیل خانواده شمس، فرزاد فرزین) هم به سارا ‌پول داده و هم این که افرا (باران کوثری) و تیم او را خریداری کرده بوده تا این نمایش را بازی کنند.

البته اکنون پرسش این جاست؛ به فرض که شخصی این افراد را با پول خریده بوده ولی به چه شکل مادر البرز را وادار به این کار کرده بوده است؟؟؟ دلیل واکنش های او چه بوده؟ مگر می شود که یک مادر را خرید تا‌ فرزند خود را انکار کند؟ آن هم مادری با آن همه پول و ثروت! البته شاید مادر واقعی وی نبوده و فقط برای برگزاری مراسم عروسی به ترکیه آمده بوده.

فرضیه دیگری که می توان مطرح کرد این است که خورشید خانم نامادری البرز است و با شنیدن خبر سکته و مرگ احتمالی پدر خانواده و ترس از این که ثروت های او به البرز برسد، سعی در عملی کردن چنین نقشه ای داشته است. شما چه فکری می کنید؟ حتما فرضیه های خود را برای ما کامنت کنید!

مطالب دیگری درباره ملکه گدایان / در این جا بخوانید: پیش بینی قسمت های آینده ملکه گدایان

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

.

 

 

.

.

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال ملکه گدایان

> دانلود سریال ملکه گدایان

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 1 )

  1. فرخنده بانو
    فرخنده بانو

    سللم. واقعا چه کار خوبی میکنید که اینقدر دقیق خلاصه قسمتها را می گذارید. بسیار سپاسگزارم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟