پیج اینستاگرامی

دسته: فیلم خارجی

دانلود فیلم تو هرگز مرا پیدا نخواهی کرد 2023
4.5/5

بازیگران: برندان راک، جردن کوان

خلاصه داستان: پاتریک، ساکن عجیب و غریب و تنها، در یک خانه متحرک در پشت یک کاروان پارک دور افتاده زندگی می کند. پس از طوفان شدید رعد و برق، یک زن جوان مرموز در خانه او ظاهر می شود و به دنبال پناهگاهی از آب و هوا است. هر چه شب طولانی تر می شود و زن جوان بیشتر در مورد پاتریک کشف می کند، ترک کردن برای او دشوارتر می شود. به زودی او شروع به زیر سوال بردن مقاصد پاتریک می کند، در حالی که پاتریک شروع به زیر سوال بردن تسلط خود بر واقعیت می کند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم درهم ریخته 2023

بازیگران: لی مک‌ کندریک، ایگو نودیم، اندرو سانتینو

خلاصه داستان: هنگامی که یک دکتر نشان می دهد که باروری او ممکن است در خطر باشد، نلی رابینسون سی و چند ساله به بشکه آینده بدون گزینه خیره می شود و تصمیم می گیرد تخمک های خود را منجمد کند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم گوست داگ: سلوک سامورایی 1999

بازیگران: فارست ویتاکر، کلیف گورمن، هنری سیلوا

خلاصه داستان: یک آدمکش حرفه‌‎ ای با نام مستعار گوست داگ که از قوانین کهن فرقه سامورایی پیروی می‌ کند و ماموریت‌ هایی را برای سازمان‌ های تبهکار انجام میدهد، در جدیدترین ماموریتش مطابق نقشه تعیین‌ شده پیش نمیرود و از سوی گروه‌ های مافیایی تحت تعقیب قرار می‌ گیرد و... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم رقصنده با گرگ ها 1990

بازیگران: کوین کاستنر ، گراهام گرین ، مری مکدانل

خلاصه داستان: کوین کاستنر در نقش یک ستوان آمریکایی بعد از جنگ و نشان دادن شجاعت خود به ماموریت در سرزمین سرخ پوستان می رود، به مرور زمان با سرخ پوست ها ارتباط برقرار می کند و عامل این ارتباط هم زنی سفیدپوست است که چند سرخ پوست خشن در زمان کودکی پدر و مادرش را به قتل رساندند و حال وضعیت روانی مناسبی ندارد ,ولی... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم جنگل ها واقعی هستند 2024
3.3/5

بازیگران: مت دلاپینا، چینسا اوگبوآگو، کمبل اسکات، نیک وستریت

خلاصه داستان: جوبا و کوئینسی یک زوج ثروتمند بروکلینی هستند که بیش از هر چیز برای خیریه ارزش قائل هستند. اما وقتی یکی از دوستان آنها از سفر زیارتی برمیگردد تا قلب‌ های آنها را به چالش بکشد، دعوتی را می‌ پذیرند که زندگی آنها را برای همیشه تغییر می‌ دهد... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود فیلم آشوب 2023

بازیگران: نسیم لیز، الیویه گورمه

خلاصه داستان: گذشته یک زندانی نمونه که به مرخصی رفته گریبانش را می گیرد و او مجبور به فرار می شود. او زندگی تازه ای را در تایلند آغاز می کند اما یک تبهکار او را دوباره به مسیر جرم و جنایت می کشاند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم آرگایل 2024
4.3/5

بازیگران: برایان کرانستون، سم راکول، برایس دالاس هاوارد، هنری کویل، کاترین اوهارا، جان سینا، ساموئل ال جکسون

خلاصه داستان: وقتی توطئه‌ های رمان‌ های جاسوسی تخیلی نویسنده منزوی الی کانوی شروع به بازتاب اقدامات مخفیانه یک سازمان جاسوسی واقعی می‌ کنند، شب‌ های آرام در خانه به گذشته تبدیل می‌ شوند. با همراهی گربه‌ اش آلفی و آیدن، یک جاسوس آلرژیک به گربه، الی در سراسر جهان مسابقه می‌ دهد تا یک قدم جلوتر از قاتلان بماند، زیرا مرز بین دنیای خیالی کانوی و دنیای واقعی او شروع به محو شدن می‌ کند.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم نفوذ 2022
1.5/5

بازیگران: الکسی چادوف، ویتالی کیشچنکو، کریستینا آسموس، ویکتور سوکراکوف

خلاصه داستان: ایوان برای نجات فرمانده سابقش گری پس از دستگیری توسط داعش، عازم یک ماموریت خطرناک به سوریه می شود. او با کمک گشت‌ های نظامی ایالات متحده موفق می‌ شود گری را آزاد کند و در حالی که توسط تروریست‌ ها شکار می‌شود، تلاش می‌ کند از کشور فرار کند... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم جونا 2023

بازیگران: اسریک چاو، الینا هافمن، کن کربی

خلاصه داستان: پس از ربوده شدن جونا پسر مارگوت، اوزی و دارن، روزنامه نگارانی که در حال تحقیق در مورد پرونده های ماورا طبیعی هستند، مصمم به افشای حقیقت هستند. اوزی در طول تحقیقات آنها با خاطرات دلخراش خود دست و پنجه نرم می کند که منجر به شک و تردید شدید درباره داستان مارگوت می شود... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم وارث جادوگر 2023

بازیگران: ویکتوریا یو بل، بن هولتزمولر، سوفیا وندی

خلاصه داستان: یک خیاط محروم، که توسط گذشته اش تسخیر شده است، به دنبال عشق و پذیرش در جامعه بالا است، اما با نفرین ریشه های شیطانی خود مواجه می شود... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه