پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فیلم ایرانی نار و نی 1367,دانلود رایگان فیلم جدید نار و نی لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی دانلود فیلم نار و نی

+نسخه رایگان فیلم نار و نی با کیفیت اورجینال

خلاصه داستان: داستان فیلم درباره عکاس جوانی است که در جستجوی یافتن عکس‌ های مناسبی برای نمایشِ در دستِ تمرینِ «قضیه اوپنهایمر» است که به‌ طور اتفاقی با پیرمرد ناشناسی که دچار عارضه قلبی شده است، مواجه میگردد. عکاس جوان، شب هنگام، او را به بیمارستان میرساند و بر نیمکت انتظار بیمارستان، با مرور دفترچه خاطرات این پیرمرد، در فراگردی متافیزیکی، در پی روح او می‌ افتد و خود را در قالب او می بیند و زندگی پیرمرد را از کودکی در کاشان، تا لحظه مرگ مرور میکند و در پایان این مسیر به معرفتی دست پیدا می‌ند که حاکی از اعتلای وجود انسانی و منش اخلاقی او است.

دانلود رایگان فیلم سینمایی نار و نی

دانلود فیلم نار و نی

دانلود فیلم نار و نی ساخته سعید ابراهیمی فر

دانلود فیلم ایرانی «نار و نی» با لینک رایگان

Free download Naar o Ney Iranian movie

 

نار و نی – Naar o Ney

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: سعید ابراهیمی فر

سال ساخت: 1367 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود

 

لیست بازیگران فیلم نار و نی

جهانگیر الماسی, علی‌ اصغر گرمسیری, رسول نجفیان, بیوک میرزایی, حسین پناهی, محسن قاضی‌ مرادی, غزال علمی, پری عساری, سهیلا علوی زاده, حسین ایری, عزیز ترسه, مهوش وفایی, شروین نجفیان, ماندانا اصلانی, فریبا علمی پور

خلاصه داستان نار و نی

داستان فیلم درباره عکاس جوانی است که در جستجوی یافتن عکس‌ های مناسبی برای نمایشِ در دستِ تمرینِ «قضیه اوپنهایمر» است که به‌ طور اتفاقی با پیرمرد ناشناسی که دچار عارضه قلبی شده است، مواجه میگردد. عکاس جوان، شب هنگام، او را به بیمارستان میر ساند و بر نیمکت انتظار بیمارستان، با مرور دفترچه خاطرات این پیرمرد، در فراگردی متافیزیکی، در پی روح او می‌ افتد و خود را در قالب او می بیند و زندگی پیرمرد را از کودکی در کاشان، تا لحظه مرگ مرور میکند و در پایان این مسیر به معرفتی دست پیدا می‌ند که حاکی از اعتلای وجود انسانی و منش اخلاقی او است.

درباره فیلم نار و نی

ایده این فیلم زمانی به ذهن ابراهیمی‌ فر خطور کرد که روزی به اتفاق «حسین ایری» (که قبلا در چند فیلمش دستیار کارگردان او بوده‌است و فیلمنامه نار و نی را هم بعدا به اتفاق هم نوشتند) به دیدن مرحوم سامویل خاچیکیان رفته بودند و سالخوردگی این سینماگر، برای ابراهیمی‌ فر، تداعی‌ب خش این ایده بود که انسان شبیه به یک دفترچه خاطرات است و میتوان فیلمی را ساخت که با محوریت بر این تشابه روایت خود را پیش ببرد. بدین ترتیب نگارش فیلمنامه‌ ای با نام اولیه «کتابچه» آغاز شد که در نهایت به ساخت فیلم «نار و نی» منجر گردید.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

5 فروردین 1399

دانلود نار و نی


لینک های رایگان ولی قانونی نار و نی

دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت 480

طرح رایگان ولی قانونی چیست؟

در این طرح، فیلم و سریال هایی با اجازه از صاحب و مالک اثر به گونه رایگان تقدیم شما کاربران عزیز می شود! تلاش می شود تا در آینده فیلم های بیشتری به این ترتیب برای رفاه حال شما عرضه شود! لازم به ذکر است که ترافیک مصرفی در این گونه آثار، برای کاربران، تمام بها می باشد.

فیلم نار و نی

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4730 مطلب )

ادمین (زهرا)

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟