پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

داریوش مهرجویی: پزشکان کیارستمی را کشتند محاکمه شان کنید +دانلود کلیپ

تماشای آنلاین ودانلودکلیپ:داریوش مهرجویی: پزشکان کیارستمی را کشتند محاکمه شان کنید

سخنرانی داریوش مهرجویی از سهل انگاری و بی مسوولیتی دکترهای کیارستمی

فریادهای مهرجویی در مراسم یادبود و گرامیداشت کیارستمی: قاتلان در میان ما هستند؛ من عصبانی‌ام!

داریوش مهرجویی، کارگردان مطرح سینما، در مراسم یادبود دوست و همکار قدیمی خود عباس کیارستمی در محل “کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان”، عصبانی شد و در سخنانی تند گفت: «من سه روز است که نخوابیده‌ام. درد عمیقی را تجربه می‌کنم که تا به حال تجربه نکرده بودم. از

حادثه‌ای که رخ داده است بسیار عصبانی هستم؛ حادثه‌ای که حاصل ندانم‌کاری و بی مسوولیتی جراحانی است که عباس کیارستمی را کشتند.قاتلان میان ما هستند. ما باید از این فرصت استفاده کنیم و این پزشکان بی‌عرضه‌ احمق را که یک چنین گوهر گرانی را نابود کردند و کشتند به محاکمه بکشیم.»

آقای مهرجویی ۷۶ساله با بیان این‌که پیگیری این موضوع «وظیفه کانون سینماگران، وزارت ارشاد، و قوه قضاییه است» در میان تشویق حاضران ادامه داد: «عباس کیارستمی یک بی گناه بود. دو هفته قبل تر صحیح و سالم و سُر و مُر و گنده بود. به خاطر یک غفلت، ندانم‌کاری، بی‌عرضگی، دکتری که سوگند یاد کرده جان آدم‌ها را نجات بدهد، برعکس جان آدم ها را بگیرد؟»

در ادامه می توانیدفیلمویدیویی آن را به گونه آنلاین تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود کلیپ با کیفیت بالاتر (بدون تگ)

مهرجویی: پزشکان کیارستمی را کشتند

آپدیت :اتهام مهرجویی به اعتیاد ازسوی کارکنان بیمارستان جم!

اتهام مهرجویی به اعتیاد ازسوی کارکنان بیمارستان جم

پس از این کلیپ پزشکان واکنش نشان دادند.

آن قدر گستاخید که در معرض سیل انتقاد افکارعمومی، هنرمندی که سال ها به فرهنگ کشور خدمت کرده را با تمسخر به اعتیاد متهم می کنید!

آپدیت:هشدار وکیل مهرجویی به تهمت زنندگان

وکیل داریوش مهرجویی در رابطه با هتک حرمت، تهمت، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به موکل خود از طرف بعضی افراد که در رسانه‌ها، جراید و فضای مجازی منتشر شده هشدار داد.

به گزارش آنا، فرهنگ سروری – وکیل پایه یک دادگستری – گفت: «در خصوص اعتراض آقای مهرجویی به وقایع پیش‌آمده در طول درمان جناب آقای عباس کیارستمی و درخواست رسیدگی و پیگیری این امر از دستگاه‌های ذی‌ ربط و مسوول، باید در وهله اول توجه داشت که ایشان داغدار هستند.

آقای مهرجویی به از دست دادن یکی از عزیزان و بستگان نزدیک و دوست دیرینه خود عباس کیارستمی واکنش نشان داده‌اند و خواستار رسیدگی و معرفی خاطی یا خاطیان از سوی مسئولان شده‌اند بدون اینکه فرد یا افرادی را مستقیماً معرفی کرده و افترا یا تهمتی بزنند.»

او در ادامه اظهار کرد: «با احترام به جامعه شریف پزشکی، متاسفانه برخی افرادی که خود را از جامعه پزشکی و یا حتی سخنگو و پرچمدار این صنف می‌دانند با هتک حرمت، تهمت، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به شخص آقای داریوش مهرجویی اقدام به اظهارات و اعمالی کرده‌اند که تصاویرش در فضای مجازی به کرات توسط کاربران دست به دست می‌شود. این عمل مطمئناً پیگرد قضایی خواهد داشت.»

عکس های مراسم تشییع جنازه عباس کیارستمی

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟