پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

داستان و موضوع قسمت دوم 2 سریال خوب بد جلف

آنچه در قسمت دوم از سریال خوب بد جلف گذشت , خلاصه داستان قسمت دوم خوب بد جلف + لینک دانلود همه قسمت های خوب بد جلف داستان و موضوع قسمت دوم سریال خوب بد جلف

قسمت 2 سریال جدید خوب بد جلف پخش شد. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان خوب بد جلف قسمت دوم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

داستان و موضوع قسمت دوم سریال خوب بد جلف

قسمت 2 از سریال کمدی و طنز خوب بد جلف به کارگردانی مشترک محسن چگینی و پیمان قاسم خانی از ساعت 12:00 روز 17 بهمن 99 پخش شد. این سریال که در ژانر کمدی تولید شده است آدینه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت دوم خوب بد جلف به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

قسمت دوم سریال خوب بد جلف رادیواکتیو از آن جایی آغاز شد که  اعضای فیلمبرداری و دست اندرکاران فیلم سینمایی پروژه گذشته یعنی ارتش سری، از تهران در حال رصد کردن موقعیت پژمان و سام هستند و از طریق دوربینی که در وسایل پژمان قرار داده اند متوجه می شوند که آن ها در یک قطار هستند که به سمت تبریز رهسپار می باشد ولی در یک آن، داعشی ها، پژمان را به قتل می رسانند! البته بعدا مشخص می شود که تصور آن ها اشتباه بوده است.

این ها از تهران با ردیابی موقعیت ایستگاه های قطار در پی این هستند که در یکی از ایستگاه ها به آن ها رسیده و با اصل غافل گیری، هم افراد داعشی را با کمک احتمالی پلیس ها دستگیر کنند و هم این که سام و پژمان را نجات دهند. در این بین ولی خانم بشارتی (گوهر خیراندیش) نظر دیگری دارد. وی این گونه اظهار می کند که پژمان و سام در یک پارتی مختلط دستگیر شده اند و اینک در تلاش است که با کمک دوستانی که در پلیس منکرات دارد، موجبات آزادی آن ها را فراهم کند!

در پی اتفاقاتی که در قسمت اول و در کوپه قطار حامل گروگانگیرها رخ داده بود و پژمان مورد سوقصد یکی از داعشی ها قرار گرفته بود، این بار این دو از سوی هم تیمی آن فرد (آصف) مجبور به خوردن یک نوشیدنی می شوند که احتمالا حاوی مواد مضر و آسیب زننده است. فرد چچنی که این مایع را در پوتین آن ها ریخته بود با مقاومت هر دوی آن ها روبرو می شود ولی در نهایت با تهدید و زور این مواد را به آن ها می خوراند! وی اشاره می کند که این یک رسم قدیمی در چچن است که برای بستن عهد و پیمان برادری بین دو نفر نوشیده می شود!

از تهران ولی اوضاع به ترتیب دیگری است. آقای کارگردان (با بازی حامد کمیلی) به همراه دو نفر از بارانش با یک ون به قصد تبریز عازم سفر شده اند که در بین راه پلیس های بین راهی، جلوی آن ها را گرفته و به تفتیش ماشین آن ها می پردازند که البته بعدا مشخص می شود اشتباهی رخ داده است. این ماشین حامل رادیواکتیو است. به همین منظور از تهران به دکتر پیغام می دهند که باید بیشتر مراقب محموله باشد و تقریبا دو ساعت دیگر به ایستگاهی که با قطار موردنظر تلاقی می کند، می رسند.

آناهیتا درگاهی که به جای ریحانه پارسا (به دلیل ترک ایران و مسایلی که در پی مهاجرت وی پیش آمد، نتوانست در این پروژه بازی کند) در خوب بد جلف رادیواکتیو به ایفای نقش پرداخته است، در این سریال به عنوان یک هکر بازی می کند. وی سعی دارد که به هک کردن ایستگاه ها قطار بین راهی بپردازد تا این گونه بتواند موقعیت و رد هر لحظه قطار دزدیده شده از تهران به تبریز را بزند.

در قطار ولی اتفاقات بسیاری در حال شکل گیری می باشد. دو فرد داعشی که در تصمیم کشتن یا نکشتن پژمان، اختلاف نظر داشتند بالاخره به مشکل خورده یکی از آن ها دیگری را دستگیر کرده و در کنار پژمان و سام به اسارت می اندازد. هر سه این ها که در یک کوپه زندانی شده اند در پی این هستند که بتوانند ترمز خطر و دستی قطار را بکشند ولی آصف بیان می کند که پیش از این ها، این ترمز ها را از کار انداخته بوده است.

در ادامه تلاش های پژمان و سام برای رهایی، سام با دندان هایش بندهای دست پژمان را باز کرده که به ناگاه، فرد داعشی وارد واگن شده و در حالی که در حین چت تصویری با مادر بزرگش است به او این گونه بیان می کند که فردی که در تصویر می بیند (اشاره به پژمان) همان فردی است که باعث فروپاشی و کشته شدن همه اعضای خانواده آن ها شده است. مادر بزرگ نیز با او هم عقیده است که باید انتقام گرفته و پژمان را بکشد. این فرد داعشی چچنی که در غیاب آصف، به رهبری داغستانی های حاضر در قطار رسیده است، تنها به فکر انتقام است.

در همین بین است که یکی از دوستان پژمان جمشیدی و در واقع از هواداران متعصب و قدیمی پرسپولیس از راه رسیده و به این ترتیب مانع از کشته شدن وی می شود! ولی در نهایت هیچ کدام از این ها افاقه نمی کند و آن فرد نیز واگن را ترک می کند. در همین حال است که دکتر، خود را به ایستگاه آخر تبریز رسانده و برای افرادش بلیت می خرد. وی که مسلح می باشد، آخرین تلاش های خود را برای آزادسازی پژمان و سام انجام می دهد که از این جا به بعد را باید در قسمت بعدی به تماشا نشست.

حال باید دید که در قسمت سوم خوب بد جلف چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را درباره این سریال کامنت کنید!

 

 

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال خوب بد جلف

> دانلود سریال خوب بد جلف

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 25 )

  1. شهاب عباسی
    شهاب عباسی

    سلام تیکه
    پژمان میگه
    تیر حوردم
    بعد شکم اصف پر از تیر هست
    و قرار بدید

  2. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    سلام یاداوری می کنم این تیکه ترافیک فربد و قرار دهید

  3. کریم جدیدی
    کریم جدیدی

    شما بی زحمت بگذارید
    خواهش می کنم
    لطفا
    ممنون

  4. یوسف شهابی
    یوسف شهابی

    عیب نداره ۳۰ ثانیه را قرار بدید
    اما
    از اونجایی که میگه
    ۵ ساعت دیگه تو تبریز
    بعد تو ترافیک می رن

  5. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    ترافیک فربد هم قرار بدید

  6. سعید کریمی
    سعید کریمی

    سلام لطفا تیکه خوردن بهارنانج و ماندن در ترافیک فربد
    را قرار دهید
    قرار ندادید
    ممنون

  7. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    سلام یاداوری می کنم
    کلیپ اب نارنج خورون
    و در ترافیک ماندن فربد را قرار بدهید
    ممنون

    • درود. بله درج شد. اون کلیپ ماندن در ترافیک، کدوم منظورتونه؟ فقط 30 ثانیه بود و هیچ مورد خاص یا جذابی نداشت

  8. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    سلام یاداوری می کنم
    که
    تیکه هایی که گفتند رو قرار بدید
    بهارنارنج خوردن انها
    و در ترافیک ماندن فربد
    ممنون

  9. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    سلام لطفا تیکه خوردن بهارنارنج و ماندن فربد در ترافیک را قرار دهید

  10. کریم جدیدی
    کریم جدیدی

    سلام یه خواهش داشتم
    تیکه ی
    آصف:پژمان این واقعا نفهمه رو
    در این پست قرار بدید
    خیلی ممنون
    لطفا در همین پست قسمت دوم قرار بدیدریم

  11. یوسف شهابی
    یوسف شهابی

    سلام ممنون می شم تیکه خوردن بهارنارنج سکانس ماندن فربد در ترافیک را قرار دهید ممنون

  12. یوسف شهابی
    یوسف شهابی

    سلام ممنون می شم تیکه خوردن بهارنارنج و تیکه ماندن فربد در ترافیک را قرار دهید ممنون

  13. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    ممنون می شم این تیکه را سریع تر قرار دهید
    (مادربزرگ گرجی)

  14. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    سلام لطفا لینک این تیکه را قرار دهید
    و لطفا تیکه مادربزرگ گرجی که می گفت سرشو ببر بعد رفیقشون می امد و قرار دهید
    همراه با لینک دانلود

    • بله دقیقا همون ویدیو در حال آپلوده. تا چند دقیقه دیگر در پست درج میشه. درباره لینک دانلود هم؛ همه ویدیوهارو ما در کانال نماشای سایت هم آپلود می کنیم که می تونید از این جا دانلودشون کنید. از طریق پیج اینستا سایت هم می تونید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟