پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

اخبار و عکس های سریال جیران

آغاز فیلمبرداری سریال جیران حسن فتحی با اعلام بازیگران جدید , زمان و تاریخ پخش قسمت اول 1 سریال جیران سریال جیران+تاریخ دقیق پخش قسمت 1 «جیران» مشخص شد!

زمان پخش سریال جیران

زمان پخش سریال جیران

آغاز فیلمبرداری جیران در بهمن 99

به گزارش کول دانلود و به نقل از هفت صبح؛ سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی، از نیمه بهمن 99 پس از طی کردن یک دوره طولانی مدت پیش تولید، سرانجام وارد فاز تولید شد و تصویربرداری این سریال با ضبط سکانس ‌هایی در شهرک غزالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در این میان قرار بود نقش مهدعلیا (مادر ناصرالدین شاه) را شبنم مقدمی بازی کند اما با انصراف او، مریلا زارعی برای این نقش انتخاب شد. این سریال بعد از «مانکن» دومین تجربه حضور زارعی در شبکه خانگی و البته دومین همکاری او با حسن فتحی هم محسوب می‌شود آن ها پیش از این در فیلم موفق «کیفر» با هم کار کرده بودند.

امیر جعفری، رعنا آزادی ور و امیرحسین فتحی هم از دیگر بازیگرانی هستند که به این سریال پیوسته اند و در «جیران» بازی دارند. فیلمنامه سریال تاریخی «جیران» را احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته‌اند.

دانلود سریال جیران

دانلود سریال جیران

داستان و موضوع سریال جیران درباره چیست؟

قصه سریال در زمان قاجار و دوران پادشاهی ناصرالدین شاه و به نوعی در عهد ناصری اتفاق می ‌افتد و ماجرای آن روایت دلباختگی ناصرالدین شاه به زنی به نام «جیران» است. نقش ناصرالدین شاه را بهرام رادان و نقش جیران را هم پریناز ایزدیار بازی می‌کند.

در واقع داستان بیشتر حول‌ عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش یعنی جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده که  با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته.

وی شیفته شکار و اسب سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می ‌پوشیده. هنگامی که نخستین بار برای فرا گرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می ‌کند ناصرالدین شاه در اولین نگاه به او دل می ‌بندد.

همچنین در خلاصه داستان رسمی جیران آمده است که:

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟

مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

سریال جیران مریلا زارعی

مریلا زارعی در نقش مهد علیا

سریال جیران امیرحسین فتحی

امیرحسین فتحی در نقش سیاوش

امیر جعفری در نمایی از سریال جیران – در نقش میرزا آقاخان نوری

پریناز ایزدیاد در نقش جیران

پریناز ایزدیاد – در نقش جیران – سریال جیران

بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه

بهرام رادان – در نقش ناصرالدین شاه – سریال جیران

لبست کامل و قطعی بازیگران سریال «جیران» اعلام شد

پس از کش و قوس های فراوان در زمینه انتخاب و تعویض بازیگران (به دلیل به درازا کشیدن زمان پیش تولید، چند تن از بازیگران جایگرین شدند) ، اسامی کامل بازیگران به شرح زیر اعلام شد:

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

بهرام رادان سریال جیران

مهدی پاکدل سریال جیران

مهدی پاکدل در نقش سلمان

رعنا آزادی‌ ور سریال جیران

رعنا آزادی‌ ور در نقش تاج الدوله

امیرحسین فتحی سریال جیران

ستاره پسیانی در نقش نقره سریال جیران

ستاره پسیانی در نقش نقره

عکس غزل شاکری سریال جیران

 عکس امیر جعفری سریال جیران

سمیرا حسن پور در سریال جیران

سمیرا حسن پور در سریال جیران

نهال دشتی سریال جیران

نهال دشتی در سریال جیران

الهام نامی در سریال جیران

الهام نامی در سریال جیران

 عکس پریناز ایزدیار سریال جیران

تصاویر سریال جیران

غزل شاکری در سریال جیران – در دسترس نمی باشم !!

 

پایان فیلمبرداری سریال «جیران» در خوانسار و گلپایگان

تصویربرداری سریال تاریخی عاشقانه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی در تهران ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سریال، پس از آن که گروه فیلمبرداری سریال «جیران» برای ضبط برخی از تصاویر به شهرهای خوانسار و گلپایگان رفت با اتمام فیلمبرداری در این دو شهر به تهران بازگشت تا باقی تصاویر را ضبط کنند.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده این سریال با اشاره به سفر گروه فیلمبرداری به خوانسار و گلپایگان گفت: تصویربرداری سریال «جیران» که از ۲۰ خرداد در منطقه خوانسار و گلپایگان شروع شده بود، اوایل امرداد به پایان رسید و گروه به تهران مراجعت نمود.

وی در ادامه گفت: گروه سازنده سریال «جیران» بدینوسیله از اهالی و مسوولان محترم شهرهای خوانسار و گلپایگان و به خصوص مردم خونگرم روستای وانشان که در مدت یک ماه و نیم با گروه صمیمانه همکاری کرده و آن‌ها را یاری دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم تصویری که از لوکیشن‌های زیبا و بکر منطقه ارایه می‌دهیم مورد پسند مردم مهربان این منطقه قرار بگیرد.

سریال جیران

لینک سریال جیران

زمان پخش سریال جیران

سریال جیران محمد کوشکی

مهدی کوشکی در نقش الیاس در سریال «جیران»

لینک دانلود سریال جیران

دانلود سریال جیران

دانلود سریال جیران قسمت اول

سریال جیران قسمت اول

عکس های سریال جیران قسمت اول

پشت صحنه سریال جیران قسمت اول

پشت صحنه سریال جیران

پشت صحنه قسمت اول سریال جیران

 

گمانه زنی های درباره زمان پخش جیران

با توجه به تاخیر بسیار طولانی در کلید خوردن سریال که آن هم تا حدی به دلیل کشدار شدن پروژه ساخت فیلم مست عشق (آخرین ساخته حسن فتحی) و تا حدودی دیگر مربوط به پاندمی کرونا می باشد، پیش بینی می شود که با وجود این که ساخت آثار تاریخی، زمان بسیار زیادی را طلب می کند، باید در پاییز 1400 شاهد پخش جیران باشیم.

گرچه هنوز زود است که تاریخ قطعی اعلام کرد و این تاریخ ممکن است در آینده قدری زودتر یا دیرتر شود ولی به شما این اطمینان را خواهیم داد که چنانچه کمترین خبری درباره زمان دقیق انتشار این سریال اعلام شود، کول دانلود وظیفه خود می داند که آن را به اطلاع کاربران گرامی خود برساند و در همین پست اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

تاریخ دقیق پخش سریال جیران

به گزارش کول دانلود، سرانجام زمان دقیق پخش قسمت نخست جیران مشخص شد و این روز 10 دی ماه 1400 می باشد. جهت دانلود این سریال بسیار زیبا و تماشایی کلیک کنید: دانلود سریال جیران

 

 

 

 

> دانلود سریال جیران

سریال جیران دانلود

تصاویر جدید سریال جیران

پشت صحنه سریال جیران

دانلود جیران

دانلود سریال جیران قسمت اول

> دانلود سریال جیران

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. Arvin jahangiri
    Arvin jahangiri

    سلام هر چی هست برا بعد ماه محرم و صفره.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟