پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود قسمت 21 سریال کرگدن

دانلود سریال جدید «کرگدن قسمت بیست و یکم 21» به کارگردانی کیارش اسدی زاده با لینک مستقیم قسمت 21 سریال کرگدن

+نسخه بدون رمز قسمت 21 سریال کرگدن

خلاصه داستان: پنج جوان، به واسطه مهارت‌ هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن هاست؛ فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیرقابل پیش‌ بینی را رقم می زنند.

دانلود قسمت 21 کرگدن

قسمت 21 سریال کرگدن

دانلود سریال کرگدن قسمت 21 بیست و یکم، 16 فروردین 99 با کیفیت بالا عالی بلوری 4کا

دانلود سریال ایرانی جدید نمایش خانگی «کرگدن قسمت بیست و یکم 21» ساخته کیارش اسدی زاده

Legall , full & direct download Kargadan Episode 21 2020 new iranian Series by Kiyarash AsadiZadeh

سریال کرگدن – Kargadan Serial

سال ساخت: 97 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود

نویسنده: علی اصغری | تهیه کننده: صادق یاری | کارگردان: کیارش اسدی زاده

 

اسامی بازیگران

مصطفا زمانی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا، مجید آقاکریمی، محمد امین و مهدی کوشکی

خلاصه داستان کلی

پنج جوان، به واسطه مهارت‌ هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن هاست؛ فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیرقابل پیش‌ بینی را رقم می زنند.

نقد سریال کرگدن

«کرگدن» از همان قسمت نخست توانست قلابش را بیندازد و مخاطبش را به دیدن ادامه قصه وادار کند. سریال گرچه با یک فضای کاملا تینیجری آغاز شد اما رفته رفته سرکی به زندگی هر یک از شخصیت‌هایش کشید که هر کدام قصه جذابی برای روایت دارند. از سویی آن زرق و برق گول‌زنک سرخوشانه رفته رفته کنار رفت و حالا دارد جایش را به یک بازی کثیف درباره قاچاق دارو می‌دهد.

زمان پخش قسمت 21 کرگدن

16 فروردین 99

 


لینک های دانلود قسمت 21 کرگدن با ترافیک نیم بها

.

کیفیت 4K -بها: 6,000 تومان

کیفیت ۱۰۸۰p -بها: 5.500 تومان

کیفیت ۷۲۰p -بها: 5.000 تومان

کیفیت ۴۸۰p -بها: 5.000 تومان

دانلود قسمت 22 سریال کرگدن


>نکته: چنانچه درباره خرید این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: آیدی تلگرام: @@Help_UpNama . ایمیل: persiansarv.com@gmail.com

قسمت 21 سریال کرگدن

خلاصه قسمت های اخیر

ونوشه تمام اعضای گروهش رو به یک حلسه دعوت میکنه و اونجا اغراق میکنه که نوید تونسته از تمام اطلاعات محرمانه گروه بک آپ بگیره‌.وقتی که نوید به شکل کاملا غافلگیرانه به خونه ی ونوشه میره و ترتیب یک سورپرایز رو میده،هدیه دادن یک گردنبند به ونوشه که در اون میکروفن و دوربین جا سازی شده.
در یک لحظه با استفاده از غفلت ونوشه و با همکاری کاظی نوید موفق میشه از اطلاعات بک آپ بگیره.
الان در شرایط حال دیگه مشخص میشه که نوید با پلیس در تمام زمینه ها همکاری داشته برای به دام انداختن تیم ونوشه.
وقتی پلیس بقیه ی دوستای نوید رو در جریان میذاره که اطلاعات دست نوید هست و از اونا میخواد که برای پیدا کردن فلش باهاشون همکاری کنند.
وقتی بقیه ی بچه ها متوجه میشن که کاظی از جریان خبر داشته و بهشون چیزی نگفته حسابی از دستش دلخور میشن،مخصوصا گیسو که از همون اول عشق کاظی بوده و بخاطر چالش کرگدن ارتباط اولیه خودشون رو پنهان کرده بودند.
کاظی در حین صحبت با گیسو برای آروم کردنش ،جریان گردنبند رو اعتراف میکنه.
نازنین(خواهر نوید)از عموی باران(دختر رها) خواهش میکنه که اجازه ی دیدار نوید و باران رو بده،
چون امیدواره که نوید با دیدن باران حال روحی بهتری پیدا کنه،عمو مخالفت میکنه ولی نازنین آدرس آسایشگاه رو،روی یک کاغذ می نویسه به این امید که نظرش عوض بشه.
نوید حال بخاطر مرگ رها حال روحی مناسبی ندارد و در آسایشگاه تحت درمان است،پدر نوید به دیدارش میره و به اون یادآوری میکنه که اون دفعه با مرگ ساختگی باعث آزارمون شدی،پس الان هم وضعیت تو حتما یک نمایشه.
کاظی و گیسو توی ماشین در حال بیان دلخوری هایشان فلش بک به گذشته می زنند-از زمانی که با هم دوست بودند و بنا به نظر کاظی به صورت جداگانه به دفتر ونوشه برای چالش آدرنالین می روند.
دعوای گیسو و مادرش و تماس گیسو با کاظی برای اینکه اونو در جریان زنده بودن نوید بذاره-تنها گذاشتن گیسو توی ماشین زمانی که رها و دانیال به تعقیب سهیل رفته بودند فلش بک های گذشته ست که در حین صحبت هایشان به آن اشاره می کنند.
سکانس دیگه ی فیلم اینه که همسایه ی قدیمی نوید(بهنام)به همراه پدر نوید سوار موتور دارند حرکت می کنند-برای پدر نوید ماجرا رو تعریف میکنه:
از همون زمان که نوید تصادف میکنه و توی بیمارستان دکتر به نازنین میگه که باید پای نوید رو پلاتین بذارن-نبود پول کافی باعث میشه که نازنین از صاحب کارش(آقای پرتوی)که در حال حاضر از اعضای تیم ونوشه هم هست،درخواست کمک مالی کنه-آقای پرتوی که در قید و بند نازنین هست با کمال میل این پول رو در اختیارش میذاره‌.
نوید وقتی حالش بهتر میشه از طریق بهنام قضیه رو متوجه میشه و به نازنین اخطار میده که دیگه اجازه نداره سر کار بره و میگه به صاحب کارت بگو داداشم پولتون رو خرد خرد پس میده.
نوید در به در به دنبال جور کردن طلب پرتوی ولی نمی تونه کاری انجام بده.
بعدش هم که پلاتین پای نوید تقلبی از آب در میاد و همین پیگیری برای پیدا کردن مبدا پلاتین تقلبی باعث میشه که نوید سر از شرکت و تیم و دار و دسته ی ونوشه دربیاره.
در سکانس گفتگوی بهنام و پدر نازنین،حرفای بهنام باعث تحریک پدر نازنین میشه و پدر نازنین عربده کشون به دفتر پرتوی میره و جار و جنجال به پا میکنه و ازش میخواد که دست از سر دخترش برداره.
سکانس دیگه فیلم آنجاست که کوروش(شوهر مادر گیسو)نشسته و از گوشی عکس های سهیل رو نگاه میکنه(سهیلی که بخاطر انگیزه تجاوز به گیسو توسط کوروش کشته شد)
در همین حین گیسو سر میرسه و بهش میگه بغیر از سهیل چند نفر دیگه رو کشتی-کوروش شوکه میشه و به گیسو میگه تو آدم مهمی شدی توی زندگی من.
نازنین به دیدار دانیال میره و بهش میگه که ونوشه از اون تقاضای دیدار کرده.
ونوشه به اونا میگه که احتیاج داره که به نوید کمک کنند جون اطلاعات شون دست نوید هست و این باعث به خطر افتادن جونش میشه.
ونوشه گیسو و کاظی رو هم جداگانه به ملاقات دعوت میکنه و همین درخواست رو تکرار میکنه،تنها کسی که این وسط انعطاف به خرج میده و قول همکاری میده گیسو ست،به چه قصد و نیتی معلوم نیست.
گیسو از ونوشه میخواد که در قبال کاری که قراره انجام بده در عوض گیسو رو به دستگاهش راه بده،و برای اثبات حسن نیت خودش روی یک کاغذ برای ونوشه یه یادداشت می نویسه و جریان گردنبندی که گردن ونوشه ست رو توضیح میده.
گیسو با چه هدف و انگیزه ای خواهان ورود به تیم ونوشه ست در قسمت های آتی مشخص خواهد شد!

.

دانلود همه قسمت ها: دانلود سریال کرگدن

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5469 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟