پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

تعداد قسمت های زخم کاری

تعداد قسمت های زخم کاری

سریال جدید زخم کاری (به کارگردانی محمدحسین مهدویان) چند روزی است که آغاز به پخش کرده و جزو جدیدترین سریال های نمایش خانگی در سال 1400 بوده است. این سریال با حضور بازیگران بسیاری ساخته شده است. در این میان یکی از پرسش های کاربران گرامی درباره تعداد قسمت های زخم کاری بوده است. بدین منظور در این پست از سایت کول دانلود به بررسی تعداد قسمت های دقیق آن می پردازیم. همچنین شما می توانید در انتهای این پست نیز لینک دانلود همه قسمت های این سریال جذاب و تماشایی را در دسترس داشته باشید.

مالک مالکی (با بازی جواد عزتی) که در گذشته زندگی سخت و فقیرانه ای داشته، پس از مرگ پدر با کمک پسر عمویش ابراهیم (با بازی سیاوش تهمورس) برای ادامه تحصیل به خارج رفته و اکنون به ایران بازگشته و با سمیرا ریزآبادی (با بازی رعنا آزادی ور) ازدواج می کند. سپس مالکی جذب تشکیلات ابراهیم شده و برای شرکت او کار می کند. در یکی از این پروژه ها وی موفق می شود که یک قرارداد بسیار پرسود و منفعت دار را از سمت شرکت با شرکای خارجی منعقد کند. ابراهیم پس از این واقعه به شدت به مالکی علاقمند شده و به او که در واقع پسر عمویش نیز است، بخشی از تشکیلات شرکتش در دوبی و کیش را اهدا می کند. چیزی که به مذاق پسر ابراهیم (به نام ناصر و با بازی سعید چنگیزیان) و باقی شرکت اصلا خوش نمی آید و به نظر می رسد در قسمت های دیگر همین دشمنی دست مایه باقی اتفاقات سریال خواهد بود.

 

تعداد دقیق قسمت های زخم کاری

طبق بررسی های به عمل آمده به وسیله کول دانلود، و بنابر اعلام رسمی عوامل و سازندگان این سریال، زخم کاری در قالب 20 قسمت تدارک دیده شده است. ولی در برخی از آثار دیده شده است که در تدوین و پخش، یکی دو قسمتی کم یا زیاد شده است. در مورد ساخت فصل دوم نیز سخنی به میان نیامده است و بسیار بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد.

در هر حال چنانچه تغییری در تعداد قسمت های سریال زخم کاری رخ داده شود، همانند همیشه بدیهی است کول دانلود طبق رسالت و وظیفه همیشگی خود در اطلاع رسانی، در همین پست، این خبر را به آگاهی کاربران گرامی خواهد رسانید.

 

آپدیت نهایی

علیرغم اعلام اولیه مبنی بر 20 اپیزودی بودن این سریال ولی متاسفانه و بر طبق خلاف علاقه همه مخاطبین و کاربران گرامی، باید اعلام کنیم که سریال زخم کاری با پخش قسمت 15 به پایان خواهد رسید. سریالی که بسیار مورد توجه قرار گرفته بود و حتم داریم که بسیاری از مخاطبین در انتظار قسمت های بیشتری از آن بودند.

 

 

دانلود سریال زخم کاری 2

فصل دوم زخم کاری نیز پخش شد

پس از استقبال شدید و فراوان از زخم کاری 2، سازندگان این سریال تماشایی به فکر ساخت فصل دوم آن نیز افتادند و به این ترتیب بود که از شهریور ماه 1402 سریال زخم کاری 2 از وبسایت کول دانلود آغاز به پخش کرد:

> دانلود فصل دوم زخم کاری

 

 

دانلود سریال زخم کاری

> دانلود فصل اول زخم کاری

3.5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟