پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه قسمت 24 اتک

امروز با یک پست دیگر در رابطه با انیمه حمله به تایتان در خدمت شما هستیم.  مطالبی که امروز آماده کرده ایم مربوط به خلاصه قسمت جدید این انیمه هستند که امروز 8 اسفند ماه قسمت جدید پخش  میشود.

ضمنا بعد از آمدن قسمت جدید در هر هفته “عکس های جدید آن قسمت “در سایت قرار میگیرد.

با ما همراه باشید.

عنوان این قسمت : غرور

دانلود قسمت 24 فصل 4 اتک

” عکس ها بزودی قرار میگیرند”

 

خلاصه قسمت 24 اتک (1)

هشدار اسپویل!!!

“توجه داشته باشید با توجه به اینکه مانگا تمام شده و معلوم نیست هر قسمتی از انیمه دقیقا تا کدام قسمت از مانگا را پخش میکند لذا امکان ویرایش پست وجود دارد و اگر نمیخواهید اسپویل شوید پست را نگاه نکنید ” ضمنا بعد از آمدن قسمت جدید اسکرین شات های مربوط به هر پارت قرار خواهد گرفت.

لینک امتیازدهی به این قسمت در imdb

 

خلاصه


اینستاگرام کول دانلود

پارت اول

در سکانس اول شاهد این هستیم که هانجی و لیوای توی این مدت چیکار میکردن و هانجی چجوری مراقب لیوای بوده..

 

خلاصه قسمت 24 اتک (2)

هانجی: دیگه کسی نمونده تعقیبمون کنه .. همه تایتان شدن بجز تو.. چون یه اکرمنی تونستی جون سالم به در ببری.. حالا چیکار کنیم چجوری جلوی زیک رو بگیریم تنها امیدمون فقط به ارمین و فرمانده پیکسسه. حتی اگه ارن به زیک پشت کنه..اگه معنیش این باشه که ییگریست ها همچنان از مایع نخاعی استفاده کنن تا به جزیره حکمرانی کنن پس اینجوری بایس تا اخر عمرمون فراری باشیم. انگار دوره ما اخراشه دیگه شاید بنظرت بیاد که داری کار درست رو انجام میدی ولی یهو می بینی توی یه سلول زندانی شدی..شاید باید دوتایی اینجا زندگی کنیم..

یهو هردوتاشون میرن همون مسیر که ارن با تموم الدیایی ها حرف زد..هانجی شوکه میشه و لیوای گفت این عوضی(منظورش زیک) کجاس لیوای میخواس بلند بشه که هانجی بهش میگه نبایس بلندشی..زیک همراه با ییگریست ها به شیگان شینا رفته.. لیوای یادش میاد که چجوری زیک رو دست کم گرفته بوده و دوباره زیک از دستش قسر رفت…

حالا زمان الان رو نشون میده که هانجی و لیوای توی راه به پیک و ماگاث رسیدن .. ماگاث که از قدرت لیوای باخبره میگه که بنظرمیاد تو قدرتی داری که میتونی به کمکش در برابر 9 تایتان بایستی!! اما بااین اوضاعت چجوری میتونی از گلوله من جاخالی بدی ؟

 

خلاصه قسمت 24 اتک (3)

 

لیوای‌: من از هیچ گلوله ای نمیتونم جای خالی بدم ولی بااین وضع تاسف بارم خودم رو تسلیم دشمنم کردم.. یا شلیک کن یا گوش بده..تصمیم با خودته .

ماگاث: خیلی خب قبل از شلیک کردن گوش میدیم. گفتی که زیک رو میکشیش حالا کجاس؟ هانجی : حدس من اینه که زیک میخواد ارن رو به همراه خودش همراه کنه که بتونه از خون پادشاهی استفاده کنه 

پیک: ظاهرا همه چی رو راجع به تایتان ها میدونی . حتی بیشتر از مارلی..تاحالا تایتان مادر رو به چشم دیدی؟ هانجی: میدونم که خیلی بزرگه و شکست دادنش تقریبا غیرممکنه برای همین بهتره با هم متحد بشیم. باید این کارو باهمدیگه انجام بدیم..

 


پارت دوم

میرسیم به شیگان شینا , جان و میکاسا و بقیه ناراحت و اشفته از اوضاع…

کانی رو می بینیم که با فالکو نزدیکی های دهکده کانی هستند و فالکو خوابیده ..فالکو فکرهایی به سرش میزنه که بایس چجوری فالکو رو به خورد مادرش بده .. نکنه وقتی که به فالکو اسیب بزنه یهو فالکو متوجه قدرت تایتانیش بشه و کارشو بسازه؟ کانی خیلی اشفتش و ساشا رو صدا میزنه که اگه توبودی درکم میکردی؟

 

خلاصه قسمت 24 اتک (4)

 

صبحش که بیدارمیشن و حرکت میکنن و به روستا میرسن .

فالکو: چرا اومدیم به این دهکده مگه قرار نبود بریم بیمارستان؟ کانی: یه چیز جالبی اینجاس بنظرم اومد که یه نگاهی بش بندازیم. فالکو : اینجا دهکده راگاکو هستش .. کانی : تو از کجا میدونی؟؟ فالکو: دیشب داشتی توو خواب باخودت حرف میزدی گفتی ساشا.. این اسم همون دختری بود که گابی اون رو کشت نه؟ تو همه این مدت میدونستی که من کی هستم اما وانمود میکردی که نمیشناسیم و اوردیم اینجا..میخوای ازم انتقام بگیری؟؟

کانی: نه . اون قضیه توی یه عملیات نظامی اتفاق افتاد متوجه هستم..

 

خلاصه قسمت 24 اتک (5)

 

کانی پرده رو میزنه کنارو مادرش که تایتان شده رو نشون میده ..اولش میگه که میخوایم دندونای این تایتان رو مسواک کنیم! یهو گابی و ارمین میرسن که گابی داد میزنه که “فالکو از اون دور بشو!!!!!! “اون میخواد تو رو بخورد اون تایتان بده چون تو تایتان پورکو رو بدست اوردی!

 

خلاصه قسمت 24 اتک (6)

 

کانی با گرفتن فالکو اونا رو تهدید میکنه که نزدیکش نشن.. کانی داره فالکو رو میبره نزدیک تایتان مادرش که گابی بهش میگه که از قدرت تایتان ارواره استفاده کن.. ارمین مداخله میکنه که فالکو رو نجاتش بده. میخواد خودش رو دودستی تقدیم به تایتان مامان کانی کنه اما در لحظه اخر کانی مانع افتادن ارمین میشه.. کانی از اینکار پشیمون میشه

 

خلاصه قسمت 24 اتک


پارت سوم

وارد بخش بیمارستان میرشیم که لوییس رو نشون میده که شال میکاسا رو نگه داشته بوده چون قبل این اتفاق ارن رو دیده بوده و ارن میخواسته که بندازمش دور این شال رو.. لویس :من سرباز شدم چون توی الگوی من بودی و باعث شدی (لوییس در قسمت های اول از فصل اول همراه با مادرش در شهر توسط میکاسا نجات داده شد و از همونموقه میکاسا قهرمانش شد و بعد هم به جمع ییگریست ها پیوست) توی شکمم ترکش نیزه صاعقه س و نمیشه درش اورد و باعث تاسفانه که نمیتونم دنیای ازادی که ارن میسازه رو ببینم . و بعد شال رو به میکاسا میده.

 

خلاصه قسمت 24 اتک (7)

 

خلاصه قسمت 24 اتک (8)

 


پارت چهارم

افراد نظامی الدیا و همچنین ییگریست ها رو نشون میده.. و فلوک خوشحال ازین اتفاقات… و مردم خوشن و جشن میگیرن

ارمین میگه که بریم جایی که راینر هستش که گابی بهش میگه اون تا دو سه روز دیگه توی کماست..

توی یه کافه نشستن و مشغول خوردن بودن بحث آنی شد که یهو آنی رو دیدن و کانی شروع به مسخره بازی میکنه…

خلاصه قسمت 24 اتک (9)

پارت پنجم

فلوک مردم رو جمع کرده و میخواد که یلنا و اونیون کوپون رو بکشن در ملاعام..و نقشه ای که یلنا و زیک داشتن رو به همه گفت.. جان مثلا میخواست که اونیون کوپون رو بکشه اما از عمد به خطا زد ..یهویی سروکله تایتان پیک پیدا شد میخواست فلوک رو بخوره که جان نجاتش داد و پیک گذاشتش توی دهنش و بردش

 

خلاصه قسمت 24 اتک (10)

 

کانی و میکاسا که با علامت دادن جان (4گلوله پشت سرهم ) متوجه زمان شزوع کار شدن با گاری ازونجا میرن.. جان و یلنا و اونیون کوپون به کمک پیک رفتن پیش هانجی ..

کانی فالکو گابی و انی هم رفتن پیش راینر که انی با با ضربه پاش به راینر اونو بیدار کرد و اماده رفتن شدن…

 

خلاصه قسمت 24 اتک (11)

 

خلاصه قسمت 24 اتک (12)
خلاصه قسمت 24 اتک

 

………….پایان…………

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4527 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. Mr.anime
    Mr.anime

    دمشون گرم
    مثل خوده مانگاست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟