پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عکس های شهاب حسینی در آغوش سردار نقدی

عکس روبوسی شهاب حسینیو سردار نقدی

شهاب حسینی در آغوش سردار نقدی

4 مهر 95: شهاب حسینی که این جا در جشنواره مقاومت در آغوش سردار نقدی است، همین چند روز پیش از آن در امریکا در آغوش بهروز وثوقی و علیرضا امیر قاسمی بود و از زیبارویان آن ور آبی جایزه دریافت می کرد!! این یک بوم و دوهوایی ولی برایش هزینه های بسیاری داشت! /شهاب حسینی در آغوش بهروز وثوقی

روبوسی شهاب حسینی و سردار نقدی

آپدیت : 11 مهر 95

عصبانیت و حمله شهاب حسینی به منتقدان: برای‌ اظهارنظرهای سبک‌ مغزانه تان، تَره هم خُرد نمی کنم

شهاب حسینی در آغوش سردار نقدی و بهروز وثوقی

شهاب حسینی با انتشار بیانیه ای شدیدی به کسانی که از وی به خاطر شرکت در جشنواره‌ حکومتی فیلم “مقاومت” و در آغوش گرفتن فرمانده “بسیج” انتقاد کرده بودند، حمله کرد.

این بازیگر ۴۲ساله و مطرح سینمای ایران در بیانیه‌ خود، منتقدانش را جزو «ابلهان» و «نابخردان» خوانده و در توصیف آن‌ها نوشته: «قشری که با مرام و منش ولگردی وارد فضای وبگردی شده‌اند و با قیقاج در فضاهای مجازی، عملا این رسانه را به محلی برای عقده‌ گشایی های حقیرانه، حرف های به اصطلاح خاله زنکی، ابراز حسادت، وقاحت و تشنج تبدیل نموده‌اند؛ به توهم این که محلی از اعراب دارند. در حالی که حتی بی وجودتر از آن هستند که نام خودشان را ذیل نوشته ها و تحلیل های بی خردانه شان در باب مسایل جاری هک کنند.»

حسینی با دفاع از رفتار خود اضافه کرده: «بنده بر خلاف یک سو‌نگری های جاهلانه‌ شما که سرمنشا قضاوت های پوچ و تهی از ارزش شماست، اعتدالی آگاهانه و خردمندانه را سرلوحه اندیشه و علت تمام پندار و گفتار و کردار خویش قرار داده‌ام که زیر سایه آن، تعاملی توام با احترام را با تمامی اقشار فکری و سلیقه ایِ جامعه‌ای که در آن زیست می کنم، برقرار کنم. چرا که به وحدت در عین کثرت ایمان و باور قلبی دارم.»

او در ادامه خطاب به منتقدانش نوشته: «چنان چه حرف حساب جهت شنیدن، انتقاد مفید و سازنده در لباسی دوستانه برای بهتر شدن، و راهیابی و راهنمایی داشتید، به گوش جان خریدارم وگرنه، باز به قول مثلی معروف، برای گفتار و اظهارنظرهای سبک مغزانه‌تان در باب مسایل و موارد زندگی کاری و روزمره‌ام،‌ تره هم برای تان خورد [خُرد] نمی کنم.»

نخستین انتقادها از شهاب حسینی پس از آن صورت گرفت که او در بازگشت از فستیوال “کن”، جایزه‌‌ بهترین بازیگر مرد این فستیوال را به “آستان مبارک آقا امام زمان” تقدیم کرد، آن هم در حالی که پیش تر در هنگام دریافت جایزه، آن را به «مردم ایران» اهدا کرده بود. انتقادها اما زمانی بیشتر شد که حسینی در کمتر از ده روز، ابتدا در فستیوالی در لس آنجلس امریکا جایزه اش را به بهروز وثوقی، بازیگر مطرح سینمای پیش از انقلاب ایران تقدیم کرد و با وی عکس یادگاری گرفت. او سپس در بازگشت به تهران، در فستیوال فیلم “مقاومت” که با حمایت مالی سپاه پاسداران و “بسیج” برگزار می شود، شرکت کرد و محمدرضا نقدی، فرمانده نیروی “بسیج” را به گرمی در آغوش گرفت.

شهاب حسینی در آغوش بهروز وثوقی، داریوش و علیرضا امیرقاسمی !

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3865 مطلب )

فیلم خوره

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. فشارگیر
    فشارگیر

    تازه خوندم اینو
    چه فشاری خوردی که اینو نوشتی کول دانلود!!!!
    خخخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟