پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت سوم قورباغه

آنچه در قسمت سوم از سریال قورباغه هومن سیدی گذشت , خلاصه داستان قسمت 3 قورباغه + لینک دانلود همه قسمت های قورباغه خلاصه داستان قسمت سوم قورباغه

قسمت سوم از سریال التهاب انگیز و جنجالی قورباغه از ساعت 20:00 روز 15 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی تولید شده است با محدودیت و رده بندی سنی +18 توزیع می شود. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان قورباغه قسمت سوم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن در سایت کول دانلود بپردازیم.

خلاصه داستان قسمت سوم قورباغه

 

قسمت سوم از سریال التهاب انگیز و جنجالی قورباغه از ساعت 20:00 روز 15 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی, جنایی تولید شده است با محدودیت و رده بندی سنی +18 دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت سوم قورباغه به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه همراه شوید!

.

خلاصه داستان قسمت سوم قورباغه

قسمت سوم قورباغه

قسمت سوم قورباغه باز هم به داستان های قسمت اول باز می گردد. ما در قورباغه شاهد روایت داستان های موازی و پارالل گونه بودیم. قسمت 1، روایت کننده یک داستان و قسمت 2 نیز یک داستان مجزای دیگر. ولی در قسمت سوم باز به اپیزود 1 باز گشته ایم.

قسمت سوم از جایی آغاز می شود که رامین (با بازی صابر ابر) پس از شب سرقت از ویلای نوری (با بازی نوید محمدزاده) و پس از چندین حادثه دیگر و این که در نهایت به طرزی معجزه آسا جان سالم به در برده است، اکنون در زمان حبس و زندان خود به سر می رود. در یکی از این روز ها که وی تحت بازجویی به سر می برد و مامور بازجو بسیار به او مشکوک و مظنون است، تلاش دارد که با سوال پیچ کردن و طرح پرسش های بسیار از او مچگیری کند. چیزی که باعث عصبی شدن رامین می شود. ولی در نهایت وی را به طور مشروط که از شهر خارج نشود و به گونه موقت، آزاد می کند. البته به نظر می رسد این آزادی مبهم برای این باشد که وی را تعقیب کنند تا سر از کار هایش در بیاورند.

آنچه گذشت قسمت سوم قورباغه

قسمت سوم قورباغه

به هر حال اکنون 7 ماه از آن شبی که رامین با دوستانش دست به سرقت از گاوصندوق ویلای نوری می زند، می گذرد. وی از زندان آزاد شده و به دلیل مسایلی که قبل از شب سرقت و در واقع کشتن مامور پلیس به وجود می آید، وی به دنبال خارج شدن به گونه قاچاقی از کشور است. ولی در این میان دو مشکل دارد. یکی این که برادر یکی از دوستانش (فرهاد) که در آن شب مذکور در جریان سرقت کشته شده بود به نزد او می آید و از او حق سکوت می خواهد. مشکل دوم وی نداشتن پول جهت درست کردن پاسپورت جعلی است.

به همین جهت است که او یک بار دیگر تصمیم می گیرد که به آن ویلا برود و این باز از نوری باج خواهی کند. بعدا مشخص می شود که این دو از دوستان دوران مدرسه هم بوده اند. یعنی رامین و نوری در مدرسه تیزهوشان همکلاسی بوده اند. به هر حال وی به ویلای مذکور می رود و اظهار می کند که در آن شبی که او را با هیپنوتیزم کردن دوستانش، توانسته آن دو را بکشد به دلیل این که قبلش در سمت راست بدنش بوده، جان سالم به در برده است. او حتی برای آوردن مدرک و مصر بودن در خواسته خود، فیلم ضبظ شده از روزی که در ماشین افراد نوری جهت حمل و نقل و کشته شدن خودش بود را نیز پحش می کند. گرچه در همین لحظه یکی از آدم های نوری، موبایل وی را به درون آب می اندازد ولی او می گوید که چندین نسخه دیگر از فیلم مذکور نیز در اختیار افراد مورد اعتمادش قرار داده است.

عکس قسمت سوم قورباغه

تصاویر قسمت سوم قورباغه

سپس وی که از قبل با فرهاد به ویلا رفته بود، با نوری وارد مذاکره می شود و این گونه بیان می کند که برای ساکت نگه داشتنش باید این کیفی که با خود آورده است را پر از اسکانس بکند. نوری ولی زیربار نمی رود و می گوید که به کسی باج نمی دهد. در نهایت او می گوید که این پول دیه دوستانش است که کشته است و بنابراین باج نیست.

دانلود قسمت سوم قورباغه

در این هنگام است که نوری راضی می شود و به افرادش می گوید که کیف رامین را پر از پول کنند، به قدری که جای سوزن انداختن در کیف نباشد ولی به شرطی که دیگر دردسری برایشان نداشته باشد. رامین نمی پذیرد و می گوید که باید با دلار پر بشوند و نه با تومان. نوری باز هم زیر بار نمی رود. و می گوید با تومان پر کنید. در نهایت ولی فرد باجگیر به جز گرفتن کیف پر از اسکانس، ماشین مدل بالایی که در ویلا است و همچنین یک گوشی را (به دلیل این که گوشی خودش را در آب انداخته بودند) را نیز مطالبه می کند و با همان ماشین فرار می کنند.

قسمت سوم قورباغه

عکس های قسمت سوم قورباغه

از این جا به بعد برادر دوست رامین در فکر فروختن رامین می افتد. رامین در حالی که به شخصی پولی معادل 5 هزار دلار می دهد تا ظرف یک هفته برایش پاسپورت جعلی درست کنند، متوجه لورفتن خود می شود و به بهانه ای که می خواهد برایش مواد بخرد او را به پایین شهر و محله های دور افتاده و فقیر نشین و جایگاهی که پاتوق معتادها نیز است می برد.. جایی که با محله متروکه معتادهای تزریقی روبرو بودیم که چیزی به نام زندگی را تجربه نمی کردند. در همین حال ولی با دادن مقادیری پول به مسوول آن جا که به بیماران، مواد تزریق می کرد، پس از تزریق مواد او، آمپول دیگری که احتمالا حاوی سم بوده را به او تزریق می کند و بدین ترتیب وی کشته می شود.

دانلود قسمت سوم قورباغه

قسمت سوم قورباغه

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

.

.

.

 

جهت دانلود سریال قورباغه روی بنر زیر کلیک کنید:

دانلود سریال قورباغه

> دانلود سریال قورباغه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟