پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

آیا داستان سریال خاتون واقعی است؟

تعداد قسمت های خاتون

«راوی قصه‌های خاتون به تاریخ پیوست. مامان فخری مهربونم با تمام قصه‌ های نگفته و سنگینی بار تاریخ پرفرازونشیب این سرزمین، رفت. خوشبختم که توانستم کمی از خاطراتش را به تصویر بکشم. سفرت آرام عزیزم»

نقش مادربزرگ تینا پاکروان در قصه خاتون

آیا داستان سریال خاتون واقعی است؟

سریال خاتون، با پخش تنها هشت قسمت، حسابی در دل بینندگان و مخاطبین جا خوش کرده و توانست در همین مدت اندک هشت هفته ای طرفداران بی شماری را برای خود گردآوری کند. حال با نزدیک شدن به پخش قسمت نهم خاتون (نیم فصل دوم سریال) از موضوعی که سوال و مایه کنجکاوی بسیاری از کاربران گرامی نیز بود، پرده برداری شد.

 

آیا سریال خاتون بر اساس داستانی واقعی ساخته شده؟

راوی قصه های سریال تاریخی «خاتون» درگذشت!

 

تینا پاکروان کارگردان سریال «خاتون» از درگذشت راوی قصه های این مجموعه خبر داد. این سینماگر که در فراق مادربزرگ خود به سوگ نشسته، نوشت که سریال «خاتون» را -که فصل اول آن در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده- بر اساس خاطرات این بانوی فرهنگی به رشته تحریر درآورده است. او نوشت که مادربزرگش -که راوی بسیاری از قصه های سریال «خاتون» بود- درگذشته است.

سریال تاریخی «خاتون» که داستان خانواده‌ای را در حوالی سال 1320 و حمله متفقین به ایران روایت می‌کند؛ ظاهرا شامل بسیاری از اتفاقات واقعی است که در آن زمان رخ داده است. تینا پاکروان در این زمینه می‌گوید که برخی از قصه‌های این سریال در واقعیت نیز رخ داده و راوی آن ها نیز مادربزرگش بوده که بر اساس مشاهدات عینی خود آنها را روایت کرده.

تینا پاکروان در کنار انتشار ویدیویی از مادربزرگش در اینستاگرام نوشت:

«راوی قصه‌های خاتون به تاریخ پیوست. مامان فخری مهربونم با تمام قصه‌ های نگفته و سنگینی بار تاریخ پرفرازونشیب این سرزمین، رفت. خوشبختم که توانستم کمی از خاطراتش را به تصویر بکشم. سفرت آرام عزیزم»

 

 

 

دانلود سریال خاتون

> دانلود سریال خاتون

 

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. محمد
    محمد

    جالبه اگه مامان فخری ایشون اسمشون فخر النسا بوده ناخودآگاه ذهن ما رو میبره به سمت فخر النسائ سریال خاتون که مادر شیرزاده!👌

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟