پیج اینستاگرامی

دسته: سریال خارجی

دانلود سریال ریدلی 2022

اسامی بازیگران ریدلی: آدریان دانبار، برونا واو، ترنس مینارد

خلاصه داستان ریدلی: کارآگاه بازنشسته الکس ریدلی زمانی که کارآگاه سابقش، کارول فارمن، به کمک نیاز دارد تا یک پرونده قتل پیچیده را بررسی کند، دوباره به عنوان کارآگاه مشاور به خدمت بازمی گردد.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال بلگراویا: فصل بعدی 2024

اسامی بازیگران بلگراویا: فصل بعدی: توبی رگبو ، بنجامین وین رایت، هریت اسلیتر، هانا اونسلو

خلاصه داستان بلگراویا: فصل بعدی: یک سریال غم‌ انگیز و اجتماعی است که به دهه‌ های پیشین لندن بازمیگردد. داستان سریال با رازی از گذشته شروع می‌ شود که یک خانواده پولدار را تهدید می‌ کند. در طول داستان، رازها و روابط پیچیده خانوادگی به نمایش در می‌ آید و…... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال شوگان 2024
5/5

اسامی بازیگران شوگان: کاسمو جارویس، هیرویوکی سانادا، آنا ساوای

خلاصه داستان شوگان: داستان یک کشتی اسرار‌آمیز متروکه که در نزدیکی یک روستای ماهگیری رها شده. حالا ارباب یوشی توراناگا به اسراری پی می‌ برد که ممکن است معادله جنگ را تغییر دهد و دشمنان‌ اش را به کلی نابود کند..... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال پریش 2024
5/5

اسامی بازیگران پریش: جانکارلو اسپوزیتو، آریکا هیمل، پائولا مالکومسون، ایوان امباکوپ، بانی امبولی

خلاصه داستان پریش: گری پریش مردی خوب با گذشته ای پر دردسر است که زندگی جنایتکارانه خود را برای زندگی به عنوان یک مرد خانواده رها کرده است. اما وقتی پسرش با خشونت به قتل میرسد، وارد دنیای زیرزمینی می‌ شود تا انتقام بگیرد.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل هشتم سریال از مردگان متحرک بترسید 2023
1/5

اسامی بازیگران از مردگان متحرک بترسید: کیم دیکنز, آلیسیا دبنم کری, لنی جیمز, مگی گریس, کلمن دومینگو

خلاصه داستان از مردگان متحرک بترسید: داستان در لس آنجلس، کالیفرنیا. دو خانواده را دنبال می کند که باید با هم متحد شوند تا از آخرالزمان جان سالم به در ببرند و …... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود سریال ما خوش شانس بودیم 2024
1/5

اسامی بازیگران ما خوش شانس بودیم: جویی کینگ، لوگان لرمن، هنری لوید هیوز

خلاصه داستان ما خوش شانس بودیم: داستان واقعی یک خانواده یهودی که در آغاز جنگ جهانی دوم از هم جدا شدند و مصمم بودند زنده بمانند و دوباره متحد شوند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال اودربراخ 2024

اسامی بازیگران اودربراخ: جولیوس گاوز، فلیکس کرامر، کارولین شوچ

خلاصه داستان اودربراخ: داستان کشف قربانیان متعدد در منطقه‌ ای به همین نام در آلمان است، که کارآگاه رولاند وویت به همراه پلیس سابق، مگی کرینگ به بررسی پرونده می‌ پردازند، اما برای مگی به یک پرونده شخصی تبدیل می‌ شود.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال آب های شمالی 2021

اسامی بازیگران آب های شمالی: جک اوکانل، کالین فارل، استیون گراهام، پیتر مولان

خلاصه داستان آب های شمالی: این سریال جذاب و تماشایی، داستان یک جراح سابق ارتش را روایت می کند که به عنوان پزشک، بر روی عرشه یک کشتی شکار نهنگ مشغول به فعالیت می شود. در ادامه، او با یک شکارچی بی رحم به نام هنری درکس آشنا می شود که... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل هشتم سریال سوپرنچرال 2012
1/5

اسامی بازیگران سوپرنچرال: جنسن اکلس، جرد پادالکی، میشا کالینز، جفری دین مورگان

خلاصه داستان سوپرنچرال: دو برادر شکارچی هیولا به نام سم و دین به شهرهای مختلف سفر می‌ کنند و به شکار و نابودی موجودات فراطبیعی، ارواح و شیاطین میروند و با آنها مبارزه میکنند... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل سوم سریال چاکی 2023
4/5

اسامی بازیگران چاکی: لکسا دویگ, جنیفر تایلی, زاکاری ارتور, کریستین الیس

خلاصه داستان چاکی: در عطش بی پایان چاکی برای قدرت، فصل 3 اکنون چاکی را می بینید که با قدرتمندترین خانواده جهان اولین خانواده آمریکا، در داخل دیوارهای کاخ سفید همنشین شده است. چاکی چطور به اینجا رسید؟ و چه می خواهد؟... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه