پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
3.5/5

دانلود فیلم سینمایی جدید ابلق نرگس آبیار نسخه بلوری, دانلود کامل فیلم ایرانی ابلق با لینک مستقیم فیلم سینمایی ایرانی ابلق+فیلم ابلق درج شد

خلاصه داستان: برای یک زن که در حاشیه شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می کند، ماجرایی رقم می خورد...

فیلم سینمایی ایرانی ابلق

دانلود فیلم ابلق با کیفیت عالی بلوری 4K

دانلود فیلم ایرانی جدید «ابلق» ساخته نرگس آبیار

Legal download Ablagh movie by Narges Abiar

 

فیلم ابلق – Ablagh Film

سال ساخت: 99 | پخش: 1402 | پخش کننده: کول دانلود

تهیه کننده: محمدحسین قاسمی | نویسنده: پریسا کرزیان | کارگردان: نرگس آبیار

 

اسامی بازیگران ابلق

 ,  ,  ,  , , گیتی معینی , شادی کرم رودی

خلاصه داستان ابلق

برای یک زن که در حاشیه شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می کند، ماجرایی رقم می خورد…

تاریخ اکران

26 امرداد 1401

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

18 مهرماه 1402

ویدیو: تیزر 1 ,  تیزر 2تیزر 3سکانس 1تیزر 4تیزر 5تیزر 6


 

لینک های قانونی ابلق با ترافیک نیم بها

 

همه کیفیت ها -بها: 35,000 تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: 20,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 18,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 15,000 تومان

کیفیت 720p -بها: 13,000 تومان

کیفیت 480p -بها: 12,000 تومان


> نکته: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. شماره پشتیبانی (ساعات اداری) : 02126290305 , ساعات غیر اداری ( 6 عصر تا 1 شب) : 09022018555 , پشتیبانی تلگرام: @Srmweb

دانلود فیلم ابلق

دانلود فیلم ابلق

عکس فیلم ابلق

فیلم ابلق

نقد و بررسی فیلم ابلق

ابلق فیلمی ایرانی به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال 1399 است. بهرام رادان و الناز شاکردوست در کنار هوتن شکیبا، گلاره عباسی، مهران احمدی بازیگران اصلی این فیلم می باشند. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به دست آورد. ابلق در واقع دومین همکاری آبیار با زوج هنری هوتن شکیبا و الناز شاکردوست پس از شبی که ماه کامل شد است.

راحله (الناز شاکردوست) به همراه همسرش علی (هوتن شکیبا) و دختر کوچکش در یکی از محله های حاشیه ای تهران زندگی می کنند. شوهر خواهر علی، جلال (بهرام رادان) فردی است که یک کسب و کار خانگی را برای خانم های محله ایجاد کرده است. او فردی هیز است و نگاه ناصوابی نسبت به راحله دارد. رفتارهای او و مزاحمت هایش برای راحله باعث می شود و حرف هایی پشت سر او در محل ایجاد شود و…

3.5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 3 )

  1. “ریدلی‌اسکات” یا “نرگس‌آبیار “؟!
    سینمای اقتباسی یا سینمای فولکلور؟!
    دغدغه‌جهانی یا فرهنگ‌عامه‌پسند؟!
    و در نهایت:
    آخرین دوئل (The Last Duel) یا ابلق؟!

    “یک قصه بیش نیست غم عشق و وین عجب
    کز  هر زبان  که  می‌شنوم  نامکرر  است”

    بگذریم از تصویر آلات‌ موسیقی که هنوز از هرسوژه قتل، تجاوز، خیانت و اعتیاد ناموجه‌تر است.
    کافیست سه‌ثانیه از یک فیلم را ببینید تا حدس بزنید که این فیلم محصول وطن است یا نه؟
    پس بلادرنگ از خیر تکنیک، تجهیزات و ابزار به‌روز این حوزه می‌گذریم.

    پایان بازِ داستانی‌، تکنیک خوبی‌ست اما قرار نیست تمام فیلم را کارگردان بسازد و در نهایت پایان آن‌ را برای مخاطب باز بگذارد.
    پایانی که برای افراد یک جغرافیا از بالاخطی‌ها به پایین‌خطی‌ها بسیار متفاوت است.
    خارج از کلیت ماجرا، اگر زدن سیلی به گوشِ افکار پوسیده “برادران لیلا” نقطه‌ی عطفی برای سهراب‌کشی سینمای ایران باشد، پارادایم “هیس دخترها فریاد نمی‌زنند” تا امتداد تابوی فداکاریِ‌ مصلحت‌اندیش جامعه‌ی *ابلق* هنوز ادامه دارد.

    داستان اسپانیایی “همه می‌دانند” اصغر فرهادی در بی‌قانونی عیان و غیرعیان جامعه و حتی فیلم‌های ایرانی تمامی ندارد و انگار افراد جامعه همیشه‌ی‌خدا از زاویه دید سوم‌شخص‌ دانا همه چیز را می‌دانند اما نمی‌توانند…

    فاصله بین حقیقت و مصلحت هنوز قابل تامل است. چه‌بسا چند سال آینده به قوانین اقتصاد جهانی تن بدهیم و مشکلات اقتصادی‌مان تمام شود اما شیرین دویست‌سال فرصت لازم است تا فرهنگِ مرده‌ِ در پوست و جان‌مان به حقیقت‌ِمحض استحاله شود.
    تعریف کارِدرست از نادرست و تصمیم فدا شدن یا نشدن “ریدلی‌اسکات” در فیلم “آخرین‌دوئل” با تعریف فرهنگ، غیرت و مصلحتِ فیلم “ابلق”، مبیِّن این فاصله فرهنگی‌‌ست.

    سینمایی که آمریکا را ابرقدرت جهان می‌کند تا در تمام فیلم‌های خود یک فرد آمریکایی‌ مشکل‌گشا و ناجی تمام کشور و جهان باشد همان سینمایی‌ست که در ایران هنوز دغدغه کهنه رستم‌های شاهنامه را در تصوّر جامعه تازه نگه‌ می‌دارد.
    تصویر شعار آزادی در غرب به صورتی که هر فرد آزاد است هرکاری بکند به شرط آنکه به دیگری آسیب نرساند در بیشتر فیلم‌های ایرانی هم همان است با این تفاوت که این کجا و آن کجا‌؟ آزادی بیانی که فرهنگ یک جامعه را نشان گرفته و طناب‌ دار که همیشه منتظر است،حقیقت ماجرا گفته شود تا کسی را نه‌البته به عدالت که‌به فرهنگ تعصب از خود بیاویزد اگر از زبان زن‌ “ابلق”جاری شود و یا زن دیگری که از همه جامعه می‌خواهد تا مثل او تحمل کنند تا زندگی هم‌چنان ادامه داشته باشد به هر قیمت و به هر شکل.

    البته وقتی که کمتر کسی کتاب می‌خواند، فیلم و سریال‌ است که فرهنگ جامعه را می‌سازد و یا تصور جهان از جامعه ما را.

    بنابراین نیاز به فصل جدیدی داریم تا شاید:
    وقت‌ش رسیده قافیه‌هایمان عوض شود
    با سار پشت پنجره جامان عوض شود
    #مهراب_حیدری

    • ز شعرِ دلکَشِ حافظ کسی بُوَد آگاه
      که لطفِ طبع و سخن گفتن دری داند

      متنی سنگین در عین حال زیبا و کاملاً رُک
      کیف کردم👌🏻آفرین

  2. Hossin
    Hossin

    Shob

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟