پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

شش سریال‌ جدید شبکه نمایش خانگی

4.2/5

تاریخ و زمان پخش سریال‌ های جدیدی که در تابستان امسال در نمایش خانگی پخش می شوند سریال های تابستان 1400قبله عالم، خاتون، جزیره، خسوف، میدان سرخ و شبکه مخفی زنان

سریال های تابستان 1400

سریال های تابستان 1400

در حالی که در این مدت سریال های بسیاری به پایان رسیدند؛ قورباغه، خوب بد جلف، سیاوش، دراکولا، میخواهم زنده بمانم و گیسو، اکنون موجود جدیدی از سریال های مختلف و متنوع در ژانر و موضوع های مختلف را شاهد هستیم.

با آغاز نیمه دوم فصل تابستان، سریال‌ های جدید بسیاری در آستانه پخش از وبسایت کول دانلود قرار گرفته اند. در این میان شش سریال محتمل تر در نوبت پخش قرار دارند که از این هفته دو اثر جدید آغاز به پخش می کنند. در این نوشتار معرفی و آشنایی مختصر و مفیدی را درباره این عناوین گردآوری کرده ایم.

 

 

  • «قبله عالم»

دانلود سریال قبله عالم

سریالی به کارگردانی حامد محمدی سازنده فیلم‌ های کمدی‌ «اکسیدان» و «چهار انگشت»، که در نخستین همکاری‌ اش با شبکه نمایش خانگی هم سراغ یک مجموعه طنز رفته است. این سریال که به اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین‌شاه می‌ پردازد، از دهم امرداد ماه در سایت کول دانلود پخش شده است. حامد کمیلی، سام درخشانی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، اردشیر رستمی، سوگل خلیق، سمانه پاکدل و پژمان بازغی با هنرمندی سروش صحت و… در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

دانلود سریال قبله عالم

 

 

  • «خاتون»

پوستر سریال خاتون

یک سریال عاشقانه‌ تاریخی؛ با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، مهران مدیری، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، مهران غفوریان، ستاره پسیانی، بهناز جعفری، غزل شاکری، پژمان بازغی و دیگر چهره‌ های شناخته سینما و تئاتر. «خاتون» به کارگردانی و نویسندگی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، به زودی از کول دانلود منتشر می‌ شود و از حالا بسیاری منتظر تماشای این سریال هستند.

دانلود سریال خاتون

 

 

  • «خسوف»

دانلود سریال خسوف

نخستین سریال نمایش خانگی به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان، که بهار امسال مقابل دوربین رفت. سریالی عاشقانه و اجتماعی که یکی از برگ برنده هایش معرفی چندین بازیگر نوظهور و جوان است. قسمت اول سریال «خسوف» تابستان امسال از کول دانلود پخش می شود.

دانلود سریال خسوف

 

  • «جزیره»

دانلود سریال جزیره

دومین سریال نمایش خانگی سیروس مقدم پس از «خواب زده» که فیلمنامه آن به قلم علی طالب آبادی به نگارش درآمده است. «جزیره» به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری، درباره زنی شکست خورده در عشق است که با معشوقه خود وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شوند. در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، کاظم سیاحی، اکبر زنجانپور، امیر کاظمی، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، مینا وحید و… به هنرمندی پرداخته‌اند. «جزیره» از شهریور ماه آغاز به پخش می کند!

دانلود سریال جزیره

 

  • «شبکه مخفی زنان»

دانلود سریال شبکه مخفی زنان

سریالی کمدی و تاریخی که قصه آن در قرن چهاردهم خورشیدی روایت می‌ شود. این مجموعه به طراحی محمد رحمانیان، نویسندگی محسن قرایی و کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی قرار است به زودی پخش شود. لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، حمید فرخ نژاد و مهدی هاشمی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

دانلود سریال شبکه مخفی زنان

 

 

  • «میدان سرخ»

دانلود سریال میدان سرخ

سریالی در ژانر اکشن که در آغاز قرار بود زمستان سال گذشته از پخش شود ولی به دلیل برخی حواشی، حساسیت ها و تغییرات، زمان پخش آن به تعویق افتاد. این سریال ابتدا توسط ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم «آااادت نمی‌کنیم» مقابل دوربین رفت، سپس بهرام بهرامیان جایگزین او شد و به تازگی خبر رسیده کمال تبریزی به دلیل ابتلای بهرامیان به کرونا آن را کارگردانی می‌کند. در این مجموعه، حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، رضا یزدانی، ستاره اسکندری به ایفای نقش پرداخته‌اند. «میدان سرخ» تا اواخر تابستان پخش می‌ شود.

دانلود سریال میدان سرخ

 

  • درباره سریال جیران چطور؟

دانلود سریال جیران

گرچه جیران نیز زمان بسیاری از آغاز فیلمبرداری را پشت سر گذاشته و کم و بیش آماده پخش است ولی به دو دلیل فعلا نباید منتظر آن باشیم. یک این که؛ تشابه و تم کاری قبله عالم و این سریال، مانع از پخش همزمان جیران و قبله عالم خواهد شد، چرا که در این صورت ممکن است از نظر استقبال کاربران به هر دو اثر آسیب وارد شود. و مورد دوم را هم باید در وسواس و سخت گیری های فراوان حسن فتحی دانست. وی کارگردانی است که به دلیل کیفیت بالا، آثارش را با وسواس و طمانینه بسیاری می سازد. به همین خاطر جیران قطعا در تابستان پخش نخواهد شد. احتمالا در اواسط یا اواخر پاییز باید منتظر این رویداد باشیم.

دانلود سریال جیران

4.2/5
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5468 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟