پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود سریال بلک میرور نسخه تعاملی

5/5

دانلود و تماشای آنلاین سریال بلک میرور 2019 (نسخه گزینشی) با کیفیت بالا عالی سریال بلک میرور

+دانلود نخستین سریال تعاملی جهان

درباره نسخه تعاملی (انتخابی) بلک میرور: فصل پنجم سریال دیدنی بلک میرور به کاربر حق انتخاب می‌دهد تا بتواند فیلم را با سلیقه خود پیش ببرد. این مجموعه از طریق سیستم استریم Netflix، قابل مشاهده است. در این گزارش، راهکاری پیش روی شما گذاشته می‌شود تا علی‌رغم محدودیت‌هایی که Netflix برای کاربران ایرانی گذاشته است، بتوانید این مجموعه جذاب و ماجراجویانه را مشاهده کنید. بر خلاف چهار فصل قبل بلک میرور، فصل پنجم سریال که بلک میرور : بندراسنچ نام‌گذاری شده است، بیشتر به فیلمی بلند شباهت دارد.

دانلود سریال بلک میرور

سریال بلک میرور

دانلود و تماشای آنلاین سریال بلک میرور (نسخه گزینشی) با کیفیت بالا عالی و زیرنویس پارسی

دانلود سریال جدید «بلک میرور» 2019 فصل پنجم 5 (با انتخاب پایان داستان)

 

درباره نسخه تعاملی (انتخابی) بلک میرور:

فصل پنجم سریال دیدنی بلک میرور به کاربر حق انتخاب می‌دهد تا بتواند فیلم را با سلیقه خود پیش ببرد. این مجموعه از طریق سیستم استریم Netflix، قابل مشاهده است.

در این گزارش، راهکاری پیش روی شما گذاشته می‌شود تا علی‌رغم محدودیت‌هایی که Netflix برای کاربران ایرانی گذاشته است، بتوانید این مجموعه جذاب و ماجراجویانه را مشاهده کنید. بر خلاف چهار فصل قبل بلک میرور، فصل پنجم سریال که بلک میرور : بندراسنچ نام‌گذاری شده است، بیشتر به فیلمی بلند شباهت دارد.

چارلی بروکر، کارگردان فیلم، در بخش‌های مختلف، روندی اینتراکتیو و خارق‌العاده را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد و به او امکان می‌دهد تا از کوچکترین جزییات (همانند برند صبحانه) تا قسمت‌های کلیدی را به سلیقه خود انتخاب کنند.

به گفته دست‌اندرکاران فیلم، دادن حق انتخاب برای تعیین جزییات به ببیننده حتی در شروع فصل پنجم، باعث می‌شود او در همان ابتدا با روند کار آشنا شود و بتواند ماجراجویی خود را دنبال کند.

فصل پنجم درباره جوان برنامه نویسی است که با پدرش در دهه ۸۰ میلادی زندگی می‌کند. پیرامون زندگی این جوان برنامه‌نویس (استفان) و هدف‌هایش، ماجراهای مختلف و عجیبی روی می‌دهد که بیننده می‌تواند حالت‎‌های مختلفی را از هزاران هزار حالتی که در اختیارش قرار می‌گیرد، انتخاب کند و مسیر استفان را تغییر دهد و در ماجراجوی‌اش شریک باشد.

متاسفانه Netflix دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده است و اگر با IP ایران وارد سایت شوید، نمی‌توانید آن را مشاهده کنید. در این مواقع بسیاری از ما با تغییر IP وارد سایت موردنظر می‌شویم.

سایت Netflix نسخه سی روزه رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای استفاده از آن، لازم است حساب بانکی یا پی‌پال خود را وارد کنید که این موضوع هم به دلیل محدودیت‌های موجود، برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

سایت نماشا با انتقال تکنولوژی موفق شده است الگوریتم فصل پنجم سریال بلک میرور بندراسنچ را انتقال دهد و به تمام کاربران ایرانی این امکان را بدهد تا این اپیزود جذاب را به صورت کاملا اینتراکتیو (تعاملی)، با زیرنویس پارسی و متناسب با فرآیندی که موردنظر کارگردان بوده است، پیش ببرند و ساختار ماجراجویانه و تخیلی خود را دنبال کنند.

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟