پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

داستان و موضوع قسمت اول سریال گیسو

آنچه در قسمت اول از سریال گیسو گذشت , خلاصه داستان قسمت اول فصل دوم عاشقانه + لینک دانلود همه قسمت های گیسو داستان و موضوع قسمت اول سریال گیسو

در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان گیسو قسمت اول به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

داستان و موضوع قسمت اول سریال گیسو

قسمت 1 سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه) به کارگردانی منوچهر هادی از ساعت 20:00 روز 13 اسپندماه 99 در وبسایت کول دانلود پخش شد. شما می توانید چهارشنبه هر هفته به تماشای این سریال زیبا و جذاب که در ژانر عاشقانه، اجتماعی تولید شده است، بنشینید.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت اول گیسو به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

«عاشقانه 2؛ گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

در سریال گیسو بازیگران مشهوری همچو  ,  ،  ,  ,  ,  ,  , شمسی فضل‌ الهی, سانیا سالاری, علیرضا زمانی ‌‌نسب, آزاده ریاضی, بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و جولیا پانلی به ایفای نقش پرداخته اند!

قسمت اول سریال گیسو با تریلری هیجان انگیز آغاز می شود. دو شخص که مجهز به اسلحه هستند به دنبال فردی دیگر هستند و در صدد سوقصد به وی هستند. هر سه این شخص که تا این جا برای بیننده ناشناخته هستند به تعقیب و گریز ادامه می دهند و در هنگامی که به جاده ای متروکه می رسند … ادامه این قضیه کات می شود تا در پایان قسمت اول گیسو به آن رسیدگی شود.

در سکانس بعدی، رضا که از پرونده های فسادآمیز پدرش بسیار آشفته است به نزد او می آید و ضمن رد و بدل کردن سخنانی تند، به او می گوید که گیسو هنوز زنده است و وی نیز به دنبال اوست. حاج یونس نیز که مانند همیشه حق به جانب صحبت می کند، زیر بار این حرف ها نمی رود و ابراز می کند که وی تنها به برخی فعالیت های اقتصادی کوتاه و سالم می پردازد.

در ادامه شاهد وضعیت کنونی سهیل هستیم که مشغول مسابقات اتوموبیل رانی صحرایی است. چند نفر از دوستان و همراهانش از او می خواهد که با ماشین وی (که در واقع متعلق به پیمان است و پس از خروج از کشور دست او سپرده است) تمرین کنند. در حین رانندگی ولی، ماشین چپ شده و باعث خسارات فراوانی به ماشین می شود. سهیل که حتی بیمه ماشین را پرداخت نکرده بود به زیر بار یک خرج و مخارج بسیار بالا می رود.

بد بیاری های سهیل ولی به این جا ختم نمی شود. او که پس از جدایی و ترک خانه به یک مسافرخانه رفته است، حتی توان پرداخت اجاره آن جا را نیز ندارد و بابت اقامت یک ماهه در آن جا، بدهکار است. در نهایت مجبور می شود ساعت مچی گران قیمت خود را به مسوول آن جا به عنوان ضمانت بدهد تا بتواند هزینه های کرایه های عقب افتاده اش را جبران کند. در همین حال است که به ظور ناگهانی پگاه از راه می رسد. سهیل متعجب می شود که او چگونه توانسته است آدرس مسافرخانه را پیدا کرده و به نزد وی بیاید. صحبت های ردوبدل شده بین این دو همانند صحبت های پیشین حول اختلافات شخصی شان در زندگی مشترکشان می گذرد.

در سمت دیگر داستان، حاج یونس قرار دارد که با همکاران و شرکایش است و در ضمن گفتگو و مذاکراتی که با آن ها دارد، همچنان این گونه ابراز می کند که برایش پاپوش دوخته اند و قضیه گیسو نیز در همین راستا بوده است. گرچه در آغاز این گونه گمان می کرد که وی را افراد امنیتی به سمت او فرستاده اند (چرا؟!)

در ادامه داستان ریحانه که از پیش به یاد داریم که مبتلا به بیماری سرطان شده بود در هنگامی که رضا و دنا به خانه باز می گردند، بیهوش شده و به زمین می افتد. رضا همسرش را به بیمارستتن برده و سپس پگاه را از این ماجرا مطلع می کند. او نیز که در مطب خوذ و مشغول ویزیت کردن بیمارهایش است سراسیمه خود را به بیمارستان مذکور می رساند.

تلاش پزشکان برای نجات جان ریحانه بی فرجام می ماند و در حین عمل وی فوت می کند. به این ترتیب پرونده بازی پانته آ بهرام در سریال گیسو در همین قسمت اول بسته می شود. چیزی که پیش تر ها هم شایعه شده بود که وی در این فصل حضور ندارد و به این ترتیب با این داستان سازی، مقدمات حذف وی را فراهم کردند. دلیل فوت وی نیز دیر اقدام کردن و گذشتن مدت زمان زیاد از بروز علایم و بیماری وی از سوی پزشک، عنوان شد!

با وجود این که در سکانس پایانی این قسمت باز هم به جریانات سکانس نخست باز می گردیم ولی مشخص نیست که افراد سوقصد کننده چه کسانی هستند و همچنین از هویت فردی که با ماشین سرنگون شده است نیز ما اطلاعی نداریم!

برای پی بردن به جزیبات بیشتر باید به تماشای قسمت دوم گیسو بنشینیم. شما را دعوت به تماشای این قسمت از گیسو می کنیم.

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

 

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال گیسو

> دانلود سریال گیسو

دانلود فصل اول عاشقانه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟