پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فیلم بچه راننده 2017 دوبله پارسی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجمفیلم بچه راننده 2017+فیلم 2017 Baby Driver / دوبله پارسی و رایگان

خلاصه داستان: پسر جوانی که با نام بیبی شناخته می‌ شود زندگی عجیبی دارد. او راننده یک گروه خلافکاری است که رهبریش را فردی بنام داک بر عهده دارد. بیبی گذشته دردناکی داشته‌ است. او در دوران بچگی مادر خود را در یک تصادف وحشتناک از دست داده و بعد از همان تصادف هم گوش‌ هایش دچار نویز شده و برای حل این مشکل ناچار است تا همیشه به موسیقی گوش بدهد تا اذیت نشود و ... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم Baby Driver 2017

فیلم بچه راننده 2017

دانلود فیلم بچه راننده 2017 با دوبله پارسی

دانلود فیلم خارجی جدید «Baby Driver» لینک رایگان

 

Baby Driver 2017 | کارگردان: ادگار رایت

ژانر:جنایی،اکشن |زبان: دوبله| پخش کننده: کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

بازیگران

کوین اسپیسی , انسل الگورت , لیلی جیمز , جیمی فاکس

خلاصه داستان

پسر جوانی که با نام بیبی شناخته می‌ شود زندگی عجیبی دارد. او راننده یک گروه خلافکاری است که رهبریش را فردی بنام داک بر عهده دارد. بیبی گذشته دردناکی داشته‌ است. او در دوران بچگی مادر خود را در یک تصادف وحشتناک از دست داده و بعد از همان تصادف هم گوش‌ هایش دچار نویز شده و برای حل این مشکل ناچار است تا همیشه به موسیقی گوش بدهد تا اذیت نشود. بیبی مهارت بسیار زیادی در رانندگی دارد. او مدت زیادی است که برای گروه داک به عنوان راننده کار می‌ کند تا بتواند بدهی خود را به او پرداخت کند و … که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این فیلم

بچه راننده فیلمی در ژانر اکشن جنایی به نویسندگی و کارگردانی ادگار رایت و محصول مشترک انگلستان و ایالات متحده آمریکا است که در سال 2017 منتشر شد. اریک فلنر و همکارش تیم بوان در وورکینگ تایتل فیلمز با همکاری نایرا پارک تهیه‌ کنندگان بچه راننده هستند. سونی پیکچرز و ترایستار پیکچرز توزیع و پخش فیلم را بر عهده داشتند. با وجود انتقاد به فیلمنامه و شخصیت‌ پردازی، بچه راننده بازخوردهای خوبی را از رسانه‌ ها دریافت کرد و موفق شد 226 میلیون دلار فروش کند. این در حالی است که بودجه ساخت فیلم تنها 34 میلیون دلار بوده‌ است.

زمان پخش

سال 2017


 

لینک های رایگان ولی قانونی بچه راننده

با دوبله پارسی

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با

لینک پخش آنلاین

 

  • طرح رایگان ولی قانونی چیست؟
  • در این طرح، فیلم و سریال هایی با اجازه از صاحب و مالک اثر به گونه رایگان تقدیم شما کاربران عزیز می شود! تلاش می شود تا در آینده فیلم های بیشتری به این ترتیب برای رفاه حال شما عرضه شود! لازم به ذکر است که ترافیک مصرفی در این گونه آثار، برای کاربران، تمام بها می باشد.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5471 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟