پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت چهارم ملکه گدایان

آنچه در قسمت چهارم از سریال ملکه گدایان گذشت , خلاصه داستان قسمت چهارم ملکه گدایان + لینک دانلود همه قسمت های ملکه گدایان خلاصه قسمت چهارم ملکه گدایان

قسمت چهارم از سریال جدید ملکه گدایان پخش شد. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان ملکه گدایان قسمت چهارم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

خلاصه قسمت چهارم ملکه گدایان

قسمت 4 سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده از ساعت 08:00 روز 8 بهمن 99 پخش شد. این سریال که در ژانر اجتماعی, خانوادگی تولید شده است چهارشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت چهارم ملکه گدایان به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

 

خلاصه داستان قسمت چهارم سریال ملکه گدایان

خلاصه داستان قسمت چهارم ملکه گدایان

قسمت 4 ملکه گدایان نیز طبق معمول با فلش بکی به گذشته آغاز می شود. در جایی که پدر و مادر البرز یعنی خورشید خانم و خسروخان در سال 1370 در تدارک دیدن جشن تولد فرزندانشان یعنی البرز و چشمه (گویا البرز خواهری به این نام نیز داشته است) هستند و پس از خرید کیک تولد به مهد کودک بچه ها می روند تا مراسم جشن را برگزار کنند ولی در همین هنگام است که آن حادثه از قبل ذکر شده نیز رخ می دهد. یعنی مهد کودک آتش گرفته و عوامل پلیس و آتش نشانی در محل مستقر شده اند و این دو با مقاومت آن ها نمی توانند به درون مهد بروند.

خلاصه قسمت چهارم سریال ملکه گدایان

داستان قسمت چهارم سریال ملکه گدایان

بازگشت به زمان حال و مشخصا سکانس آخر قسمت سوم، جایی که البرز و سارا در کافه نشسته اند و در حال صحبت با هم هستید. تا این جا گفته شد که سارا حقایقی را برای البرز بازگو می کند که پذیرشش برای وی بسیار سخت می باشد. پس از این ها، حقایق دیگری را نیز بیان می کند از جمله این که وقتی وی لب مرز بوده مادرش با قاچاق چی ها هماهنگ کرده بوده و پس از ماجراهای مذبور و پس از ضرب و شتم، البرز را به تهران آورده و نزدیک یک بیمارستان رها کرده اند. واکنش البرز فقط بهت و سرگردانی است. سارا از البرز می خواهد که هر دو فرار کنند و از کشور خارج شوند ولی البرز که به دنبال حقایق و هویت خود است حتی نمی تواند به این ایده فکر کند.

قسمت چهارم سریال ملکه گدایان

خلاصه داستان قسمت چهارم ملکه گدایان

در ادامه البرز باری دیگر به مفت آباد می رود تا با افرا صحبت کند. افرا که در روز گذشته از سمت ملکه و وکیلش یعنی پارسا مامور این شده است که البرز را با تزریق سرنگ در خواب، معتاد کند، ولی موضوع را با البرز در میان می گذارد و وی را از مهلکه بعدی می رهاند. البرز به نزد وکیل خودش می رود. وکیل به وی اظهار می کند که امروز از پدرش در بیمارستان تست DNA گرفته شده است و از خود البرز نیز این تست را خواهیم گرفت. هر دو به دادگاه می روند تا شکایت خود را ثبت کنند.

خلاصه قسمت چهارم ملکه گدایان

داستان قسمت چهارم ملکه گدایان

در دادسرا رودرروی تازه ای بین البرز و مادرش رخ می دهد که با دخالت پارسا بدون هیچ مکالمه ای پایان می یابد. از این جا به بعد داستان به افرا پرداخته می شود. افرا پس از خروج از مفت آباد با لباس و پوششی متفاوت با پسری که اولین بار است در سریال دیده می شود (با بازی محمدرضا غفاری) که ظاهرا یک خواننده نیز است قرار می گذارد و وارد ماشین وی می شود. آن ها به یک پارتی می روند که شخص دیگری (با بازی علی اوجی) نیز در آن جا حضور دارد و به خوانندگی می پردازند.

خلاصه داستان قسمت 4 ملکه گدایان

تصاویر قسمت چهارم ملکه گدایان

سکانس های بعدی قسمت 4 در مفت آباد و محل تجمع کودکان کار متکدی که در قسمت های قبل دیدیم روایت می شود. در این جا پس از این که البرز به افرا این وعده را می دهد که پس از مشخص شدن هویت و اثبات این نکته و به ارث بردن ثروت پدرش، همه کودکان این جا را خوشبخت خواهد کرد. ولی برای آن شب نیز همه بچه ها را به پیتزا دعوت می کند تا یکی از آرزوهایشان را برآورده کرده باشد.

تصاویر قسمت چهارم ملکه گدایان

عکس های قسمت چهارم ملکه گدایان

سرانجام جلسه دادگاه برگزار می شود و رای به نفع خورشید صادر می شود. به این معنا که البرز و خورشید هیچ گونه نسبتی (اعم از پسر و مادری) با یکدیگر ندارند و حتی قاضی به آن ها حق شکایت و اعاده حیثیت نیز می دهد. در سکانس بعدی البرز به بیمارستان و نزد پدرش که در ICU است می رود و با صحبت می کند. در همین لحظات است که خسروخان به هوش می آید و البرز سراسیمه به سمت دکترش می رود….

عکس قسمت چهارم ملکه گدایان

دانلود قسمت چهارم ملکه گدایان

به نظر شما پس از پخش 4 قسمت از سریال ملکه گدایان، حقیقت ماجرا چییست؟ آیا البرز واقعا در حادثه مهدکودک سال 70 در آتش سوزی فوت کرده است و البرز کنونی فردی دیگر است که این خانواده به فرزند خواندگی پذیرفته اند؟ یا این که پارسا با نفوذ و برشی که داشته است، توانسته است نتایج DNA را تغییر دهد؟ آیا خورشید کنونی همسر اول خسروخان است؟ آیا البرز فرزند واقعی خسرو است؟

.

شما چه فکری می کنید؟ حتما فرضیه های خود را برای ما کامنت کنید!

 

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال ملکه گدایان

> دانلود سریال ملکه گدایان

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟