پیج اینستاگرامی

دسته: سریال خارجی

دانلود سریال کد جنایی 2023

اسامی بازیگران کد جنایی: میو جینکینز، رومولو براگا، توماس آکوینو

خلاصه داستان کد جنایی: پس از یک سرقت بزرگ در یک شرکت امنیتی در پاراگوئه، گروهی از ماموران فدرال، تحقیقات پیچیده‌ ای را برای حل این پرونده آغاز می‌ کنند. در این حین با دنبال کردن سرنخ‌ ها، ردپایی را کشف می‌ کنند که این سرقت را با سایر جنایات اخیر مرتبط می‌ کند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل اول سریال خفگی 2021

اسامی بازیگران خفگی: درولا کیروان، جما لئا دورو، نیام والش، شانا کرسلیک ، مایکل پتریک

خلاصه داستان خفگی: در ساحل ناهموار کانتی کلر، شوهر وال اهرن صبح بعد از یک مهمانی خانوادگی مرده در پای صخره پیدا می شود. مادر سالار شروع به کند و کاو در اسرار خانواده میکند تا بفهمد چه کسی ممکن است مسئول آن باشد... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال صورت فلکی 2024
3/5

اسامی بازیگران صورت فلکی: جاناتان بنکس , نومی راپاس

خلاصه داستان صورت فلکی: هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بین‌ المللی رخ می‌دهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام می‌دهد، تنها برای کشف بخش‌ های کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل سوم سریال مرز 2018
2/5

اسامی بازیگران مرز: جیسون موموآ ،لندن لیبورون ،گرگ بریک

خلاصه داستان مرز: ماجرای این سریال درام از این قرار است که دکلان هارپ، یک شرور ایرلندی/کانادایی را دنبال می کند که برای نقض انحصار شرکت خلیج هادسون در تجارت خز در کانادا تلاش می کند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل دوم سریال مرز 2017

اسامی بازیگران مرز: جیسون موموآ ،لندن لیبورون ،گرگ بریک

خلاصه داستان مرز: ماجرای این سریال درام از این قرار است که دکلان هارپ، یک شرور ایرلندی/کانادایی را دنبال می کند که برای نقض انحصار شرکت خلیج هادسون در تجارت خز در کانادا تلاش می کند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود سریال شوگان 2024
4.2/5

اسامی بازیگران شوگان: کاسمو جارویس، هیرویوکی سانادا، آنا ساوای

خلاصه داستان شوگان: داستان یک کشتی اسرار‌آمیز متروکه که در نزدیکی یک روستای ماهگیری رها شده. حالا ارباب یوشی توراناگا به اسراری پی می‌ برد که ممکن است معادله جنگ را تغییر دهد و دشمنان‌ اش را به کلی نابود کند..... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال رژیم 2024
4.5/5

اسامی بازیگران رژیم: کیت وینسلت، گیوم گالین، دونالد سیج مکی

خلاصه داستان رژیم: داستان یک رژیم استبدادی مدرن است که در تلاش است بر سر کار بماند، این سریال داستان سال آخر این رژیم را روایت می کند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال مردگان متحرک: آنهایی که زنده میمانند 2024
4.7/5

+ The Walking Dead: The Ones Who Live 2024

اسامی بازیگران: دانای گوریرا، لسلی آن برانت، اندرو لینکلن، پولیانا مک اینتاش

خلاصه داستان: داستان عشق میان ریک گرایمز و میشون که در دنیایی که دائما در حال تغییر است از هم جدا شده‌ اند. حال آن‌ ها باید برای زنده ماندن، با قدرتی غیرقابل توقف در دنیای مردگان تلاش کرده تا بار دیگر یکدیگر را پیدا کنند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

زمان پخش: 6 اسپند ماه 1402

دانلود سریال حشاشین 2024
5/5

اسامی بازیگران حشاشین: کریم عبدالعزیز، میرنا نور ال دین، فتحی عبد الوهاب

خلاصه داستان حشاشین: وقایع در یک بستر تاریخی، در قرن یازدهم اتفاق می‌ افتد، جایی که رهبر قاتلان، حسن صباح، و رهبری او گروهی را که به ترورهای خونین شخصیت‌ های برجسته در آن مرحله معروف بودند، برعهده داشتند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل چهارم سریال سوپرنچرال 2008
5/5

اسامی بازیگران سوپرنچرال: جنسن اکلس، جرد پادالکی، میشا کالینز، جفری دین مورگان

خلاصه داستان سوپرنچرال: دو برادر شکارچی هیولا به نام سم و دین به شهرهای مختلف سفر می‌ کنند و به شکار و نابودی موجودات فراطبیعی، ارواح و شیاطین میروند و با آنها مبارزه میکنند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه