پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

علت کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی

5/5
علت کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی

تقریبا در همه ماشین لباسشویی از طریق چرخیدن سریع لباس آبگیری و خشک میشوند. بنابر این اگر برای این قسمت از ماشین لباسشویی مشکلی پیش بیاید دستگاه نمیتواند لباس هارا خشک کند ولباس ها خیس باقی میمانند.

تقریبا در همه ماشین لباسشویی از طریق چرخیدن سریع لباس آبگیری و خشک میشوند. بنابر این اگر برای این قسمت از ماشین لباسشویی مشکلی پیش بیاید دستگاه نمیتواند لباس هارا خشک کند ولباس ها خیس باقی میمانند.

از این رو وجود خطا و عیب در چند قطعه ماشین لباسشویی موجب خرابی این بخش دستگاه میشود.که ما در این مقاله از آی پی امداد قصد داریم آن عیب ها را بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

دلایل اصلی از کار افتادن دور تند ماشین لباسشویی

وجود نوسانات برق 

ابتدایی ترین و ساده ترین مشکل که در از کار افتادن دور ماشین لباسشویی میتواند دخیل باشد وجود نوسانات برق در ساختمان ویا آپارتمان شما میباشد. بعضی وقت ها  نوسانات برق، قطع شدن جریان برق و خراب شدن پریز برق دستگاه موجب این میشود که این قسمت از دستگاه شما یعنی دور تند آن دچار مشکل و خطا میشود. پس در نتیجه بهتر است از یک برقکار خبره کمک بگیرید تا این مشکل بی دردسر و حرفه ای برای شما حل شود.

همچنین در صورت بروز مشکل جدی نوسان در لباسشویی های گرنیه gorenje توصیه می شود حتما با نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در غرب تهران در تماس باشید.

توجه نکردن به بیشترین ظرفیت ماشین لباسشویی

توجه نکردن به وزن قابل تحمل ماشین لباسشویی و شستن لباس بیش از اندازه استاندارد به دستگاه شما فشار اضافی وارد میکند ودر نتیجه بعضی از قسمت های آن دچار مشکل میشوند. بنابراین دلیل دوم کار نکردن ماشین لباسشویی عدم توجه به وزن استاندارد دستگاه میباشد. به همین علت به منظور پیش گیری از انجام این مشکل در ماشین لباسشویی، مناسبتر است که به ظرفیت استاندارد دستگاه وگذاشتن میزان اصولی لباس‌ها در ماشین لباسشویی دقت کنید.

تنظیم نکردن اصولی برنامه خشک‌کن ماشین لباسشویی

گاهی  عدم توجه لازم نسبت به برنامه‌های شستشو ماشین لباسشویی و تنظیم نکردن استاندارد آن می‌تواند دلیل فعالیت نکردن دور تند ماشین لباسشویی باشد. بنابر این در مرحله اول شما باید با دقت به جنس لباس هایی که در دستگاه گذاشته اید، برنامه شستشو ماشین لباسشویی را تنظیم و بهینه کنید و سپس دکمه استارت را بزنید.

همچنین شما  می‌توانید از دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی  به موجل تنظیم اصولی دستگاهتان کمک بگیرید تا مشکلی در این مورد برای دستگاه شما ایجاد نشود .زیرا متناسب نبودن برنامه ماشین لباسشویی و جنس البسه داخل آن برای دستگاه مشکل ساز میشود.

مسدود بودن شلنگ تخلیه آب لباسشویی

گرفتگی و یا مسدود بودن لوله تخلیه ماشین لباسشویی باعث این میشود که دستگاه نتواند آب حاصل از شست وشو لباس هارا تخلیه کند و در نتیجه لباس ها خیس باقی میمانند. بنابراین این مشکل ساده میتواند باعث خیس ماندن لباس ها بشود و دورتند دستگاه را ازکار بیندازد شما میتوانید با چک کردن لوله آب از مسدود نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

ماشین لباسشویی

مسدود بودن  پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

پمپ تخلیه آب هاب آلوده را که از شستن لباس ها حاصل شده است را تخلیه میکند. درنتیجه اگر ایراد  و مشکلی در این قطعه از دستگاه پیش بیاید باعث از کار افتادن دور تند لباسشویی میشود.

در حقیقت بعضی وقت ها انباشته شدن پرز لباسها و یا سایر اشیا  ریز در داخل پمپ تخلیه باعث مسدود شدن این قطعه دستگاه و وجود  مشکل در دور تند ماشین لباسشویی خواهد شد . بنابراین حتما این قطعه ماشین لباسشویی را باز کرده و آشغالها و پرزهای جمع شده در پمپ تخلیه را تمیز کنید تا مشکل دستگاه برطرف شود.

دقت کنید به ویژه در لباسشویی های تکنو در صورت بروز مشکل جدی در بخش پمپ تخلیه حتما با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنو در تهران تماس بگیرید.

مشکل در موتور ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی

اگر موتور ماشین لباسشویی به هر علتی با ایراد برخورد کند می‌تواند فعالیت خشک کردن لباس‌ها را نیز به ایراد بیندازد . بنابراین اگر دلیل فعالیت نکردن دور تند ماشین لباسشویی به علت مشکل در موتور دستگاه باشد، باید برای  رفع این خطا دستگاه را به یک تعمیر کار حرفه ای واگذار کنید تا در سریعترین زمان ممکن این مشکل را برای شما حل کند.

خطا داشتن برد ماشین لباسشویی

وجود خطا در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی موجب بروز مشکل در فعالیت خشک‌کن دستگاه و به خیس باقی ماندن لباس‌ها منجر میشود. در حقیقت به علت حساسیت زیاد  این قطعه که بررسی  کردن آن نیز نیازمند تخصص بالایی میباشد، مناسبتر است که تعویض و یا تعمیر برد ماشین لباسشویی و رفع خطای آن را به یک تعمیر کار حرفه ای واگذار کنید.

در ماشین لباسشویی های اسنوا SNOWA در صورت بروز خطا جدی در برد می توانید سریعا با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در منزل در تماس باشید.

 

پایان ریپورتاژ آگهی

کول دانلود هیچ گونه مسوولیتی در قبال محتوایی تبلیغاتی ندارد!

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟