پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت چهل و ششم سریال جیران

خلاصه داستان قسمت 46 سریال جیران

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 46 جیران , در قسمت 46 سریال جیران دیدیم: همه زنان و خواجه های دربار در اندرونی دورتادور جسد شاهزاده را گرفته و در حال گریه و شیون هستند. اندکی پس از فرارسیدن مهدعلیا بر سر جنازه، شاه نیز از راه می رسد و همگی در سوگ پسر تاجی خاتون می نشینند.

خلاصه قسمت 46 جیران

خلاصه داستان قسمت 46 سریال جیران

دانلود کامل سریال جیران

 

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 46 جیران , در قسمت 46 سریال جیران دیدیم: همه زنان و خواجه های دربار در اندرونی دورتادور جسد شاهزاده را گرفته و در حال گریه و شیون هستند. اندکی پس از فرارسیدن مهدعلیا بر سر جنازه، شاه نیز از راه می رسد و همگی در سوگ پسر تاجی خاتون می نشینند.

 

 

📌 اینفو و بیوگرافی سریال جیران

ژانر: عاشقانه / تاریخی

کارگردان: حسن فتحی

کستینگ و بازیگران:

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

 

دانلود قسمت 46 سریال جیران

 

📄 خلاصه داستان قسمت 46 جیران:

 

در قسمت 46 جیران دیدیم که مهدعلیا به خاطر رکبی که از شازده بصیر خورده و اینک سرخورده و نالان شده است، در فکر خودکشی است. در همین حال که وی به دنبال بستن طناب داری بر دور گردن خود است، با خبر مرگ شاهزاده معین روبرو می شود.

 

همه زنان و خواجه های دربار در اندرونی دورتادور جسد شاهزاده را گرفته و در حال گریه و شیون هستند. اندکی پس از فرارسیدن مهدعلیا بر سر جنازه، شاه نیز از راه می رسد و همگی در سوگ پسر تاجی خاتون می نشینند.

 

اوضاع و جو حکومت قاجار روز به روز آشفته تر و بدتر می شود، شاه و دربار به نظر می رسد که هر روز سراسیمه تر و ناکارآمد تر از پیش هستند و همه شرایط برای برندازی حکومت قاجار مهیا است تا دودمان زندیه باری دیگر بر ایران فرمانروایی کند. در همین وضعیت است که الیاس نامه ای به کفایت خاتون فرستاده و او را از این اخبار مطلع می کند. سیاوش و سارا در گرجستان در حال جشن و پایکوبی هستند.

 

در ادامه تلاش های جیران علیه میرزاآقا خان نوری، این بار به نزد شکوه السلطنه می رود و از او کمک می خواهد تا او نیز به جمع مخالفین آقا خان بپیوندد. شکوه نیز نه به این دلیل که هوادار نوری ها باشد چرا که او نیز به فساد این طایفه معترف است، بلکه به دلیل این که پس از فوت شاهزاده معین، اینک پسر او ولیعهد تازه حکومت قاجاریه شده است و وی نیز قرار است که در آیند مهدعلیا شود، از کمک به جیران خودداری کرده و نظرش را به صراحت بیان می کند که الان که به قدرت رسیده است مایل به تقسیم قدرت نیست..

 

ولی این ها همه تنها یک نمایش بوده و همان گونه که قابل حدس نیز بود، وی در خفا به دیدار آقاخان می رود و او را از نیات جیران باخبر می کند. در ادامه این گونه بیان می کند که با اتحاد با او، نوری می تواند از شر جیران رهایی پیدا کند. بنابراین اتحادی میان این دو شکل می گیرد.

 

در سمت دیگر داستان، کفایت خاتون پس از انتظار و تمهیدات بسیار به ملاقات با سیاوش و سارا می رود و آن ها را در کاخشان دیدار می کند. کفایت که بسیار خشنود از اتفاقات پیش آمده است و همه شرایط را مهیا برای پادشاهی سیاوش می بینید بنابراین با اشتیاق فراوان سیاوش را به قیام نهایی فرامی خواند ولی در عین ناباوری با بی میلی و اکراه سیاوش روبرو می شود.

 

سیاوش این گونه اظهار می کند که اینک در گرجستان زندگی خود را دارد، زن و زندگی و فرزند دارد، و حاضر نیست به ایران برگرد و نسبت به رویاهای کفایت و بازگشت فرمانروایی زندیه به سلطنت ایران کاملا بی اعتناست. اتفاقی که به شدت با ناراحتی و دلخوری کفایت همراه می شود و بنابراین وی عمارت سیاوش را ترک می کند!

 

حال باید دید که در قسمت چهل و هفتم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 47 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

 

 

دانلود قسمت 47 سریال جیران

دانلود سریال جیران

> دانلود سریال جیران

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟