پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت چهارم قورباغه

آنچه در قسمت چهارم از سریال قورباغه هومن سیدی گذشت , خلاصه داستان قسمت 4 قورباغه + لینک دانلود همه قسمت های قورباغه خلاصه داستان قسمت چهارم قورباغه

قسمت چهارم از سریال التهاب انگیز و جنجالی قورباغه از ساعت 20:00 روز 22 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی تولید شده است با محدودیت و رده بندی سنی +18 توزیع می شود. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان قورباغه قسمت چهارم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

خلاصه داستان قسمت چهارم قورباغه

 

قسمت چهارم از سریال التهاب انگیز و جنجالی قورباغه از ساعت 20:00 روز 22 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی, جنایی تولید شده است و تا کنون 2 بار نیز توقیف شده است، با محدودیت و رده بندی سنی +18 دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود. / بیشتر بخوانید: دلیل توقیف قورباغه چه بود؟

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت چهارم قورباغه به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

.

خلاصه داستان قسمت چهارم قورباغه

قسمت چهارم قورباغه

قسمت چهارم قورباغه در جایی آغاز می شود که رامین با ماشینی که به عنوان باج یا به قول خودش پول دیه اش از نوری گرفته است با مادر خود در خیابان های تهران در حال گشت و گذار است. مادر وی ولی نمی تواند بپذیرد که رامین توانسته است چنین ماشینی بخرد و کاملا به او مشکوک است. در همین حین است که ایست بازرسی که در یکی از خیابان ها مستقر است جلوی وی را می گیرد. ناگهان رامین در این حال یاد خاطرات مشابه خودش در گذشته می افتد و بنابراین ادامه اپیزود 4 قورباغه فلش بک به 30 سال قبل است.

آنچه گذشت قسمت چهارم قورباغه

قسمت چهارم قورباغه

فلش بک به زمانی که هنوز جنگ ایران و عراق در جریان است و پدر و مادر رامین می خواهند ایران را ترک کنند. در حوالی مرز و هنگام خروج از کشور آن ها نیز با ایست بازرسی روبرو می شوند. ولی در ادامه خبر تصویب قطعنامه آتش بس اعلام می شود و آن ها به رشت و خانه مادر رامین مسافرت می کنند. خانواده مادری رامین بسیار اهل تفریح و خوش گذرانی هستند و مرتب فامیل ها در کنار هم جمع می شوند.

عکس قسمت چهارم قورباغه

تصاویر قسمت چهارم قورباغه

پدر رامین ولی به دنبال این است که بتواند با تهیه کارت جانبازی جعلی از دولت خسارت بگیرد. به همین منظور به نزد اداره بنیاد شهید می رود و این طور عنوان می کند که وی قصد رفتن به جنگ دارد (با وجود اعلام آتش بس همچنان احتمال حمله صدام داده می شود) و اگر در جنگ اتفاقی برای وی بیفتد و جانباز بشود آیا دولت مستمری و حقوقی را برای خانواده اش در نظر می گبرد یا خیر؟

دانلود قسمت چهارم قورباغه

به هر حال ولی تلاش های پدر رامین برای درست کردن کارت جانبازی ساختگی بی نتیجه می ماند ولی اتفاق شومی برای همسر وی می افتد. مادر رامین در اثر برخورد در صندوق ماشین ، انگشت دستش را از دست می دهد و به این ترتیب وی جانباز می شود. سایر اتفاقات حول پیرامون عروسی شخصی به نام شیرین می گذرد که اصلا برای همین نیز است که کل اعضای این خانواده در منزل پدریشان به دور هم جمع شده اند.

قسمت چهارم قورباغه

عکس های قسمت چهارم قورباغه

تفریحات این خاندان در کنار دریا و آوازخوانی های محلی شمالی در کنار رقص و خوش گذرانی های دیگر از جمله تصویرسازی های بدیع و جالب این قسمت بودند که تا حدی از بار خشونت قسمت های پیشین قورباغه کم می کرد و رنگ و بوی عامه پسندانه و هتری به آن می داد. سرانجام تمام خرید ها و تدارکات آماده سازی جهت شرکت در عروسی مذکور انجام می شود و همه این افراد به عروسی شیرین می روند.

دانلود قسمت چهارم قورباغه

قسمت چهارم قورباغه

همه این اتفاقات شرح داده شده دراز و طویل حاصل از فلش بک به گذشته، همگی در همان چند دقیقه ای که رامین در حال سروکله زدن با مامور ایست بازرسی است از ذهنش گذشته بود. تشابهات بسیاری از جمله تعبیه شدن موتور ماشین پورشه رامین در صندوق عقب با ماشین قدیمی پدرش، خراب بودن میله بالایی نگه دارنده کاپوت ماشین، و از همه مهم تر ماموری که یک انگشت در صندوق ماشین رامین پیدا می کند و رامین را در درسر بزرگی می اندازد.

قسمت 4 قورباغه

اسکرین قسمت 4 قورباغه

اسکرین قسمت چهارم قورباغه

در این بین ولی رامین نخست سعی می کند این طور عنوان کند که انگشت پیدا شده در ماشین، همان انگشت قطع شده مادرش در 30 سال پیش است که وقتی مامور از مادر رامین قضیه را می پرسد و او اظهار بی اطلاعی می کند، لو می رود. در ادامه ولی رامین این گونه اظهار می کند که به تازگی از حبس بیرون آمده است و چندین پرونده دارد و با پیشنهاد رشوه به مامور سعی می کند که وی رضایت بدهد که محل را ترک کند.

قسمت چهارم سریال قورباغه

قسمت چهارم سریال قورباغه

مامور که در ابتدا بسیار سختگیر بود ولی در نهایت تعجب می پذیرد که وی برود. ولی قضیه این بوده است که آن مامور دستش به انگشت خورده بود و تحت همان عاملی که نوری دوستان رامین را هیپنوتیزم کرده بود (به گفته برخی با سم قورباغه) در این حال نیز اتفاق مشابهی رخ داده است.

 

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

 

 

جهت دانلود سریال قورباغه روی بنر زیر کلیک کنید:

دانلود سریال قورباغه

> دانلود سریال قورباغه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟