پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

مشتری خارجی سریال قورباغه در کن فرانسه

3.2/5

یک شرکت امریکایی حق رایت و پخش سریال قورباغه را خرید , مدیرعامل اکسچنج: هومن سیدی یک استعداد غیرقابل انکار است سریال قورباغه در کن فرانسه

برایان اوشیا، مدیرعامل ‌ کمپانی اکسچنج در این‌ باره گفت: «هومن یک استعداد غیرقابل انکار و یک ستاره است. فیلم بلند برنده جایزه او نشان دهنده دید بی‌ نظیر و توانایی او برای ایجاد داستانی همراه با تعلیق است و همچنین ساخت دنیایی پیچیده که علاقمندان همه ژانرها را سرگرم می‌ کند. ما بسیار خرسندیم که این سریال جذاب را به دنیا نشان می‌ دهیم. این سریال مانند سریال فوضی، الیت و سایر سریال‌ های خارجی زبان دیگر، دنیا را شگفت‌ زده می‌ کند.»

سریال قورباغه در کن فرانسه

سریال قورباغه در کن فرانسه

یک شرکت امریکایی حق رایت و پخش سریال قورباغه را خرید

مدیرعامل اکسچنج: هومن سیدی یک استعداد غیرقابل انکار است

سریال قورباغه (به کارگردانی هومن سیدی) در کنار سریال آقازاده به عنوان تاپ ترین و بهترین سریال سال 1399 شناخته می شود که بیشترین استقبال را از سوی مخاطبین داشتند.

 

به گرارش ددلاین، در اتفاقی قابل توجه کمپانی اکسچنج (The Exchange) مستقر در لس‌ آنجلس، پخش جهانی سریال ایرانی «قورباغه» را در بازار مجازی جشنواره کن بر عهده گرفت.

این سریال داستان شخصیتی به نام رامین را روایت می‌ کند که خسته از خلاف‌های کم درآمد، تصمیم می‌ گیرد از همکلاسی ثروتمندش دزدی کند. ماجرای این دزدی به خشونت کشیده می‌ شود و رامین خود را در شبکه‌ای خطرناک شامل پلیس و گانگسترهای محلی و البته اعضای خانواده‌ ای طماع می ‎‌بیند.

قرار گرفتن یک سریال در بازار فیلم کن، اتفاق نادری است، اما تصویر کلی این بازار به‌ ویژه در دوران کرونا تغییر کرده است. در طول یک سال میزان فروش بالا رفته و کمپانی‌ های فیلم سازی قدیمی به همکاری با تلویزیون روی آورده‌اند.

در این سریال  ,  ,  ,  ,  ,   نقش‌ آفرینی کرده‌اند. محمدزاده در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر، برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» از جشنواره فیلم ونیز شد.

 

برایان اوشیا، مدیرعامل ‌ کمپانی اکسچنج در این‌باره گفت:

«هومن یک استعداد غیرقابل انکار و یک ستاره است. فیلم بلند برنده جایزه او نشان دهنده دید بی‌نظیر و توانایی او برای ایجاد داستانی همراه با تعلیق است و همچنین ساخت دنیایی پیچیده که علاقمندان همه ژانرها را سرگرم می‌کند. ما بسیار خرسندیم که این سریال جذاب را به دنیا نشان می‌دهیم. این سریال مانند سریال فوضی، الیت و سایر سریال‌های خارجی زبان دیگر، دنیا را شگفت‌زده می‌کند.»

 

آیا قسمت 16 قورباغه پخش می شود؟ سرنوشت آباد چه شد؟ عده ای می گویند که قسمت 16 قورباغه پخش خواهد شد:

دانلود قسمت 16 سریال قورباغه

 

جهت دانلود همه قسمت های این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
3.2/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5470 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 4 )

  1. ممنون از پاسخت ادمین ممنون میشم پیگیر باشین.وخبر بگیرین

  2. سلام این سریال فروخته شده در جشنواره کن یا نه میشه اخبار جدیدبزارید چون امروز روز اخر جشنواره کن هست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟