پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه قسمت سوم می خواهم زنده بمانم

آنچه در قسمت سوم سریال می خواهم زنده بمانم گذشت , خلاصه داستان قسمت 3 می خواهم زنده بمانم داستان قسمت سوم می خواهم زنده بمانم

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت سوم می خواهم زنده بمانم به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

داستان قسمت سوم می خواهم زنده بمانم

قسمت 3 از سریال جدید می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی از ساعت 08:00 روز 18 اسپندماه 99 پخش شد. این سریال که در ژانر اجتماعی تولید شده است دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت 3 می خواهم زنده بمانم به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

اپیزود سوم میخواهم زنده بمانم در جایی آغاز می شود که کاوه برای معرفی کردن خود به ژاندارمری می رود. مشخص نیست با وجود فرد مراقبی که در همه جا در تعقیب وی بوده است، کاوه چطور و چگونه این کار را عملی کرده است تا از شر مافیای مواد مخدر به مامورین پلیس پناه ببرد و بدین گونه در امان باشد. البته شاید این هم نقشه ای دیگر باشد.

در ادامه شاهد بحث و جدل مامورین مافوق در پرونده آقای حقی هستیم که خبر از جابجایی در مامور مستقیم رسیدگی به پرونده وی هستیم. به نظر می رسد که امورات مربوط به آزادی یا حداقل تخفیف در مجازات وی در حال انجام است. هما که بسیار مستاصل و از آن سو مصر است برای مهیا کردن پولی که لازم دارد برای آزادی پدرش، به هر دری می زند. به خانه عمویش می رود ولی او که خود در این ماجرا متضرر شده است، پولی در بساط ندارد.

پس از این ها، هما به فکر فروختن جهزیه اش می افتد، یکی از دوستانش چند تکه طلایی که داشته است را به او به عنوان قرض می دهد. همه پول ها را جمع کرده ولی خود نیز می داند که این رقم بسیار کمتر از رقم درخواستی آقای شایگان است. کاوه به دیدار هما می آید و سعی می کند در این شرایط سخت به او دلداری بدهد. هما پس از جمع آوری پول هایی که توانسته است تهیه کند طبق قرار قبلی به دیدار شایگان می رود. در این ملاقات صحبت های بوداری بین هما و شایگان رد و بدل می شود. این احتمال وجود دارد که شایگان عاشق هما شده باشد و در ازای پذیرفتن وی، مشکلش را حل کند.

در سکانس های بعدی کاوه به بیمارستان جهت دیدار با شیوا می رود. ظاهرا وی برا خداحافظی به دیدار او رفته است. هرچند که تا روز قبل، صحبت از فرار بود ولی از این تصمیم منصرف شده و به جای این کار، از شیوا می خواهد که مامور حراست بیمارستان را با مرد تعقیب کننده اش درگیر کند تا بتواند فرار کند. هما طبق معمول با نامزدش در کافه قرار ملاقات دارد. در طی این ملاقات که نامزد وی با فروختن خانه ای که در شیراز داشته اند به کمک هما آمده است سخنان به ظار تلخی گفته می شود. به نظر می رسد که هما به او خواسته و حرف شایگان را می گوید و همین باعث برآشفته شده وی می شود.

به این ترتیب نامزد هما به دیدار امیر شایگان که در مراسم عروسی یک زوج جوان است می رود. شایگان که از قبل گفته بود، شرایطش عوض شده است و با سند خانه، حاضر به انجام پرونده پدر هما نیست، شرایط جدید را به او بازگو می کند. در اقدامی غیرمنتظره و عجیب وی عنوان می کند که تو باید از زندگی هما خارج شوی، تا او سهم وی شود و به این ترتیب شایگان نیز می پذیرد که موجبات آزادی پدر هما می شود. در طی این دیدار حرف های بسیار تندی زده می شود.

سکانس پایانی که در واقع همان سکانس آغازین این قسمت بود که در طی آن کاوه سعی در معرفی کردن خود به پلیس ها را داشت، با اتفاقات دیگری همراه می شود. مامور محافظ او، وی را یافته و با تهدید به این که خانواده وی در چنگ رییس مافیا است، وی را از تصمیمش بر حضر می دارد.

برای رسیدن به جزییات بیشتر از این سریال باید به تماشای قسمت 4 می خواهم زنده بمانم بنشینیم. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را درباره این سریال کامنت کنید!

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

 

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

> دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟