پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

داستان قسمت دوم می خواهم زنده بمانم

آنچه در قسمت دوم سریال می خواهم زنده بمانم گذشت , خلاصه داستان قسمت 2 می خواهم زنده بمانم داستان قسمت اول می خواهم زنده بمانم

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت دوم می خواهم زنده بمانم به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

داستان قسمت دوم می خواهم زنده بمانم

قسمت 2 از سریال جدید می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی از ساعت 08:00 روز 11 اسپندماه 99 پخش شد. این سریال که در ژانر اجتماعی تولید شده است دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت دوم می خواهم زنده بمانم به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

اپیزود دوم میخواهم زنده بمانم در جایی آغاز می شود که شایگان که از قبل به او سوقصد شده است به دنبال شخص حمله کننده می رود و وی را می یابد. مشخص می شود که یکی از کسبه که در کار فروش لاستیک است و قرار بوده مغازه اش را که به گونه قانونی متعلق به فرد شخصی دیگر بوده است، می خواهند از او پس بگیرد، پشت داستان بوده است. شایگان به دلیل این سرپیچی مغازه وی را به آتش می کشد.

در سکانس های بعدی، هما به ادامه تلاش هایش برای آزادسازی پدرش می پردازد. در طی آخرین صحبت های وی با شایگان، بنا می شود که با فروختن خانه و صرف پول جهت خانه دار شدن زوجی مستحق، پدرش را آزاد می کند. این گفته ها اگرچه بسیار عجیب و غیرقابل باور به نظر می رسیدند ولی از آن جا که هما چاره دیگری نمی بیند به فکر انجام آن می افتد.

دکتر منصوری (با بازی آناهیتا درگاهی) که یک پزشک عمومی شاغل در یکی از بیمارستان های تهران است که با هیات مدیره بیمارستان به مشکل خورده و توبیخ می شود. در همین حال کاوه (با بازی علی شادمان) که در کار توزیع مواد مخدر است و پس از لو رفتن جنس ها و خشم رییس باند در آستانه کشته شدن بوده و همینک در به در در پی پیدا کردن ماجرای لورفتن و در واقع مهیا کردن مواد مذکور است به بیمارستان آمده و به دکتر منصوری پیشنهاد فرار و خروج از کشور می دهد. به نظر می رسد که این دو به یکدیگر علاقمند هستند.

پس از این ها نیز اتفاقاتی می افتد که می توان این گونه نتیجه گیری کرد که شخصی که مواد را در کامیون آقای حقی جاسازی کرده بوده است، در واقع همین کاوه بوده است. کاوه که نسبت فامیلی نزدیک نیز با خانواده حقی دارد، در پشت این داستان ها بوده است. شاید بتوان گفت که وی از حسن شهرت حقی برا حمل این مواد استفاده می کرده است ولی این که چه شخصی باعث لورفتن و گزارش آن به مامورها شده بود، مشخص نیست.

در ادامه داستان، هما بنا بر پیشنهاد امیر شایگان مبنی بر فروختن خانه اشان وقتی که از او ضمانتی برای انجام کارش می خواهد، با این ادعا روبرو می شود که وی به عنوان ضمانت ترتیبی را فراهم می کند که به زودی بتواند با پدرش ملاقات کند. این ملاقات که اگرچه با رضایت و در واقع با اجازه مامور مافوق پرونده بوده است ولی یک دیدار رسمی و قانونی نبوده است و حتی در شوفاژخانه ژاندارمری نیز برگزار می شود. به هر شکلی که هست هما موفق می شود پدرش را ببینید و با او صحبت کند‌.

در طی این ملاقات، شایگان نیز به طور مخفیانه شاهد گفتگوی رد و بدل شده بین آن ها بوده است که در لحظات آخر و هنگام خروم، هما متوجه این قضیه می شود و وقتی که دلیل آن را جویا می شود وی این گونه بیان می کند که به دلایلی برای مطمین شدن از صحت و سقم ماجرا، مجبور به انجام این کار بوده است.

مساله دیگری که پس از بازگشت حقی به سلولش مشخص می شود باز هم تکیه بر غیرقانونی بودن این ملاقات می باشد. یکی دیگر از افسران ارشد آن جا به بیرون و تو شدن زندانی به وسیله سرباز مشکوک می شود و وقتی که دلیل آن را جویا می شود، سرباز مذکور نخست می گوید که برای دستشویی و سپس می گوید که وی را به بهداری برده است، چیزی که خیلی ساده با توجه به سمتی که از آن وارد سلول شده اند، منتفی بوده است. افسر مذکور از رد دست های زندانی و همچین خاکی بودن آستین های لباسش متوجه می شود که او را به زیر زمین برده اند!

برای رسیدن به جزییات بیشتر از این سریال باید به تماشای قسمت سوم می خواهم زنده بمانم بنشینیم. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را درباره این سریال کامنت کنید!

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

 

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

> دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟